Formula 1: Το σερί της Red Bull και του Verstappen συνεχίζεται

Ο Max Verstappen έκανε νέο.. περίπατο στον 2ο αγώνα της σεζόν και η Red Bull ολοκλήρωσε ένα ακόμη 1-2, διαλύοντας τον ανταγωνισμό. Ο Leclerc συμπλήρωσε το βάθρο στην Jeddah.

Λίγο πριν την εκκίνηση του 2ου αγώνα της σεζόν στην πίστα της Jeddah στη Σαουδική Αραβία, έκανε την εμφάνισή του ο μεγάλος απών λόγω της εγχείρισης σκωληκοειδίτιδας, Carlos Sainz.

Η εκκίνηση του αγώνα δεν έφερε διαφοροποιήσεις παρά το ότι ο Perez πίεσε τον Leclerc για να του πάρει τη 2η θέση.

Άπαντες ήταν με τη μέση γόμα εκτός από τους Bearman και Bottas που διάλεξαν τη μαλακή γόμα της Pirelli. Αυτό που δεν κατάφερε στην πρώτη στροφή του πρώτου γύρου, το έκανε στον 4ο γύρο ο Perez ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα της Red Bull και πέρασε τον Leclerc, ανεβαίνοντας 2ος, με τον Verstappen να ανοίγει τη διαφορά.

Πριν προλάβει ο αγώνας να μπει σε διαδικασία διαχείρισης, ο Lance Stroll έχασε τον έλεγχο της Aston Martin στον 7ο γύρο και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα. Αν και ήταν πολύ νωρίς, η πλειοψηφία των πιλότων μπήκε στα pits για να περάσει στη σκληρή γόμα. Μόνο 4 πιλότοι έμειναν εντός και έτσι ο Norris βρέθηκε στην πρωτοπορία και ο Hamilton στην 3η θέση.

Με τη συνέχιση του αγώνα ο Leclerc πέρασε τον Piastri, ανεβαίνοντας 6ος ενώ ο Norris κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τον Verstappen. Αυτό κράτησε για λίγο αφού στον 13ο γύρο ο Ολλανδός επιτέθηκε και χωρίς πρόβλημα βρέθηκε εκ νέου στην πρώτη θέση. Την ίδια ώρα οι αγωνοδίκες εξέταζαν διάφορα συμβάντα. Τον Perez που βγήκε από τα pits την ώρα που πέρναγε ο Alonso. Τον Norris για το αν έφυγε νωρίτερα στην εκκίνηση και την επαφή Magnussen - Albon.

O Leclerc στον 15ο γύρο πέρασε και τον Hamilton που παρέμεινε με τη μέση γόμα που είχε εκκινήσει. Η Ferrari όπως και στο Μπαχρέιν, έδειξε ότι με τη σκληρή γόμα λειτουργούσε καλύτερα αφού και ο Bearman πέρασε Tsunoda και Zhou, μπαίνοντας στη δεκάδα. Ο Norris τη γλίτωσε από τους αγωνοδίκες αλλά όχι και ο Perez στον οποίο επιβλήθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων, ενώ 10 δευτερόλεπτα ήταν η απόφαση για τον Magnussen.

Στον 18ο γύρο ο Perez πέρασε και αυτός τον Norris, επιστρέφοντας στη 2η θέση και ήξερε πως έπρεπε να φτιάξει απόσταση από τους διώκτες του ώστε να την κρατήσει μέχρι το τέλος. Ο Magnussen μάζευε ποινές αφού του επιβλήθηκαν άλλα δέκα δευτερόλεπτα στη μάχη με τον Tsunoda, ενώ ο Hamilton έδινε αγώνα για να κρατηθεί μπροστά από τον Piastri. O Leclerc στον 27ο γύρο βρήκε τον τρόπο να περάσει τον Norris που ακόμη δεν είχε κάνει το pit stop του.

O Hamilton άντεξε ως τον 37ο γύρο και μπήκε στα pits για να βάλει τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός έπεσε στην 9η θέση ενώ ένα γύρο μετά μπήκε και ο Norris. Το μόνο που κέρδισε ο Hamilton ήταν ο βαθμός του ταχύτερου γύρου αφού δεν μπόρεσε να περάσει τον πιλότο της McLaren.

Ένας από τους πιο βαρετούς αγώνες των τελευταίων χρόνων ολοκληρώθηκε με τον Verstappen να φτάνει στην 56η νίκη καριέρας, 19η στους τελευταίους 20 αγώνες και 9η συνεχόμενη... Ο Perez παρά την ποινή των 5 δευτερολέπτων ολοκλήρωσε το δεύτερο 1-2 της Red Bull ενώ ο Leclerc συμπλήρωσε το βάθρο.

Piastri, Alonso, Russell, Bearman, Norris, Hamilton και Hulkenberg ολοκλήρωσαν τη δεκάδα. Με τον Bearman να γίνεται ο 3ος νεότερος πιλότος στην ιστορία του σπορ και ο νεότερος της Ferrari που εκκίνησε σε αγώνα της Formula 1 και φυσικά ψηφίστηκε και ως ο οδηγός του αγώνα με συντριπτική διαφορά από τον δεύτερο.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα