Facelift Cupra Formentor, αλλαγές κυρίως στο μπροστινό μέρος

Πριν λίγους μήνες πρωτοείδαμε σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες το facelift Cupra Formentor του 2024 και τώρα επέστρεψε και δείχνει πιο επιθετικό από ποτέ. Συνελήφθη σε δοκιμές εξέλιξης στην πίστα και φαίνεται ότι αποκτά νέους προβολείς με τριγωνικά φώτα ημέρας LED, εμπνευσμένα από το νέο μοντέλο Tavascan. Οι αλλαγές επεκτείνονται στον ολοκαίνουριο προφυλακτήρα που διαθέτει μεγάλη εισαγωγή αέρα κι ακόμα πιο μεγάλα

ανοίγματα στα άκρα, για να στέλνεται περισσότερος αέραw στην ψύξη των φρένων. Διαφορές εντοπίζουμε και στη μάσκα. 

Το πίσω μέρος δε φαίνεται ριζικά διαφορετικό, αλλά θα έχουμε καλύτερη οπτική όταν αφαιρεθεί κάμποσο από το καμουφλάζ. Ο προφυλακτήρας ίσως ενσωματώσει κάποιες αλλαγές, αν και στο πρωτότυπο φαίνεται να μεταφέρεται αυτούσιος από το τρέχον μοντέλο, αναφέρει το Carscoops.

Δεν έχει ανακοινωθεί κάποια αλλαγή στα μηχανικά μέρη. Το σημερινό Formentor προσφέρεται με μία γκάμα κινητήρων που ξεκινά από έναν τετρακύλινδρο TSI 1.5 λίτρων με ισχύ 150 ίππων και 250 Nm ροπής κι εκτείνεται στον TSI των 2.0 λίτρων που αποδίδει 190 ίππους και 320 Nm ροπής. Εάν προτιμάτε πετρέλαιο για λόγους οικονομίας, η Cupra προσφέρει έναν TDI 2.0 λίτρων με 150 ίππους και 340 Nm ροπής. Υπάρχει ακόμη και μια plug-in υβριδική έκδοση για όσους θέλουν τα καλά (και κάμποσα από τα μειονεκτήματα) των δύο κόσμων με 204 ίππους κι ηλεκτρική αυτονομία 59 χιλιόμετρα. 

Το Formentor VZ αναβαθμίζει το αρχικό μοντέλο με έναν TSI 2.0 λίτρων στους 310 ίππους και στα 400 Nm ροπής. Επιτρέπει στο ισπανικό crossover να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στην τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα. Και βέβαια, το κορυφαίο VZ5 με τους 390 ίππους από τον πεντακύλινδρο των 2.5 λίτρων, με τα 480 Nm και το 4.2″ για το 0-100. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250.

The post Facelift Cupra Formentor, αλλαγές κυρίως στο μπροστινό μέρος appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα