Δαβίδ & Γολιάθ: κλασικό Mini 350 ίππων τα βάζει με Mercedes E63
Αν και τα δύο μοντέλα ήταν σε απολύτως εργοστασιακή μορφή, απλώς δε θα υπήρχε η παραμικρή σύγκριση μεταξύ τους. Ευτυχώς όμως για εμάς, αυτό υφίσταται μόνο για την E63 S του 2018. Είναι ήδη πολύ γρήγορη με 612 ίππους και 850 Nm ροπής και παρά το βάρος των δύο τόνων, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.4 δευτερόλεπτα.
Όλα φαίνονται χαμένα για το Mini σε μια αναμέτρηση στο τέταρτο του μιλίου, αλλά ας μη βιαστούμε να το ξεγράψουμε. Ειδικά το
Ωστόσο, το Mini έκανε περισσότερα από το να δανειστεί έναν κινητήρα και να τον βελτιώσει στους 350 ίππους, βάζοντας ένα νέο turbo και μπεκ από Audi S3. Τοποθέτησε επίσης το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG κι έβαλε το μοτέρ στο πίσω μέρος ώστε να στέλνει όλη την ισχύ στους πίσω τροχούς, για καλύτερη πρόσφυση στην εκκίνηση (αλά 911). Και ναι, σε αναλογία κιλών ανά ίππο, το τερατάκι Mini υπερέχει πλέον σαφώς της AMG!
Ωστόσο, αυτό το πλεονέκτημα δεν εγγυάται τη νίκη επί της πανίσχυρης Merc. Στην πρώτη αναμέτρηση από ρεπρίζ, το lag που έχει το μοτέρ της VW συνεπάγεται ότι το Mini μένει πίσω από την αρχή και δεν μπορεί να πλησιάσει ως το τέλος. Ξεκινώντας από στάση, το Mini εκκίνησε πιο γρήγορα λόγω της μικρότερης αδράνειας αλλά και πάλι έχασε. Το ίδιο συνέβη και στη δεύτερη διαδρομή, αν κι η Merc των δύο τόνων εκκίνησε καλύτερα και κέρδισε πιο πειστικά.
Εντάξει, δεν περιμένατε βέβαια να κερδίζει κάθε φορά ο Δαβίδ τον Γολιάθ, έτσι δεν είναι; Δε θα είχε πλάκα άλλωστε, θα ήταν κάτι το αναμενόμενο.
The post Δαβίδ & Γολιάθ: κλασικό Mini 350 ίππων τα βάζει με Mercedes E63 appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Νέα συλλεκτική έκδοση για το Suzuki Jimny
- Η Volkswagen αναγνώρισε τις λανθασμένες επιλογές
- Δαβίδ & Γολιάθ: κλασικό Mini 350 ίππων τα βάζει με Mercedes E63
- Δεν χρησιμοποιείς air condition στο αυτοκίνητο; Αυτό είναι το πρόστιμο που σε περιμένει
- ΑΑΔΕ: Ψηφιακά θα γίνεται πλέον η ταξινόμηση όλων των οχημάτων – Ποια είναι η διαδικασία
- Έρχεται το τέλος των SUV - Ποια κατηγορία θα πάρει τη σκυτάλη
- Χωρίς διόδια οι αυτοκινητόδρομοι και επιστροφή πινακίδων, λόγω εκλογών
- Εκλογές 2023: Ποιες ημέρες και ώρες θα είναι ελεύθερη η διέλευση από τα διόδια
- Η Suzuki φτιάχνει «ιπτάμενα αυτοκίνητα» μαζί με την SkyDrive
- Πρόσληψη-κλειδί για την προετοιμασία της Audi ενόψει 2026
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- Δαβίδ & Γολιάθ: κλασικό Mini 350 ίππων τα βάζει με Mercedes E63
- Ford: αποκαλύπτει τη νέα Mustang GT4 στη βελγική πίστα του Spa
- Μετά τα bZ4X,τώρα χάνουν τα μπουλόνια τους και τα Toyota Camry
- S2000 650 ίππων απειλεί να σπάσει το δεκάλεπτο στο Pikes Peak
- Το Ford SuperVan 4.2 θα ηλεκτρίσει την ανάβαση του Pikes Peak
- Εκλογές: δωρεάν τα διόδια, επιστρέφονται πινακίδες, τι προσέχετε
- Nissan Yokohama Lab: τεχνητή νοημοσύνη & αυτοκίνητα πάνε μαζί
- Νέο Renault Rafale: ανοίγοντας νέους ορίζοντες στο D-segment
- Νεκροταφείο ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, τεράστιες εκτάσεις
- BYD Dolphin: κινέζικο ID.3 με 29.990 € προ επιδότησης, ως 427 χλμ
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Test drive: BMW M3 Competition M xDrive Touring
- ΑΑΔΕ: Ψηφιακά θα γίνεται πλέον η ταξινόμηση όλων των οχημάτων – Ποια είναι η διαδικασία
- Νέα έκδοση της Toyota GR Supra για λίγους και τυχερούς
- Η Volkswagen αναγνώρισε τις λανθασμένες επιλογές
- Πρόσληψη-κλειδί για την προετοιμασία της Audi ενόψει 2026
- Στα χαρακώματα οι κατασκευαστές (και) για το γραφίτη!
- Disney και Vespa: Μία συναρπαστική συνεργασία
- Οδηγούμε στη Γερμανία το νέο Toyota Prius PHEV
- Εκλογές 2023: Ποιες ημέρες και ώρες θα είναι ελεύθερη η διέλευση από τα διόδια
- Η Suzuki φτιάχνει «ιπτάμενα αυτοκίνητα» μαζί με την SkyDrive