Ανανέωση για το Land Rover Defender -Τι αλλάζει

Η Land Rover ανανεώνει το εμβληματικό της 4x4 με νέες εκδόσεις και περισσότερες επιλογές στα κινητήρια σύνολα.

Οι Βρετανοί υπόσχονται πως το Defender πάει αυτό που χαρακτηρίζουν ως «πολυτελή περιπέτεια» σε νέα επίπεδα. Και δούλεψαν σε κάθε τομέα αφού του έδωσαν περισσότερη ισχύ, μία νέα ιδιαίτερη έκδοση αλλά και

καινούρια πακέτα εξατομίκευσης για το εσωτερικό. Ας τα δούμε αναλυτικά ξεκινώντας από τη νέα έκδοση.

Το Defender 110 Sedona Edition είναι ντυμένο σε αυτή τη ξεχωριστή απόχρωση του κόκκινου, εμπνευσμένη από την ομώνυμη περιοχή της Αριζόνα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Εφοδιάζεται με Extended Black Pack, πατά σε μαύρες γυαλιστερές ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών, με το κουτί της ρεζέρβας να είναι στο χρώμα του αμαξώματος – επιλογή που συναντάται ειδικά σε αυτή την έκδοση.

Πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη έκδοση, στο Sedona Red που είχαμε δει πρώτη φορά στο Defender 130, θα είναι διαθέσιμη μόνο για ένα έτος.

Άλλες ιδιαιτερότητες αυτής της έκδοσης είναι το προαιρετικό αυτοκόλλητο στο καπό που απεικονίζει την τοπογραφία της περιοχής Sedona και αντικατοπτρίζει την ικανότητα του μοντέλου να πηγαίνει οπουδήποτε, ανεξαρτήτως δυσκολίες τερέν.

Στο εσωτερικό, συναντάμε για πρώτη φορά Ebony Windsor Leather και Kvadrat καθίσματα, τα οποία εφ’ εξής στο πακέτο εξοπλισμού Signature Interior Pack.

Καθώς μιλάμε για πακέτα εξοπλισμού, εδώ έχουμε αναβάθμιση στο Signature Interior, που υπόσχεται ακόμα υψηλότερη πολυτέλεια, περισσότερη άνεση και εξατομίκευσης. Θα είναι στάνταρ στις εκδόσεις X και V8 ενώ προαιρετική για το Defender Dynamic HSE.

Τι αφορά; Τα εμπρός καθίσματα έχουν 14 θέσεις ηλεκτρονικής ρύθμισης, είναι θερμαινόμενα αλλά προσφέρουν και ψύξη. Ενώ θερμαινόμενα είναι πλέον κι αυτά της τρίτης σειράς! Η Land Rover τονίζει την αναβάθμιση υλικών ενώ υπάρχουν νέοι αποθηκευτικοί χώροι και νέα φινιρίσματα σε διάφορα σημεία του εσωτερικού.

Νέο πακέτο εξοπλισμού είναι το Captain Chairs Pack, που εστιάζει στη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Εκεί εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή άνεση, με τα νέα, πολυτελή καθίσματα να χωρίζονται με ένα διάδρομο (απουσία μεσαίου καθίσματος) που οδηγεί στην τρίτη σειρά. Η συγκεκριμένη διάταξη επιτρέπει στον κεντρικό επιβάτη της τρίτης σειράς να έχει άπλετο χώρο για τα πόδια.

Αυτά για την άνεση, πάμε και στη ισχύ. Όπως σας είπαμε, έχουν διευρυνθεί οι επιλογές, με την εισαγωγή της έκδοσης D350. Αντικαθιστά την D300, αφορά προφανώς diesel κινητήρα και προσφέρει -όπως μαρτυρά και το κωδικό όνομα- 50 επιπλέον PS, ανεβάζοντας την απόλυτη ισχύ στα 350 PS. Αντίστοιχη είναι η άνοδος και στη μέγιστη τιμή της ροπής, που φτάνει τα 700 Nm.

Έχουν τεχνολογία θέρμανσης και ψύξης και είναι ιδανικά για να συνδυάσει κανείς ένα όχημα περιπέτειας, με… λιμουζίνα. Κάθε κάθισμα έχει τα δικά του στηρίγματα βραχιόνων και ποτηροθήκες που βρίσκονται σε μία υπερυψωμένη περιοχή, ακριβώς πίσω από την κεντρική κονσόλα.

Τέλος, η Land Rover προχώρησε σε μία γενικότερη απλοποίηση της γκάμας του Defender. Οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν πλέον να επιλέξουν ανάμεσα στις εκδόσεις S, X-Dynamic SE, X-Dynamic HSE, X και V8, σε αμαξώματα 90, 110 και 130.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα