Ξεκινούν οι πωλήσεις του νέου Hyundai Bayon – H τιμή του στην Ελλάδα

H ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai λανσάρει το ανανεωμένο Bayon, με τις τιμές του μοντέλου να ξεκινούν από τα 19.690 ευρώ.

Το Bayon διαθέτει αιχμηρή και ξεχωριστή σχεδίαση, σε έναν τύπο αμαξώματος crossover που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την Ευρώπη. Ένας διακοσμητικός κεντρικός φωτισμός LED DRL (Daytime Running Lights) έχει ενσωματωθεί στο εμπρός μέρος για να δημιουργήσει μια φωτεινή υπογραφή Seamless

Horizon. Η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και η μάσκα του ψυγείου. Το πίσω μέρος διαθέτει επίσης επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ παράλληλα έχουν προστεθεί νέοι τροχοί 16 και 17 ιντσών.

Σύμφωνα με την πελατοκεντρική προσέγγιση της Hyundai, το Bayon προσφέρει προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας. Το υπερσύγχρονο ψηφιακό πιλοτήριο και οι κορυφαίες λειτουργίες infotainment έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο, χάρη στην εισαγωγή των ενημερωμένων χαρτών Over-the-Air (OTA).

Οι πελάτες επωφελούνται τώρα από ένα LCD Cluster 4,2 ιντσών και μια οθόνη 10,25 ιντσών (AVN) στον στάνταρ εξοπλισμό. Το Bayon συνεχίζει να προσφέρει χαρακτηριστικά που ήταν ήδη δημοφιλή στον μοντέλο, όπως ψηφιακή οθόνη 10,25 ιντσών (προαιρετικά) με δυνατότητα διαμόρφωσης διαφορετικών γραφικών, ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης, Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη φόρτιση και την πιο πρόσφατη ενημέρωση της τηλεματικής Bluelink.

Δύο θύρες USB-C – μία μπροστά και μία πίσω – διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τη φόρτιση των συσκευών τελευταίας τεχνολογίας. Η μπροστινή θύρα USB-A επιτρέπει επίσης τη μεταφορά δεδομένων, επιτρέποντας στους επιβάτες να συνδέσουν το τηλέφωνό τους στο σύστημα infotainment του οχήματος. To πακέτο ολοκληρώνει ένα premium ηχοσύστημα Bose, προσφέροντας στους επιβάτες μια εμπειρία ακρόασης υψηλής ποιότητας χάρη στα οκτώ ηχεία του – συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer.

Το νέο Bayon διαθέτει ευρύχωρο, όμορφα φωτισμένο εσωτερικό, με ιδιαίτερη έμφαση στη μεγιστοποίηση της άνεσης των εμπρός και πίσω επιβατών και μεγάλο χώρο αποσκευών. Στο νέο μοντέλο έχουν αντικατασταθεί οι λαμπτήρες με τεχνολογία LED από LED Room/Map και Sunvisor λάμπες και διαθέτει τη νέα τεχνολογία πολύχρωμου μπροστινού φωτισμού περιβάλλοντος, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες να προσαρμόσουν το χρώμα του εσωτερικού φωτισμού ώστε να ταιριάζει στη διάθεσή τους.

Μια σειρά από χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης ξεχωρίζουν το νέο Bayon από τους ανταγωνιστές του, το μικρότερο μέλος της οικογένειας SUV της Hyundai. Το Lane Following Assist (LFA) λειτουργεί για να διατηρεί το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του. Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) εκπέμπει πρώτα έναν συναγερμό και, εάν είναι απαραίτητο, ενεργοποιεί τα φρένα για να αποτρέψει τη σύγκρουση. Αυτή η λειτουργία περιλαμβάνει ανίχνευση αυτοκινήτου, πεζού και ποδηλάτη, καθώς και Junction Turning, η οποία μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα για να αποτρέψει μια σύγκρουση με ένα επερχόμενο αυτοκίνητο όταν στρίβει σε μια διασταύρωση. Ένα άλλο προηγμένο χαρακτηριστικό, το Smart Cruise Control (NSCC) που βασίζεται στην πλοήγηση, χρησιμοποιεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης του οχήματος για να προσαρμόζει την ταχύτητα αυτόνομα όταν οδηγείτε σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης σε τυφλό σημείο (BCA) χρησιμοποιεί πολλούς αισθητήρες τοποθετημένους γύρω από το αυτοκίνητο για να παρακολουθεί τις γωνίες και, εάν εντοπιστεί άλλο όχημα, εμφανίζεται μια οπτική ειδοποίηση στους εξωτερικούς καθρέπτες. Όπου είναι απαραίτητο, το BCA ενεργεί τα φρένα για να αποφύγει μια σύγκρουση ή να μειώσει τη ζημιά από πιθανή πρόσκρουση. Το μοντέλο περιλαμβάνει επίσης πολλά χαρακτηριστικά που ανακατευθύνουν απαλά την προσοχή του οδηγού όταν η εστίασή του διασπάται. Το Driver Attention Warning (DAW) αναλύει τα μοτίβα οδήγησης για να βοηθήσει στην ανίχνευση πιθανής υπνηλίας ή απόσπασης προσοχής κατά την οδήγηση. Αυτό το σύστημα λειτουργεί παράλληλα με το Leading Vehicle Departure Alert (LVDA), το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό όταν ξεκινήσει το προπορευόμενο όχημα.

Το Bayon διαθέτει πλέον eCall δεύτερης γενιάς που βασίζεται στο δίκτυο 4G, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εάν ανοίξουν οι αερόσακοι του οχήματος σε περίπτωση ατυχήματος. Εναλλακτικά, οι επιβάτες μπορούν επίσης να ενεργοποιήσουν αυτή τη λειτουργία με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η Hyundai δεν αναφέρει αλλαγές στην γκάμα κινητήρων, πράγμα που σημαίνει ότι προσφέρεται αποκλειστικά με βενζινοκινητήρες, σε εκδόσεις με ή χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V (το τούρμπο μοτέρ του 1 λίτρου με τους 120 ίππους παραμένει στην κορυφή της γκάμας).

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα