Κορονοϊός: Τι γίνεται στα σχολεία;

Μέτρα για τον κορονοϊό ανακοινώθηκαν αλλά στα σχολεία η κατάσταση είναι μία από τα ίδια.

Ο Νίκος Φίλης από τον ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι το υπουργείο Παιδείας δηλώνει «αναρμόδιο».

Μιλώντας στη Βουλή είπε ότι «το υπουργείο Παιδείας

κάνει μισή, και για αυτό επικίνδυνη ιχνηλάτηση στα σχολεία, αφού δε διαθέτει κανένα στοιχείο για τη μεταφορά της λοίμωξης από τους μαθητές προς την κοινωνία. Αυτό δηλαδή που είναι το πλέον κρίσιμο. Στο υπουργείο Υγείας μας παρέπεμψε η υφυπουργός Ζέττα Μακρή αν θέλουμε περισσότερα στοιχεία, στη διάρκεια συζήτησης επίκαιρης ερώτησης που είχα καταθέσει για την απουσία ιχνηλάτησης και -ξανά- για τα υπερπληθή τμήματα. 

Είναι η ίδια «επιτελική αναρμοδιότητα» που εμποδίζει το υπουργείο Παιδείας να εφαρμόσει την πιο πρόσφατη οδηγία του ΕΟΔΥ της 10ης Σεπτεμβρίου 2021, για αραίωση των πιο πολυπληθών τμημάτων.

Εντυπωσιακά και τα υπόλοιπα κυβερνητικά «επιχειρήματα»: Γιατί διαμαρτύρομαι, μου απάντησε η υφυπουργός από το βήμα, αφού επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ είχαμε περισσότερες πολυπληθείς τάξεις! Συγκρίνει δηλαδή το 2017 και το 2018 με τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας! 

Ο δε μέσος όρος ανά τμήμα παραμένει σταθερά… στους 17 μαθητές! Βολικό βέβαια, όταν στο δείγμα μπαίνουν χιλιάδες μικρά τμήματα στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας. Ενώ επίσης, «έχουν κλείσει μόλις 8 τμήματα», λόγω κρουσμάτων. Φυσικά! Με την εξωφρενική ρύθμιση να κλείνει ένα τμήμα όταν σημειώνονται κρούσματα στο 50% των μαθητών, πόσα θα είχαν κλείσει! Ας το έκαναν 90%, να μην κλείνει κανένα!

Δεν απαντάνε βέβαια όλες αυτές οι αλχημείες στη διάχυτη ανησυχία, τις διαμαρτυρίες και τις επιστολές των γονιών από όλη την Ελλάδα, για τις συγχωνεύσεις τμημάτων. Διάβασα στην ολομέλεια, ενδεικτικά, επιστολή δυο γονιών από το 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών στην Αθήνα, με την οποία ζητούν να πληροφορηθούν με ποιο υγειονομικό και παιδαγωγικό κριτήριο συγχωνεύτηκαν τα 5 τμήματα στην τάξη της κόρης τους σε 4, με αποτέλεσμα τα 21 παιδιά να γίνουν 27.

Η «απάντηση – σταθμός» προς εμένα (γιατί τους γονείς τους περιφρόνησαν) ήταν ότι αυτό προβλέπει ο νόμος… που ψήφισαν πρόσφατα! Απάντηση, επισημαίνω, που δίδεται μια μέρα με ρεκόρ κρουσμάτων και νέα περιοριστικά μέτρα. Πρωτοφανής αδιαφορία, κολοσσιαία ανικανότητα, συνθηκολόγηση με το «κακό». Αυτά χαρακτηρίζουν πλέον την κυβερνητική πολιτική στη διαχείριση της πανδημίας».

Ανακοίνωση του ΚΚΕ

Η εικόνα που θέλει να δημιουργήσει η Υπουργός “Παιδείας” και συνολικά η κυβέρνηση, ότι “όλα βαίνουν καλώς στα σχολεία”, είναι πλασματική γιατί διαμορφώνεται με βάση τα πρωτόκολλα-λάστιχο που ουσιαστικά κουκουλώνουν τα προβλήματα. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι η κυβερνητική πολιτική είναι επικίνδυνη, γιατί συνεχίζει να αφήνει απροστάτευτα τα σχολεία

Σε συνθήκες που το ποσοστό εμβολιασμού στις σχολικές ηλικίες είναι καθηλωμένο σε χαμηλά επίπεδα, ούτε πρόγραμμα εμβολιαστικής ενημέρωσης πραγματοποιείται, ούτε, κυρίως, αραίωση των μαθητών σε κάθε τάξη, με επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών και αξιοποίηση όλων των αναγκαίων υποδομών. Την ίδια στιγμή, σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος οι γονείς αναγκάζονται τελικά να καταλήγουν σε ιδιωτικούς φορείς για τη διενέργεια των τεστ, αφού οι δημόσιες δομές υγείας είναι υποστελεχωμένες.

Η κυβέρνηση όχι μόνο δεν παίρνει μέτρα αλλά:

Αντί για αραίωση μαθητών, προχωρά σε συμπτύξεις τμημάτων. Αντί για μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών, κατηγορεί τους εκπαιδευτικούς ότι παίρνουν αναρρωτικές άδειες.

Σήμερα, δυο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με βάση τα στοιχεία, περίπου 100.000 μαθητές στοιβάζονται σε τάξεις με 25 μαθητές και πάνω. Δεκάδες χιλιάδες διδακτικές ώρες χάνονται κάθε εβδομάδα από τα σχολεία.

Δεν χωράει κανένας εφησυχασμός. Αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο. 

Τώρα να παρθούν άμεσα μέτρα για να μην βρεθούμε πάλι μπροστά στο απαράδεκτο κλείσιμο των σχολείων των παιδιών μας!

Επιστημονικά τεκμηριωμένη καμπάνια εμβολιασμού στα σχολεία. Κέντρα ενημέρωσης, εμβολιασμού, εξατοµικευµένης παρακολούθησης συνδεδεμένα µε τα σχολεία.Μαζικά, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα τεστ στα σχολεία με ευθύνη του ΕΟΔΥ για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.Μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών παντού ώστε, να μην υπάρξει καμία διδακτική ώρα χαμένη και για να εντοπιστούν και να αντιμετωπιστούν τα μεγάλα μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που όξυνε η πανδημία. Ούτε σκέψη για διεξαγωγή εξετάσεων με τράπεζα Θεμάτων στο Λύκειο.Προσλήψεις όλου του αναγκαίου βοηθητικού προσωπικού για τα σχολεία, καθαριότητας, κ.ά.

The post Κορονοϊός: Τι γίνεται στα σχολεία; appeared first on Militaire.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα