Ο ηλεκτρικός της Αθήνας αλλάζει -Ποια γραμμή γίνεται υπόγεια

Στο προσκήνιο της επικαιρότητας επιστρέφουν τα σενάρια που θέλουν να δρομολογείται η υπογειοποίηση της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) στο τμήμα που συνδέει το Φάληρο με τον Πειραιά.

Ένα σημαντικόέργο το οποίο πρόκειται να αλλάξει τησημερινή εικόνα της Γραμμής 1 του Μετρό(πρώην ΗΣΑΠ) εξετάζεται από την Κυβέρνησηκαι ειδικότερα από το Υπουργείο Υποδομώνκαι Μεταφορών μετά και την εισήγηση τουΔήμου Πειραία.

Πρόκειται για την υπογειοποίηση του γνωστού

σε όλους «ηλεκτρικού» και πιο συγκεκριμένα του τμήματος που συνδέει το Φάληρο με τον τερματικό σταθμό του Πειραιά.

Το συγκεκριμένο τμήμα είναι ως γνωστόν υπέργειο, καταλαμβάνοντας ζωτικό χώρο, ο οποίος υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για τη διαπλάτυνση της βασικής «πύλης» εισόδου και εξόδου της πόλης του Πειραιά και του μεγαλύτερου λιμένα της χώρας.

Οι μελέτες για την υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο-Πειραιά έχουν πραγματοποιηθεί εδώ και περίπου 20 χρόνια, χωρίς ωστόσο να σημειωθεί κάποια ουσιαστική πρόοδος που θα μας έφερνε πιο κοντά στην υλοποίηση του έργου.

Το σχέδιο της υπογειοποίησης περιελάμβανε -μεταξύ άλλων- τη δημιουργία ενός ενδιάμεσου-υπόγειου σταθμού στο ύψος του παλαιού καπνεργοστασίου του Κεράνη, όπως άλλωστε και την ανύψωση της γραμμής πριν αυτή καταλήξει στον τερματικό σταθμό του Πειραιά.

Με αυτόν τον τρόπο θα απελευθερωθεί μια σημαντική έκταση, η οποία σήμερα καταλαμβάνεται από τις γραμμές, δημιουργώντας τις συνθήκες ανασύστασης του οδικού δικτύου στην καρδιά του Πειραιά.

Η υπογειοποίηση της Γραμμής 1 του Μετρό αποτέλεσε το βασικό αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα και του Δημάρχου Πειραιά, Γιάννη Μώραλη, ενώ στο μέλλον πρόκειται να πραγματοποιηθούν και νέες συναντήσεις στην προσπάθεια ανεύρεσης της βέλτιστης λύσης αλλά και των απαραίτητων πόρων που θα επιτρέψουν την υλοποίηση ενός σημαντικού έργου για την πόλη του Πειραιά.

Διαβάστε επίσης

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα