Κάλπικο το ρεκόρ του Civic στο Ring; Το Type R ήταν ελαφρωμένο!

Νωρίτερα μες στη βδομάδα, η Honda δήλωσε ότι είχε επανακτήσει το ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα στο Nürburgring με το Honda Civic Type R του 2023. Αλλά η αξία του ρεκόρ τίθεται τώρα υπό αμφισβήτηση, καθώς μια αναφορά από το Carscoops ισχυρίζεται ότι το Type R ήταν διαφορετικό από αυτό που είναι διαθέσιμο προς πώληση από το εργοστάσιο. Ο εν λόγω γύρος ολοκληρώθηκε σε 7:44.881, ξεπερνώντας

οριακά το ρεκόρ 7:45.389 που κατείχε το Renault Megane RS Trophy-R κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Μιλάμε δηλαδή για μια πολύ μικρή διαφορά σε μια πίστα σχεδόν 21 χιλιομέτρων, όπου ακόμα κι η παραμικρή αλλαγή που μπορεί να κόψει αποφασιστικά εκατοστά του δευτερολέπτου σε κάθε στροφή, κάνει χαοτική διαφοροποίηση στο γυρολόγιο.

Το Civic Type R φέρεται να απαλλάχθηκε από κάμποσα περιττά βάρη, με κυριότερη διαφοροποίηση την αφαίρεση του κλιματισμού που είναι αρκετά κιλά. Επίσης, είχαν αφαιρεθεί η εταζέρα, οι αισθητήρες στάθμευσης, ο εσωτερικός καθρέφτης που σκουραίνει αυτόματα, τα φώτα στην πλαφονιέρα, ενώ οι ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέφτες αντικαταστάθηκαν με χειροκίνητους μη θερμαινόμενους. Όλα αυτά συνέβαλαν σε κάποιο ελάφρωμα που κανείς δε γνωρίζει πόσο είναι, εκτός φυσικά από τους Ιάπωνες. Η Honda υπεραμύνθηκε της προσπάθειάς της δηλώνοντας ότι θα προσφέρεται κάποια αντίστοιχη έκδοση στις ευρωπαϊκές αγορές (εκτός Ηνωμένου Βασιλείου) με την ονομασία Type R S.

Ακόμα όμως μεγαλύτερη σημασία στο γυρολόγιο φαίνεται να έκαναν τα ελαστικά, τα οποία επίσης δε διατίθενται στο εργοστασιακό εξοπλισμό. Σύμφωνα με πληροφορίες του TheDrive, το Civic φορούσε Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect, ελαστικά που προορίζονται για χρήση στην πίστα, ενώ το στοκ ελαστικό του Type R είναι το πιο πολιτικό Pilot Sport 4S. Ενώ δεν είναι εργοστασιακός εξοπλισμός, η Honda πάλι υπεραμύνεται της χρήσης τους, λέγοντας ότι έχουν εξελιχθεί από κοινού με τη Michelin για το συγκεκριμένο μοντέλο κι ότι οι πελάτες μπορούν να τα προμηθευτούν κι από τη Honda, πέρα προφανώς από τη Michelin.

Δε μας έφτανε το γεγονός ότι τα ρεκόρ γύρου στην Πράσινη Κόλαση είναι ήδη αρκετά μπερδεμένα. Τα πάντα, από τις καιρικές συνθήκες έως τις συνθέσεις ελαστικών, συνθέτουν ένα μείγμα ανομοιογενών παραγόντων που μπορούν να αλλοιώσουν το αποτέλεσμα. Φαίνεται ότι θα έχουμε πάλι φαγωμάρες, σαν αυτές της Porsche με τη Nissan προ δύο δεκαετιών. Ναι, τότε που το Skyline GT-R αυθαδίαζε και προκαλούσε τις 911.

The post Κάλπικο το ρεκόρ του Civic στο Ring; Το Type R ήταν ελαφρωμένο! appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα