Μετρό Αθήνας: έρχονται 17 νέοι “οικολογικοί” συρμοί – Τα χαρακτηριστικά

12:24 23/2/2012 - Πηγή: Econews

“Πράσινη” μετακίνηση στην πόλη σημαίνει ότι αφήνουμε το αυτοκίνητο και κυκλοφορούμε είτε με τα πόδια είτε με το ποδήλατο είτε με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Σύμφωνα πληροφορίες της ιστοσελίδας athenstransport τις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσει η παραλαβή 17 νέων συρμών του Μετρό οι οποίοι θα

καλύψουν την κυκλοφορία στις επεκτάσεις προς Ελληνικό, Περιστέρι και Χαϊδάρι (διαβάστε για τις επεκτάσεις του Μετρό στο econews).

Οι νέοι συρμοί είναι μάλιστα “οικολογικοί”, καθώς είναι ανακυκλώσιμοι, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί υδατοδιαλυτές βαφές φιλικές προς το περιβάλλον.

Οι νέοι, τρίτης γενιάς συρμοί κατασκευάστηκαν στην Νότια Κορέα από την κοινοπραξία Hyundai Rotem – Hanwha και κόστισαν συνολικά 155 εκατ. Ευρώ.

—Τα χαρακτηριστικά των νέων συρμών

Οι 17 νέοι συρμοί του Μετρό είναι κατασκευασμένοι με χρήση της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας που θα συμβάλουν στην ασφαλέστερη και άνετη μετακίνηση των επιβατών.

Αναλυτικά:

*Τα βαγόνια θα είναι πλήρως κλιματιζόμενα. Το εσωτερικό τους αναβαθμισμένο, με περισσότερες χειρολαβές και μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των καθισμάτων για περισσότερη άνεση. Λόγω της διαρρύθμισής τους, οι εξάδυμοι συρμοί θα εξυπηρετούν 28 λιγότερους επιβάτες σε σύγκριση με τα σημερινούς συρμούς του μετρό.

*Οι συρμοί θα διαθέτουν εσωτερικά σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες αντί των τυπωμένων που υπάρχουν σήμερα πάνω από τις θύρες οι οποίοι θα δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες που θα παρέχουν στον οδηγό εικόνα του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου, και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες.

*Οι συρμοί είναι πλήρως προσβάσιμοι στα άτομα με ειδικές ανάγκες, με ειδικές ειδικό χώρο για αμαξίδια και κινούμενο σκαλοπάτι το οποίο θα καλύπτει το κενό συρμού – αποβάθρας.

*Είναι εξοπλισμένοι με συστήματα ATP (Automatic Train Protection – Σύστημα Αυτόματης Προστασίας) και ATΟ (Automatic Train Operation – Σύστημα Αυτόματης Λειτουργίας). Τα συστήματα αυτά προσφέρουν έλεγχο εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας, τήρησης αποστάσεων ασφαλείας από προπορευόμενους συρμούς και επιβράδυνσης από τον έναν σταθμό στον άλλον. Διαθέτουν επίσης εξελιγμένο σύστημα φρένων, με αναβαθμισμένες λειτουργίες έλεγχου και ακρίβειας του φρεναρίσματος. Η μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας θα φτάνει τα 80 χλμ/ώρα.

*Οι συρμοί διαθέτουν σύστημα ανίχνευσης καπνού, παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης και υψηλότερη ασφάλεια προστασίας των επιβατών κατά το κλείσιμο των θυρών. Επίσης, σύστημα ανίχνευσης λαθών, ώστε για οτιδήποτε χαλάσει κατά τη διάρκεια ενός δρομολογίου να υπάρχει εφεδρικό σύστημα και να λαμβάνονται μέτρα από το ίδιο το τρένο, προκειμένου να φτάνει στον προορισμό του, χωρίς καμιά επίπτωση. Μάλιστα, με την άφιξή του στο αμαξοστάσιο, θα δίνει αυτόματα και ασύρματα, μέσω Wi-Fi, τη λειτουργική του κατάσταση, τα δεδομένα και τις

Keywords
Τυχαία Θέματα