«Άναψε φωτιές» και προεκλογικά η υπαίθρια διαφήμιση στο Μαρούσι

Το Μαρούσι έχει κακό παρελθόν με την υπαίθρια διαφήμιση, που φαίνεται ότι το ακολουθεί και στην παρούσα προεκλογική περίοδο. Αυτή τη φορά η προεκλογική προβολή μιας παράταξης προκάλεσε την οργή ενός πατέρα, ο οποίος έχασε τον γιο του εξαιτίας παράνομης διαφημιστικής πινακίδας στην πόλη.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα με τη σειρά.

Μανώλης Σταυρουλάκης

Ο Μανώλης Σταυρουλάκης ήρθε στην επικαιρότητα με έναν τρόπο που δεν θα επιδίωκε κανένας γονιός. Ο γιος του έχασε τη ζωή του τον Δεκέμβριο του 2005, όταν το αυτοκίνητό του προσέκρουσε σε παράνομη διαφημιστική πινακίδα επί

της Λ. Κηφισιάς, στο Μαρούσι. Έκτοτε, ξεκίνησε μια μεγάλη «σταυροφορία» για να δικαιώσει όχι μόνο τη μνήμη του γιου του, αλλά και τις μνήμες των νέων παιδιών, που είχαν ανάλογη μοίρα με αυτή του 25χρονου παιδιού του.

Δυστυχώς, σήμερα έρχεται ξανά στην επικαιρότητα και πάλι για δυσάρεστο λόγο. Ήταν ο ίδιος που μας τηλεφώνησε από την Κρήτη, όπου διαμένει τα τελευταία χρόνια, εμφανώς φορτισμένος και μας ενημέρωσε ότι η υποψήφια δήμαρχος στο Μαρούσι Μαίρη Διακολιού όχι απλώς διαφημίζεται σε στάση λεωφορείου (επί της οδού Πεντέλης), αλλά χρησιμοποιεί και το όνομα του γιου του, Γιάννη Σταυρουλάκη, συνοδεύοντας τη διαφήμισή της με το σχόλιο:

«Τιμούμε τη μνήμη των συμπολιτών μας Αποστόλη και Γιάννη. Παρά του ότι η εκλογική νομοθεσία μας επιτρέπει να τοποθετήσουμε διαφημιστική μακέτα σ’ αυτό το σημείο (σ.σ. στην κάθετη θέση του στεγάστρου, που ουσιαστικά τραβά τη ματιά των οδηγών), επιλέγουμε να μην το κάνουμε».

Το επίμαχο διαφημιστικό πλαίσιο.

Όπως μας είπε ο κ. Σταυρουλάκης θεωρεί απαράδεκτο όχι μόνο το γεγονός ότι υποψήφια δήμαρχος και μάλιστα στο Μαρούσι, διαφημίζεται σε στέγαστρα στάσεων, αλλά ιδιαίτερα το γεγονός ότι χρησιμοποιεί το όνομα του γιου του για να «παραδώσει και μαθήματα νομιμότητας».

Μάλιστα, όπως πρόσθεσε, το συγκεκριμένο γεγονός δεν αποτελεί μόνο προσβολή στη μνήμη του νεκρού παιδιού του, αλλά τον έχει βάλει και στη διαδικασία να διαψεύδει σε όσους επικοινωνούν μαζί του ότι ο ίδιος έχει συναινέσει στη χρησιμοποίηση του ονόματός του στο διαφημιστικό πλαίσιο.

«Εάν είναι δυνατόν, να έχω χάσει το παιδί μου από αυτές τις εγκληματικές πινακίδες, να είμαι ιδρυτικό μέλος του συλλόγου “SOS Τροχαία Εγκλήματα” και να συναινούσα σε μια τόσο απαράδεκτη ενέργεια», μας είπε χαρακτηριστικά ο Μ. Σταυρουλάκης, για να προσθέσει: «Για κάποιους φαίνεται εξακολουθεί να ισχύει πως ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό. Ντροπή τους».

Το «Ε» επικοινώνησε με τον συνδυασμό Μαρούσι Αδέσμευτη Φωνή προκειμένου να καταγράψει και την άλλη άποψη για το θέμα που έχει δημιουργηθεί. Συνομιλήσαμε με τον υπεύθυνο Επικοινωνίας της προεκλογικής εκστρατείας του συνδυασμού Κώστα Δραγάτη, ο οποίος εξαρχής ξεκαθάρισε ότι η υπόθεση δεν είναι προσωπική, μεταξύ της παράταξης και του κ. Σταυρουλάκη, αλλά αμιγώς πολιτική.

Ειδικότερα, ο κ. Δραγάτης, αφού τόνισε ότι ο συνδυασμός συμπονά απολύτως τους ανθρώπους που έχασαν συγγενικά τους πρόσωπα εξαιτίας της παρουσίας κάθετων διαφημίσεων επί διαζωμάτων και πεζοδρομίων, συνέχισε λέγοντας ότι η παράταξη Μαρούσι Αδέσμευτη Φωνή έλαβε, στο πλαίσιο της εκλογικής νομοθεσίας, την άδεια να προβληθεί σε 9 διαφημιστικούς χώρους στην πόλη. Παρά το γεγονός ότι θα μπορούσε να προβάλλει το μήνυμά της και στα κάθετα διαφημιστικά πλαίσια των στεγάστρων, επέλεξε, ακριβώς επειδή διαφωνεί πολιτικά με τις κάθετες διαφημίσεις, να χρησιμοποιήσει μόνο τους οριζόντιους χώρους. Στους δε κάθετους να τοποθετήσει πολιτικό μήνυμα κατά της διαφήμισης στις συγκεκριμένες θέσεις, σε λευκό πλαίσιο, το οποίο είναι ορατό μόνο σε όσους διέρχονται πεζή από τα εν λόγω σημεία. Πρόσθεσε δε ότι το Μαρούσι Αδέσμευτη Φωνή είναι η μόνη παράταξη που, παρά την επανα-νομιμοποίηση της κάθετης διαφήμισης, σηκώνει το θέμα, εκφράζοντας την πλήρη αντίθεσή της.

Απαντώντας στο ερώτημά μας για το εάν υπήρξε κάποια άδεια από πλευράς του κ. Σταυρουλάκη για τη χρησιμοποίηση του ονόματος του γιου του στο εν λόγω μήνυμα, ο κ. Δραγάτης μας απάντησε ότι δεν ετίθετο τέτοιο ζήτημα, καθώς η αναφορά γίνεται με τα μικρά ονόματα των θυμάτων και επίσης αφορά ένα δημοσιευμένο από το παρελθόν θέμα. Πρόσθεσε δε, ότι η αναφορά έγινε μόνο και μόνο για την ενίσχυση του πολιτικού μηνύματος κατά της κάθετης διαφήμισης και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται κάποιο όφελος για την παράταξη. Γι’ αυτό και η ίδια η παράταξη δεν προχώρησε στη δημοσιοποίηση της συγκεκριμένης δράσης, ακριβώς για να μη θεωρηθεί ότι γίνεται για λόγους προβολής.

The post «Άναψε φωτιές» και προεκλογικά η υπαίθρια διαφήμιση στο Μαρούσι appeared first on Ενυπόγραφα.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Άναψε, Μαρούσι,anapse, marousi