Volkswagen Polo βγάζει 513 ίππους από τον turbo-diesel 1.9 TDI
Ο κόσμος της βελτίωσης μπορεί να παράγει θαυμάσια αποτελέσματα, ειδικά όταν εφαρμόζεται σε ένα όχημα που δεν πιάνει το μάτι σου, ας πούμε ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο πόλης. Με αρκετά χρήματα κι ακόμα περισσότερα ξενύχτια κι αγωνίες, ένα βαρετό γερμανικό hatchback μπορεί να μεταμορφωθεί σε φονέα γιγάντων. Αυτό ακριβώς συνέβη με το συγκεκριμένο Volkswagen Polo που παρουσιάζεται στο κανάλι CCD Video. Η οκτάλεπτη παραγωγή δείχνει
Ομολογουμένως απέχει πολύ από το μοτέρ που έβγαλε η Volkswagen από τη γραμμή παραγωγής, αν και δεν έχει πειραχτεί το μπλοκ. Διαφορετικοί εκκεντροφόροι, μεγαλύτερα μπεκ, θηριώδης τουρμπίνα, αλλαγές στην εισαγωγή και στην εξαγωγή, εξάτμιση, όλα αυτά τα περιμένεις σε ένα βελτιωμένο μοτέρ. Εκεί που το μαύρο Polo κρύβει μια τεράστια έκπληξη είναι στον ψεκασμό νίτρου.
Η πρώτη δυναμομέτρηση έγινε χωρίς τη χρήση του κι ο TDI των 1.9 λίτρων απέδωσε 366 ίππους και 587 Nm ροπής στα 2.8 bar πίεση. Στη συνέχεια, με το νίτρο να εμπλέκεται στην εξίσωση, η ιπποδύναμη σκαρφάλωσε στους 472 ίππους και στα 789 Nm. Στην καλύτερη μέτρηση, το πετρελαιοκίνητο μοτέρ κατάφερε να βγάλει 513 ίππους και 865 Nm! Καθίσταται έτσι πιο ισχυρό από την Porsche 911 Edition 50 Years Porsche Design, που αποδίδει 480 ίππους από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο flat-six των 3.0 λίτρων και κοστίζει 294.400 € στη χώρα μας.
Επιπλέον, στο εσωτερικό του αυτοκινήτου πόλης έχουν αφαιρεθεί διάφορα αξεσουάρ, επομένως υπάρχει κάποια μείωση βάρους, καθιστώντας το ένα όχημα με τρομερή αναλογία κιλών ανά ίππο που δε θα θες να βρεθεί στο διάβα σου, τουλάχιστον όσο μπροστά σας εκτείνεται μια μεγάλη ευθεία. Και βέβαια, για τη βελτίωση που έχει υποστεί, φανταζόμαστε ότι η κατανάλωση θα είναι περιορισμένη ελέω πετρελαιοκίνησης.
The post Volkswagen Polo βγάζει 513 ίππους από τον turbo-diesel 1.9 TDI appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- F1 GP Καναδά: Ποινές 3 θέσεων σε Χούλκενμπεργκ και Σάινθ (+video)
- H Stellantis κλείνει το μάτι στην Tesla
- Volkswagen Polo βγάζει 513 ίππους από τον turbo-diesel 1.9 TDI
- Η Delta S4 Stradale επιστρέφει με 650 ίππους και σειριακό σασμάν
- Grassi 044S. Μια σύγχρονη εκδοχή της Lancia Delta S4 Stradale
- Το Hyundai IONIQ 6 αναδείχθηκε “Best EV Compact Executive Car” στα βραβεία Great British Fleet Awards
- GP Καναδά: Ταχύτερος και στη βροχή ο Verstappen - Εντυπωσιακή 2η θέση από Hulkenberg
- GP Καναδά: Στην pole position ο Verstappen – Έκπληξη από τον Hulkenberg
- Test drive: Audi Q5 Sportback 40 TDI Quattro 204PS MHEV - Οι diesel βασιλεύουν!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- Volkswagen Polo βγάζει 513 ίππους από τον turbo-diesel 1.9 TDI
- Η Delta S4 Stradale επιστρέφει με 650 ίππους και σειριακό σασμάν
- Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V 2WD GL+
- Koenigsegg Agera RST vs Tesla Model S Plaid vs Hayabusa Turbo
- Το νέο Ranger Wildtrak ήρθε στις εκθέσεις του δικτύου της Ford
- Ο V10 των Μ5 / Μ6 γίνεται τραπεζάκι και μπορεί να γίνει δικός σας
- Το Hyundai IONIQ 6 αναδείχθηκε “Best EV Compact Executive Car”
- Δείτε μια Lamborghini Jalpa να μπαίνει στα 8άρια στο 400άρι (vid)
- Το 2027-28 θα παρουσιαστεί το φθηνό ηλεκτρικό Dacia Sandero
- Nissan: εξελίσσει την αποφυγή σύγκρουσης διασταυρώσεων (vid)
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- To Citroen My Ami Buggy έρχεται Ελλάδα –Πότε ξεκινούν οι παραγγελίες και οι παραδόσεις
- H Stellantis κλείνει το μάτι στην Tesla
- Test drive: Audi Q5 Sportback 40 TDI Quattro 204PS MHEV - Οι diesel βασιλεύουν!
- Το Hyundai IONIQ 6 αναδείχθηκε “Best EV Compact Executive Car” στα βραβεία Great British Fleet Awards
- F1 GP Καναδά: Ποινές 3 θέσεων σε Χούλκενμπεργκ και Σάινθ (+video)
- F1 GP Καναδά: Και υπό βροχή η pole στον Φερστάπεν!