Facebook: Η αλλαγή στο λογότυπο που πέρασε απαρατήρητη

Το ανανεωμένο λογότυπο για το Facebook παρουσίασε η Meta, σε πιο σκούρες μπλε αποχρώσεις, με τις μικρές τροποποιήσεις ωστόσο να μην έγιναν αμέσως αντιληπτές.

Σε μία ανάρτηση 1.600 λέξεων, η Meta περιγράφει τη λογική πίσω από την ανανέωση του λογοτύπου του Facebook. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο σχέδιο είναι «πιο τολμηρό,

ηλεκτρικό και αιώνιο».

Η Meta ανακοίνωσε επίσης στην ίδια ανάρτηση ότι ανανέωσε και τα emoji της, για να «δείχνουν πιο πολυδιάστατα και περισσότερο συναίσθημα», ενώ υιοθετεί μια πιο δυναμική χρωματική παλέτα με γαλάζιο, μπλε του ουρανού, μπλε σκούρο και μπλε.

{https://twitter.com/PopBase/status/1704632569923576012}

«Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι το ανανεωμένο λογότυπο θα είναι οικείο, αλλά παράλληλα δυναμικό, γυαλιστερό και κομψό. Αυτές οι μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές, μας επέτρεψαν να επιτύχουμε οπτική ισορροπία με μια αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός», δήλωσε ο Dave N, διευθυντής σχεδιασμού στο Facebook.

Το νέο λογότυπο, σύμφωνα με την εταιρεία, χρησιμοποιεί την προσαρμοσμένη γραμματοσειρά της πλατφόρμας – Facebook Sans – και ένα επανασχεδιασμένο λεκτικό σήμα για να «δημιουργήσει μια συνέπεια και να βελτιώσει τη συνολική αναγνωσιμότητα».

FACEBOOKλογότυποαλλαγήΜΑΡΚ ΖΟΥΚΕΡΜΠΕΡΓΚ
Keywords
Αναζητήσεις
facebook-i-allagi-sto-logotypo-pou-perase-aparatiriti.htm
Τυχαία Θέματα