Επιτέλους, κατέφτασε στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό Jeep Avenger

Πολλοί το περιμένουν πώς και πώς και δεν έχουν άδικο. Αν καλοσκεφτούμε λίγο τι αντιπροσωπεύει, έχει τα φόντα για να διαπρέψει στην πολύπαθη ελληνική αγορά. Καταρχάς είναι όμορφο, με εμφάνιση που ακροβατεί ανάμεσα στο χαριτωμένο και στο σκληροτράχηλο. Ελέω Jeep και τετραγωνισμένης σχεδίασης, προσδίδει περιπετειώδη χαρακτήρα στον κάτοχό του, παρ’ ότι είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο προς ώρας. Οι διαστάσεις του είναι άκρως ευρωπαϊκές, με μήκος κάτω από 4.10 μέτρα. Ψηφίστηκε

άλλωστε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Από παρκάρισμα λοιπόν πάμε καλά, από εσωτερικούς χώρους θα πρέπει να το περιεργαστούμε πρώτα, να στριμώξουμε τα ανοικονόμητα κυβικά μας στο σαλόνι του, να σκαρφαλώσει η Μυρ-talk στον χώρο αποσκευών για την καθιερωμένη φωτογραφία.

Το άλλο θετικό είναι η προσιτή τιμή, καθώς σπάει το ψυχολογικό όριο των 30 χιλιάδων. Στην ελληνική αγορά, θα διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις, με την πιο προσιτή να κοστίζει 36.500 €, τουτέστιν 28.500 € όταν καταβληθεί η κρατική επιδότηση των 8.000 €. Διαβάστε εδώ τον αναλυτικό τιμοκατάλογο. Θα περίμενε κανείς ότι ένα σχετικά προσιτό μοντέλο (σκεφτείτε πλέον ότι η φθηνότερη Corolla τιμάται τα ίδια χρήματα) θα συνεπαγόταν μικρή μπαταρία και κατά συνέπεια, αγχωτική αυτονομία. Κάθε άλλο, λέει η Jeep. Με μπαταρία 54 kWh, το Avenger έχει επίσημη (κατά WLTP) αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα, ενώ μέσα στο αστικό περιβάλλον, η αμερικάνικη εταιρία λέει ότι θα καλύψει 550 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Και μάλιστα χωρίς το να του λείπουν οι σπιρτόζικες επιδόσεις. Με 156 ίππους και 260 Nm ροπής, θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, ενώ σε φορτιστή DC 100 kW, θα γεμίσει από το 20% στο 80% σε μόλις 24 λεπτά. Εντάξει, με κλασική τζιποειδή εμφάνιση που πλήττει την αεροδυναμική, κανείς δεν περιμένει να είναι το πιο ταξιδιάρικο ηλεκτρικό, αλλά όλα αυτά θα τα ξέρουμε με ακρίβεια μετά την αναλυτική δοκιμή.

Όσο για την κίνηση αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα, το Avenger είναι το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep το οποίο εφοδιάζεται με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control. Το σύστημα Selec-Terrain® προσφέρει έξι επιλογές: “Normal” για την καθημερινή χρήση, “Eco” για μέγιστη αυτονομία, “Sport” για υψηλότερη απόδοση, “Snow” για μέγιστη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες, “Mud” για μέγιστη απόδοση σε λασπωμένες διαδρομές και “Sand”, η οποία περιορίζει την πιθανότητα το όχημα να ακινητοποιηθεί σε αμμώδες έδαφος.

Αυτή τη στιγμή πάντως έχει ακινητοποιηθεί στο Golf της Γλυφάδας, ενόψει της επικείμενης πανελλήνιας παρουσίασής του. Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για εξωτερικό χάζι για όποιον ενδιαφέρεται και σας διαβεβαιούμε ότι αυτό που προσλαμβάνει ο παρατηρητής είναι ιδιαίτερα θετικό. Μαγνητίζει εύκολα το βλέμμα και το ενδιαφέρον των περαστικών, ειδικά στην πλούσια έκδοση του συγκεκριμένου εκθέματος. Μείνετε συντονισμένοι.

The post Επιτέλους, κατέφτασε στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό Jeep Avenger appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα