O πρώην CEO της Paradox μιλά για την πολιτική DLC της εταιρίας

Μήπως είναι μια πολιτική που θα έπρεπε να δούμε και από άλλους developers;

H Paradox Interactive έχει μια ασυνήθιστη προσέγγιση για τα DLC. Για παράδειγμα, η έκδοση του Europa Universalis 4 του 2013 ακολουθήθηκε από 32 επεκτάσεις, πακέτα περιεχομένου και γενικά content που κυκλοφόρησαν σε διάστημα μεγαλύτερο των πέντε ετών. H πιο πρόσφατη επέκταση για το Hearts of Iron 4, το οποίο βγήκε στα μέσα του 2016, κυκλοφόρησε τον περασμένο

μήνα.

Νομίζω ότι είναι ωραίο να βλέπουμε έναν developer να επιδεικνύει τέτοιο επίπεδο αφοσίωσης στα παιχνίδια του, αλλά δεν συμφωνούν όλοι. Μερικοί πιστεύουν ότι η Paradox "γδέρνει" τους fan των παιχνιδιών της με τόσα DLC σε παλιά παιχνίδια που αισθάνονται υποχρεωμένοι να αγοράσουν.

Ο VP of business development της Paradox, Shams Jorjani, αναγνώρισε πέρυσι στο PDXCon ότι «υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουμε τα DLCs», παρόλο που τόνισε επίσης την αξία των "vanilla" παιχνιδιών της Paradox και είπε ότι οι καταγγελίες είναι συχνά αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολουθούν άλλα παιχνίδια που κάνουν τους καταναλωτές "να πιστεύουν ότι αν δεν έχουν όλα τα DLC, χάνουν μεγάλο μέρος του παιχνιδιού".

Σε μια σειρά από tweets, ο πρώην CEO της Paradox, Frederik Wester, τώρα εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, υπερασπίστηκε την πολιτική DLC της εταιρείας ως "δίκαιο και ισορροπημένο τρόπο για την κυκλοφορία περιεχομένου".

"Το μοντέλο DLC βασίζεται στην ιδέα ότι πληρώνετε για νέο περιεχόμενο μετά την πλήρη απελευθέρωση του παιχνιδιού. Αυτό βοηθά στη χρηματοδότηση της περαιτέρω εξέλιξης του παιχνιδιού, το οποίο είναι θετικό για όλους τους παίκτες", σχολίασε ο Wester. "Κάθε φορά που κυκλοφορούμε ένα DLC, κυκλοφορούμε επίσης μια μεγάλη ενημέρωση δωρεάν, πράγμα που σημαίνει ότι παίρνετε συνεχείς αναβαθμίσεις του παιχνιδιού σας, ακόμη και αν επιλέξετε να μην αγοράσετε DLC."

"Στο Multiplayer παίζετε πάντα με τα DLC του παίκτη που έχει τα περισσότερα DLC εγκατεστημένα. Αυτό σημαίνει ότι έχετε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο του multiplayer χωρίς να έχετε πληρώσει γι 'αυτό. Έτσι ήταν ένας τρόπος για να αποφύγουμε τη διάσπαση της βάσης των παικτών."

Ο Wester αναγνώρισε ότι το μοντέλο δεν είναι "άψογο" και ότι οι νέοι παίκτες στα παιχνίδια της εταιρίας μπορεί να "εκφοβίζονται" από τους ασυνήθιστα μεγάλους καταλόγους DLC. "Αλλά η Paradox πραγματοποιεί τακτικές εκπτώσεις στα παιχνίδια και τις επεκτάσεις τους", είπε, "και τελικά, όπως και με όλες τις επιχειρήσεις, αν δεν νομίζετε ότι αξίζει τον κόπο, μην το αγοράζετε".

Είπε επίσης ότι η πολιτική DLC της Paradox δεν είναι τέλεια και ότι ψάχνει πάντα τρόπους για να την κάνει καλύτερη, μια διαδικασία που περιλαμβάνει το να δίνουν προσοχή στα σχόλια των χρηστών. Όχι όμως αυτών που δεν έχουν κάτι εποικοδομητικό να πουν.

O Wester έχει επίσης εκφράσει την υποστήριξή του στο Epic Games Store, λέγοντας ότι το 30 τοις εκατό ποσοστό που παίρνει το Steam και άλλες πλατφόρμες είναι "εξωφρενικό".

Αν ο Θοδωρής aka "Ankh" δεν γράφει θα παίζει WoW ή Eve Online.

IGN GreeceΤο Twitch Prime και η Rockstar Games ανακοινώνουν συνεργασία για τα GTA Online και Red Dead OnlineMε απόλυτη επιτυχία τελείωσε o μαραθώνιος για τους Γιατρούς Χωρίς ΣύνοραΤο Redeemer: Enhanced Edition κυκλοφορεί στις 12 Ιουλίου

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα