O avvocato, η Αμβροσιάδου και η διαμάχη για το Maltese Falcon, ο Χρήστος Οικονόμου εναντίον του Γιώργου Οικονόμου, η υπεξαίρεση στον εφοπλιστή και η μονομαχία στο ενεργειακό Ελ Πάσο

00:08 4/6/2022 - Πηγή: Mononews
Ο Μιχάλης Μπουδούρογλου και ο συνεργάτης

Ο wiseman είναι ιδιαίτερα χαρούμενος καθώς διαπιστώνει ότι παρακολουθείται στενά από τους εφοπλιστικούς κύκλους.

Γιατί το λέω αυτό;

Σας γράφουμε τις τελευταίες ημέρες ότι μεγαλοεφοπλιστής εισηγμένος στην Νέα Υόρκη, έπιασε στενό του συνεργάτη «κλέπτων οπώρας».

Οι «οπώρες» όμως αντιστοιχούν σε 10 εκατ. δολάρια.

Ο εφοπλιστής έξαλλος έδιωξε από την εταιρεία τον στενό του συνεργάτη και τώρα

η υπόθεση θα πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης.

Το θέμα έχει προκαλέσει κουβέντες σε όλα τα πάρτι των εφοπλιστικών εταιρειών που γίνονται όλες αυτές τις ημέρες με αφορμή τα Ποσειδώνια 2022.

Όμως οι πηγές του mononews.gr, σκαλίζοντας βαθύτερα τις ναυτιλιακές business  ανακάλυψαν άλλη μια υπόθεση κατάχρησης.

Αφορά τον εφοπλιστή Μιχάλη Μπουδούρογλου ο οποίος την περασμένη Πέμπτη το βράδυ έκανε το καθιερωμένο του πάρτι, με αφορμή τα Ποσειδώνια, κάπου στην Ανάβυσσο με καλεσμένο στον τραγουδιστή Αργυρό.

Το κάλεσμα ήταν πολύ καλό όπως με ενημέρωσαν.

Όμως προ ετών ο πλέον στενός συνεργάτης του εφοπλιστή του απέσπασε χωρίς ο ίδιος να το καταλάβει περίπου 8 έως 10 εκατ. δολάρια.

Μάλιστα ο αθεόφοβος για τα χαθούν τα ίχνη των χρήματων, αγόραζε πίνακες.

Εδώ που τα λέμε ήταν μια σωστή στρατηγική.

Όμως ο Μπουδούρογλου τον ανακάλυψε και όχι μόνον τον έδιωξε αλλά φυσικά προσέφυγε στην δικαιοσύνη.

Τώρα μαθαίνω ο συνεργάτης επισκέπτεται δυο φορές τον μήνα  το αστυνομικό τμήμα της περιοχής του για να καταγράφονται οι παρουσίες.

Ο Χρήστος Οικονόμου εναντίον του πάτερα του;

Όμως την ίδια ώρα, ένα άλλο παρασκήνιο έρχεται να ταράξει την οικογενειακή γαλήνη μιας μεγάλης εφοπλιστικής οικογένειας.

Αυτής του Γιώργου Οικονόμου.

Ο Οικονόμου όπως είναι γνωστό όχι μόνο έχει κάνει πολλούς γάμους  (3 στον αριθμό) αλλά έχει και 6 παιδιά.

Όμως φαίνεται ότι ο Γιώργος Οικονόμου αποφάσισε να μοιράσει την περιουσία του στα 6 του παιδιά , γεγονός που δυσαρέστησε τον γιο του Χρήστο Οικονόμου, ο  οποίος είναι CEO της TMS Cardiff Gas Ltd.

Η TMS Cardiff -έχει στην ιδιοκτησία της πλοία μεταφοράς LNG- είναι δημιούργημα του Χρήστου Οικονόμου.

Φαίνεται ότι ο Χρήστος θεωρεί ότι έπρεπε να  κληρονομήσει μόνος του την συγκεκριμένη εταιρεία.

Ως εκ τούτου στην αγορά ψιθυρίζεται εντόνως,  ότι συμβουλεύεται το νομικό του επιτελείο για περαιτέρω κινήσεις.

Νομικοί υποστηρίζουν ότι «ίσως και να προσφύγει δικαστικά εναντίον του πάτερα του».

Γιώργος και Χρήστος Οικονόμου: Σκληρά παιδιά

Πατέρας και γιος είναι από τα σκληρότερα παιδιά στην παγκόσμια ναυτιλιακή πιάτσα.

Δικαστικές διαμάχες με ναυτιλιακές εταιρίες και τράπεζες είναι στην καθημερινότητας τους.

Για παράδειγμα τον Ιανουάριο του  2021 υπήρχε μια σκληρή διαμάχη μεταξύ των δύο εφοπλιστών και του αμερικανικού Fund MailtlinPatterson, που κατέθεσε αγωγή κατηγορώντας τους ότι «σαμποτάρουν» την πώληση των πλοίων.

Υπό την απειλή μίας σκληρής δικαστικής διαμάχης στις ΗΠΑ, οι δύο πλοιοκτήτες, συμφώνησαν να εξαγοράσουν το ποσοστό πλειοψηφίας που κατείχε η MatlinPatterson στα τέσσερα πλοία.

Τα έγγραφα που κατατέθηκαν στο Ανώτατο Δικαστήριο της Πολιτείας της Νέας Υόρκης δείχνουν ότι η αγωγή που κατέθεσε η Oceanus LNG, η οποία ανήκει κατά 85,7% στην MailtlinPatterson, αποσύρθηκε.

Η Oceanus και η MailtlinPatterson είχαν στόχο να ανακτήσουν «σημαντικές ζημιές» που προκλήθηκαν από τους δύο άνδρες, ύψους 100 εκατ. δολαρίων.

Πηγές  ανέφεραν το 2021, ότι οι Οικονόμου θα πλήρωναν τίμημα κοντά στις τιμές που ισχύουν στην αγορά αντί να διασταυρώσουν τα ξίφη τους με την MatlinPatterson στο δικαστήριο.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές είχαν δείξει ενδιαφέρον για την εξαγορά των χωρητικότητας 160,000-cbm αδελφών πλοίων Corcovado LNG, Kita LNG, Palu LNG και Yari LNG που κατασκευάστηκαν το 2014 στη Νότιο Κορέα.

Η Oceanus πλήρωσε σχεδόν 900 εκατ. δολάρια για την εξαγορά τους, ενώ τα πλοία ήταν διαθέσιμα προς πώληση στην αγορά τουλάχιστον εδώ και ένα χρόνο.

Σημειώνεται ότι ο Γιώργος Οικονόμου κατέχει έμμεσα το 14,3% της Oceanus και είναι μέλος του ΔΣ της.

Παράλληλα, τα πλοία της διαχειρίζονται εταιρείες συμφερόντων του Γιώργου και του Χρήστου Οικονόμου, οι οποίοι ελέγχουν την TMS Cardiff Gas.

Στα δικαστικά έγγραφα που κατέθεσε η Oceanus αναφέρονταν μεταξύ άλλων, ότι τον Οκτώβριο του 2020 έλαβε προσφορά αγοράς των τεσσάρων LNG carriers από «μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές του κλάδου LNG διεθνώς», χωρίς να την κατονομάσει.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, οι δύο εφοπλιστές εμπόδισαν τον υποψήφιο αγοραστή να λάβει πληροφορίες για τα πλοία.

Πηγές αναφέρουν ότι η GasLog του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού ήταν ο επικρατέστερος αγοραστής, προσφέροντας περίπου 90 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.

Οι Γιώργος και Χρήστος Οικονόμου έστειλαν στη ναυτιλιακή δική τους προσφορά για την εξαγορά των πλοίων, με χαμηλότερο τίμημα, αναφέρουν τα δικαστικά έγγραφα.

Παράλληλα, οι Οικονόμου κατηγορήθηκαν ότι προχώρησαν στη μακροχρόνια ναύλωση ορισμένων εκ των πλοίων με τιμές ναύλων χαμηλότερες από αυτές της αγοράς, αψηφώντας τις οδηγίες του διοικητικού της συμβουλίου Oceanus.

«Οι δύο άνδρες είχαν ένα και μόνο σκοπό στο μυαλό τους: να πλήξουν την αξία της Oceanus και των πλοίων τους, ώστε η MatlinPatterson και οι δανειστές της να μην έχουν καμία άλλη επιλογή από το να πουλήσουν την εταιρεία ή τα πλοία στους Οικονόμου», ισχυρίστηκε η ναυτιλιακή.

O avvocato, η Αμβροσιάδου και το Maltese Falcon

Πριν από λίγες εβδομάδες το «Γεράκι της Μάλτας» το πλωτό κόσμημα, που στα σαλόνια του έχουν φιλοξενηθεί προσωπικότητες διεθνούς κύρους, ενώ τα επιβλητικά πανιά του φτάνουν σε ύψος το Άγαλμα της Ελευθερίας –πουλήθηκε.

Η ιδιοκτήτρια του Maltese Falcon για πάνω από 10 χρόνια, επιχειρηματίας  Έλενα Αμβροσιάδου το πούλησε σε κάποιον Ιταλό multi billionaire.

Ενώ λοιπόν είχε πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση του σκάφους και ενώ ήταν αραγμένο στην Κέρκυρα, η κ. Αμβροσιάδου (στην οποία είχε καταβληθεί το τίμημα ) προσπάθησε να το μπλοκάρει στο λιμάνι με διάφορα απίθανα και εκτός πραγματικότητας αιτήματα. H υπόθεση αμέσως έγινε γνωστή στο Λιμεναρχείο του νησιού.

Η υπόθεση ανατέθηκε στο γνωστό δικηγόρο Βαγγέλη Μπαϊρακτάρη ο οποίος κατάφερε να απεμπλέξει το σκάφος,  το οποίο ταξιδεύει τώρα προς την Ιταλία.

Not bad για τον γνωστό νομικό του Πειραιά.

Το «Maltese Falcon» είναι ένα μυθικό ιστιοπλοϊκό με 5 πανιά πολλών τετραγωνικών που μπορούν να ανοιχτούν πλήρως σε μόλις έξι λεπτά.

Αρκεί να κάνει την εμφάνισή του σε ένα λιμάνι του κόσμου για να πάρουν οι φωτογραφικές μηχανές φωτιά.

Ιστιοπλοϊκά και mega yachts υπάρχουν πολλά, τo «Μaltese Falcon» όμως είναι μοναδικό κατά κοινή ομολογία.

Συνδυάζει την απαράμιλλη λιτότητα, τη συμμετρία και το χαμηλό προφίλ στη θάλασσα, που σχετίζεται με ιστιοπλοϊκά σκάφη, με την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών περιβαλλοντικής συνείδησης, παρέχοντας ταυτόχρονα άνεση και χαλάρωση στους καλεσμένους με κάθε τρόπο. Είναι πραγματικά ένα πλωτό αριστούργημα.

Το κατάστρωμα διαθέτει ένα φιλόξενο τζακούζι, ακριβώς μπροστά από την οθόνη του κινηματογράφου

Διαθέτει έξι καμπίνες guest -μεταξύ των οποίων μία master bedroom και μία VIP καμπίνα με ιδιωτικό κατάστρωμα- στις οποίες μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 12 καλεσμένους.

Το γεγονός ότι έχει πλήρωμα 19 ατόμων καθιστά αυτομάτως ποιοτική την παροχή υπηρεσιών. Σαλόνια και κοινόχρηστοι χώροι είναι ιδιαίτερα προσεγμένα και διακοσμημένα με μοναδικά έργα τέχνης.

Το interior design έχει επιμεληθεί το διακεκριμένο γραφείο του σχεδιαστή Κεν Φρέιβοκ, ενώ ο ναυπηγικός σχεδιασμός που συμπεριλαμβάνει τα πανιά και τα κατάρτια έγινε από το ολλανδικό γραφείο Dykstra Naval Architects.

Το Maltese FalconΤο Maltese FalconΤο Maltese FalconΜονομαχία στο ενεργειακό Ελ Πάσο: Θανάσης εναντίον Τάσου

Πολλοί, μεταξύ αυτών και υπουργοί και υφυπουργοί της κυβέρνησης αναρωτήθηκαν τί ακριβώς σήμαινε η φράση προ ημερών στη Βουλή του Προέδρου της ΡΑΕ κ. Αθανασίου (Θανάση ή Θάνου για τους φίλους του) Δαγούμα πως «το επόμενο διάστημα θα ασχοληθώ επισταμένα με το ΔΕΔΔΗΕ».

Πώς θα ασχοληθεί δηλαδή, τί θα τους κάνει, αναρωτήθηκαν φωναχτά τουλάχιστον δύο βουλευτές της συμπολίτευσης;

Ο wiseman σας ενημερώνει και διαψεύσεις δεν δέχεται πως εκεί στη ΡΑΕ πνέουν μένεα κατά του διευθύνοντος συμβούλου του Διαχειριστή Διανομής, του ΔΕΔΔΗΕ κ. Αναστασίου (Τάσου για τους φίλους του) Μάνου.

Αντικείμενο του …μίσους;

Το έργο των έξυπνων μετρητών που έχει καθυστερήσει απελπιστικά.

Μάλιστα ο ΔΕΔΔΗΕ ανέβαλλε τέσσερις (4) φορές την εκδήλωση ενδιαφέροντος με αποτέλεσμα η πιάτσα να αρχίσει να βοά και ο Θανάσης (Δαγούμας) να στραφεί κατά του Τάσου (Μάνου) και μάλιστα ενώπιον της Εθνικής Αντιπροσωπείας.

Το έργο έχει αρχικό Προϋπολογισμό 800 εκατομμύρια αλλά με τις νέες κοστολογικές συνθήκες όλοι μιλούν για πάνω από ένα δις ευρώ, ίσως και 1,2 δις τελικά. Καθόλου άσχημο μπάτζετ.

Κάποιοι κακεντρεχείς εκεί στη ΡΑΕ ισχυρίζονται ο κ. Τάσος (Μάνος) καθυστερεί τόσο πολύ διότι περιμένει να προετοιμαστεί σωστά ένας συγκεκριμένος ξένος υποψήφιος.

Ο wiseman δεν υιοθετεί φυσικά αυτές τις κακεντρέχειες και …Κυριακή κοντή γιορτή διότι η φαρμακερή ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος έχει οριστεί την 8η Ιουνίου.

Ελπίζουμε να έχουν προετοιμαστεί όλοι καλά ως τότε και να υπάρξει αυτό που λέμε «ευγενής άμιλλα».

Για την ιστορία θα μεταφέρουμε τις πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα εμφανιστούν τελικά όλοι: η Siemens ενδιαφέρεται τα μέγιστα και έχει κάνει επαφή με τη γερμανική Πρεσβεία στην Αθήνα για το θέμα, η ελβετική πολυεθνική  Landis-GYR το θέλει διακαώς και θεωρεί πως το εργοστάσιο που διαθέτει στο 7ο χιλιόμετρο Αθηνών-Κορίνθου είναι πολύ σοβαρό credit ενώ στον ορίζοντα εμφανίστηκε πολύ πρόσφατα για το έργο η αμερικανική Honeywell με ανανεωμένη τεχνολογία αλλά και τις γνωστές διασυνδέσεις της.

Για όλο αυτό το σκηνικό που όπως καταλαβαίνετε είναι αρκετά περίπλοκο  και στο οποίο ο wiseman θα επανέλθει, ο Θανάσης (Δαγούμας) βάλλει κατά του Τάσου (Μάνου).

Να δούμε ποιόν θα πάρουν τα σκάγια τελικά.

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Keywords
falcon, πασο, χρηστος, falcon, lng carriers, νέα, εταιρεία, ceo, gas, τραπεζες, ηπα, lng, κορεα, προσφορες, multi, κερκυρα, πειραιας, mega, yachts, master, vip, design, υπουργοι, βουλη, ραε, δεδδηε, δις, ιουνίου, σημαίνει, siemens, αθηνα, υφίσταται, κινηση στους δρομους, αλλαγη ωρας, αξια, κυβερνηση εθνικης ενοτητας, Καλή Χρονιά, φωτια, εκλογες ηπα, αλλαγη ωρας 2013, αστυνομικο τμημα, εσπα 2021, δεδδηε, βουλευτες, lng carriers, ημερομήνια, φωτογραφικες μηχανες, το θεμα, ηπα, θαλασσα, θεμα, ιταλια, ιχνη, ραε, υψος, ωρα, ceo, lng, mega, siemens, αγορα, αγωγη, αφορμη, εβδομαδες, βοα, βραδυ, γεγονος, γινονται, διαστημα, δικη, δις, εγινε, εγγραφα, ελενα, ευρω, εμμεσα, εργα, εμφάνιση, εξι, επρεπε, ερχεται, εταιρεία, ετων, ευθυνη, εφοπλιστης, τεχνολογια, ιδια, υποθεση, υφίσταται, μηχανες, κοσμημα, μυαλο, νεα υορκη, ξιφη, οθονη, παιδια, πεμπτη, πινακες, πλοια, πλοιο, σαλονια, σκαφη, τασος, τμημα, υφυπουργοι, φυσικα, ανηκει, design, εφαρμογη, gas, γιορτη, ιδιαιτερα, ιουνίου, ξενος, μπροστα, master, multi, πηγες, πληροφοριες, πωληση, σημαίνει, θανασης, θανου, vip, yachts
Τυχαία Θέματα