Aston Martin DB12 Volante: ξεσκέπαστος V8 πειρασμός 680 ίππων

Η Aston Martin DB12 Volante απευθύνεται σε όσους απολαμβάνουν την οδήγηση στην ύπαιθρο με τον αέρα να ανεμίζει την κώμη τους. Διατηρεί τη χαρακτηριστική υφασμάτινη οροφή των προκατόχων της, έχοντας ακόμη πιο σαγηνευτικές αναλογίες από την coupe όταν η οροφή είναι αποθηκευμένη κάτω από το σκληρό κάλυμμα, εκθέτοντας τα πολυτελή υλικά της καμπίνας και δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη σέξι ουρά.

Η ηλεκτροκίνητη υφασμάτινη οροφή χρειάζεται 14 δευτερόλεπτα για να ανοίξει και 16 δευτερόλεπτα για να κλείσει σε ταχύτητες έως και 50 χλμ/ώρα. Η αναδίπλωση γίνεται σε μοτίβο

δύο σταδίων και σε αντίθεση με την πεποίθηση ότι τα cabrio δεν είναι τόσο ήσυχα όσο τα coupe, η Aston Martin λέει ότι η οροφή της έχει «βελτιωθεί ακουστικά», με οκτώ στρώματα μόνωσης.

Το τυπικό χρώμα της οροφής είναι μαύρο, αν και διατίθεται προαιρετικά σε κόκκινο, μπλε και «μαύρο – ασημί» δημιουργώντας αμέτρητους διαφορετικούς συνδυασμούς με τις εξωτερικές αποχρώσεις και τις επιλογές εσωτερικής επένδυσης. Διαφορετικές από αυτές της Coupe, οι πλάτες των καθισμάτων της Volante διατίθενται με ξύλινη επένδυση και πάνελ από ανθρακονήματα που ταιριάζουν με το ένθετο στις πόρτες. Μιλώντας για επιλογές εξατομίκευσης, οι ιδιοκτήτες μπορούν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα εκμεταλλευόμενοι το τμήμα Q της Aston Martin, εφόσον βέβαια το αντέχει το πορτοφόλι τους.

Το αποκορύφωμα του εσωτερικού είναι το infotainment επόμενης γενιάς της Aston Martin, το οποίο εξελίχθηκε in-house και φέρει όλα τα τελευταία χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας. Το σύστημα είναι ενσωματωμένο στη νέα οθόνη αφής Pure Black 10.25 ιντσών και συνδέεται με ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins που διατίθεται με 11 ηχεία (390 Watt) στάνταρ ή προαιρετικά με 15 ηχεία (1.170 Watt).

Ακριβώς όπως η αντίστοιχη DB12 Coupe, η Volante συνδυάζεται αποκλειστικά με τον twin-turbo V8 των 4.0 λίτρων προέλευσης AMG, απόδοσης 680 ίππων και 800 Nm ροπής. Η ισχύς διοχετεύεται στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF, υποβοηθούμενο από ένα ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό (E-Diff).

Επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3.7 δευτερόλεπτα, υστερώντας από την coupe κατά μόνο 0.1 δευτερόλεπτα και πιάνει την ίδια τελική ταχύτητα των 325 χλμ/ώρα με την κλειστή αδελφή της. Στο μέλλον, αναμένουμε μια plug-in υβριδική επιλογή που πιθανότατα θα φέρει βελτιωμένη ισχύ κι απόδοση σε σύγκριση με τον μη εξηλεκτρισμένο V8.

Το αλουμινένιο πλάσιο της DB12 Volante είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση αυτού που χρησιμοποιείται στην DB11. Οι δομικές ενισχύσεις οδηγούν σε αύξηση 5% στη στρεπτική ακαμψία (7% στην coupe). Τα νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τα πίσω ελατήρια φέρουν ειδική ρύθμιση στην cabrio DB12. Ο Roberto Fedeli, Διευθύνων Τεχνικός Διευθυντής της Aston Martin, λέει ότι η DB12 Volante προσφέρει «κορυφαίες επιδόσεις κι οδική συμπεριφορά» και δεν είναι πλέον «η πιο άνετη και μαλακή επιλογή της γκάμας».

Πίσω από τις ζάντες των 21 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot S 5 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για αυτήν, βρίσκουμε δισκόφρενα 400 χιλιοστών μπροστά και 360 πίσω. Αυτά μπορούν προαιρετικά να αναβαθμιστούν σε κεραμικά φρένα που μειώνουν κατά 27 κιλά τη μη αναρτημένη μάζα.

Η Aston Martin DB12 Volante θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο της αυτή την Παρασκευή στο The Quail, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Monterey στην California. Το drop-top μοντέλο θα μπει στην παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2023, ενώ οι πρώτες παραδόσεις πρόκειται να ακολουθήσουν το τέταρτο τρίμηνο.

The post Aston Martin DB12 Volante: ξεσκέπαστος V8 πειρασμός 680 ίππων appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα