Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης
Η σημερινή μέρα αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την ουσιαστική αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Η εισήγηση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Υπουργικό Συμβούλιο, σχετικά με το νέο μοντέλο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη,
Το σχέδιο του Υπουργείου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ, εκκρεμότητα που υφίσταται από το 2017, όταν και έγινε η κρατικοποίηση του, προκειμένου να δημιουργηθεί ένας νέος, σωστός και λειτουργικός Οργανισμός με όρους των επόμενων δεκαετιών. Και αυτό γιατί, παρά τη βελτίωση του τελευταίου διαστήματος στην απόδοση του Οργανισμού, εξακολουθεί να υπάρχει λειτουργική αδυναμία, κυρίως λόγω των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεών του και της δυσκολίας εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν Οργανισμό εναρμονισμένο με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και το πλαίσιο που επιτάσσει η βιώσιμη αστική κινητικότητα, τονίζει το υπουργείο. Η βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου και η συνέπεια προς τους πολίτες στην εκτέλεσή του αποτελούν τη θεμελιώδη μας προτεραιότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος του ΟΣΕΘ, τόσο σε επίπεδο στρατηγικού σχεδιασμού όσο και εποπτείας, αλλάζει και αναβαθμίζεται.
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης εδράζεται στις παρακάτω βασικές αρχές:
Κατάργηση, μέσω της διαδικασίας εκκαθάρισης εν λειτουργία, του ΟΑΣΘ και σύσταση ενός νέου δημόσιου Φορέα, σε πλήρη συμμόρφωση με τις διατάξεις του Κανονισμού Ε.Κ. 1370/2007 Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του ΟΣΕΘ, ως 100% θυγατρική του Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου από τον «Νέο ΟΑΣΘ» και ανάθεση σε ιδιώτες, του υπολειπόμενου, μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών από τον ΟΣΕΘ. Η διαδικασία αυτή ακολουθείται και σήμερα, μέσω των αναθέσεων που έχουν γίνει στα ΚΤΕΛ. Στόχος, όμως, είναι να εκσυγχρονιστεί και να προσαρμοστεί στις μακροχρόνιες ανάγκες της πόλης, λαμβάνοντας πλέον υπόψιν και την επερχόμενη λειτουργία του μετρό (ήδη αυτό σήμερα γίνεται με τα ΚΤΕΛ) Ο «Νέος ΟΑΣΘ» θα αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο, που θα μπορεί να υλοποιεί με συνέπεια προς τους πολίτες #Θεσσαλονίκη #συγκοινωνίες #ΟΑΣΘ #ΟΣΕΘ #ΚΤΕΛ #υπουργείο_Υποδομών_και_Μεταφορών- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ισλαμικό Κράτος: Επιβεβαίωσε τη σύλληψη τεσσάρων τζιχαντιστών για το μακελειό στη Μόσχα
- Ψηφιακή κάρτα - Από 1η Ιουλίου οι κυρώσεις για λιανεμπόριο και βιομηχανία
- Οι θέσεις του Κυρ. Μητσοτάκη για κατώτατο μισθό και Τέμπη
- Από τη Magiq Doorz η νέα καμπάνια ΜΑΚΒΕΛ
- Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης
- Steady growth encourages corporate deals
- Δημιουργείται ο “νέος ΟΑΣΘ” ως θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕΘ. Σε ιδιώτες τα περιαστικά δρομολόγια
- Το τίμημα της πολιτικής υπεροχής
- Παράταση έως 8/4 για τις αιτήσεις στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους»
- ITB Berlin 2024: Περισσότερες από 170 οι ελληνικές συμμετοχές στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Reporter
- Huawei: Υπερδιπλασίασε τα καθαρά κέρδη της το 2023
- Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης
- Περίπου το 40% των κρατικών ομολόγων λήγει το 2026
- Πολωνία: Προεδρικό βέτο στο «χάπι της επόμενης μέρας» χωρίς συνταγή
- Β.Ιρλανδία: Παραιτήθηκε ο ηγέτης του μεγαλύτερου προτεσταντικού κόμματος DUP
- BEA-Κατώτατος μισθός: Ανάσα για τους εργαζόμενους, επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις
- Εβροφάρμα: Βελτίωση των οικονομικών μεγεθών το 2023- Μέρισμα 0,05 ευρώ
- Μασούτης: Συμφωνούμε στην αύξηση κατώτατου μισθού-Χρειάζονται όμως, παροχές οι επιχειρήσεις
- Τελευταία Νέα Reporter
- Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης
- Μασούτης: Συμφωνούμε στην αύξηση κατώτατου μισθού-Χρειάζονται όμως, παροχές οι επιχειρήσεις
- BEA-Κατώτατος μισθός: Ανάσα για τους εργαζόμενους, επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις
- Πολωνία: Προεδρικό βέτο στο «χάπι της επόμενης μέρας» χωρίς συνταγή
- Περίπου το 40% των κρατικών ομολόγων λήγει το 2026
- Β.Ιρλανδία: Παραιτήθηκε ο ηγέτης του μεγαλύτερου προτεσταντικού κόμματος DUP
- Huawei: Υπερδιπλασίασε τα καθαρά κέρδη της το 2023
- Εβροφάρμα: Βελτίωση των οικονομικών μεγεθών το 2023- Μέρισμα 0,05 ευρώ
- Νέος κατώτατος μισθός: Πόσοι παίρνουν αύξηση-Τα... μαθηματικά με τις τριετίες
- Αττική: Αισιόδοξα τα μηνύματα του τουρισμού στην έναρξη της σεζόν
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Από τη Magiq Doorz η νέα καμπάνια ΜΑΚΒΕΛ
- Η Wizard λανσάρει το culture πρόγραμμα «The Fellowship of Marketing Magic»
- Τουρκία: Συνάντηση Αμερικανών βουλευτών με τον υπουργό Άμυνας
- Διαμάντια, σμαράγδια ή ρουμπίνια; Δείτε ποιος γενέθλιος λίθος σας ταιριάζει!
- Δ. Αθηναίων: Ξεκινάει αύριο ο 1ος Μαραθώνιος Καινοτομίας
- H Ρωσία προχωρά σε μείωση της παραγωγής πετρελαίου
- ΕΣΕΕ: Παράταση στη διασύνδεση POS-ταμειακών και την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας
- ΑΑΔΕ: Ζητεί άμεση ενημέρωση από τις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών και τα διυλιστήρια για παραβάσεις πρατηρίων
- Έπεσαν οι υπογραφές για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού
- Επεσαν οι υπογραφές με ΓΕΚ Τέρνα-Egis για την Εγνατία Οδό