Ένα Dodge Viper 3.300 ίππων σπάει το φράγμα των 7″ στο 400άρι

Το Dodge Viper είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την κάπως βίαιη κι ακραία φύση του. Κι όμως, παρ’ ότι αυστηρά πισωκίνητο, χρησιμοποιείται πολύ σε αγώνες dragster. Αν δεν γνωρίζατε πόσο γρήγορα μπορούν να γίνουν τα Viper, αυτό το δείγμα των 3.300 ίππων θα σας αφήσει άφωνους. Κατασκευασμένο από τον βελτιωτικό οίκο Nth Moto, το twin-turbo Viper του 2001 διαθέτει εργοστασιακό μπλοκ

και κυλινδροκεφαλές από ένα Viper πέμπτης γενιάς και κάνει επαναλαμβανόμενα περάσματα στο 400άρι σε λιγότερο από 7″. Το ταχύτερο πέρασμά του είναι 6.68″ με ταχύτητα εξόδου 354 χλμ/ώρα, επίδοση ρεκόρ για Dodge Viper. Στο βίντεο φαίνεται ότι το αμάξι βρίσκεται συνέχεια στα ψηλά 6άρια, αφού πραγματοποιεί περάσματα στα 6.85″ και 6.96″. Αυτό που είναι ίσως το πιο τρομερό είναι ότι συμμετέχει στην κατηγορία Super Street, κάτι που οφείλεται σε μια σειρά από street-legal εξαρτήματα που υπάρχουν ακόμα στο αυτοκίνητο, όπως η ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό. Συνολικά, την ημέρα του ρεκόρ, το αυτοκίνητο ζύγιζε 1.780 κιλά μαζί με τον οδηγό.

Η Nth Moto είναι μαθημένη στα γρήγορα Viper. Έχει περιποιηθεί ένα Viper πέμπτης γενιάς με κινητήρα 9.0 λίτρων που μπορεί να διανύσει το ένα τέταρτο του μιλίου σε 6.90″, τη στιγμή που διαθέτει πολλά στοιχεία εξοπλισμού, όπως cruise control, κλιματισμό και το αυθεντικό ηχοσύστημά του. Ζυγίζει βέβαια κάτι παραπάνω, αφού η ζυγαριά σταματά στα 1.873 κιλά. Λάβετε υπόψη ότι κανένα αυτοκίνητο δε χρησιμοποιεί ψεκασμό νίτρου ή μεθανόλης για να επιτύχει αυτά τα αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Τα κλειδιά της επιτυχίας τους είναι η αιθανόλη, οι τουρμπίνες της Garrett 88 χιλιοστών, ηλεκτρονικά της MoTeC και μια χούφτα άλλες τροποποιήσεις μαζί με εξαιρετική ρύθμιση.

Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, ένα Tesla Model S Plaid μπορεί να ντροπιάζει μια Bugatti Chiron, αλλά χρειάζεται 9.2″ για το τετρακοσάρι, ενώ η Rimac Nevera των 2.000 ίππων χρειάζεται 8.4“. Όχι κι άσχημα λοιπόν για το γέρικο Viper.

The post Ένα Dodge Viper 3.300 ίππων σπάει το φράγμα των 7″ στο 400άρι appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα