Κάλπικο το ρεκόρ του Civic στο Ring; Το Type R ήταν ελαφρωμένο!
Νωρίτερα μες στη βδομάδα, η Honda δήλωσε ότι είχε επανακτήσει το ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα μοντέλα στο Nürburgring με το Honda Civic Type R του 2023. Αλλά η αξία του ρεκόρ τίθεται τώρα υπό αμφισβήτηση, καθώς μια αναφορά από το Carscoops ισχυρίζεται ότι το Type R ήταν διαφορετικό από αυτό που είναι διαθέσιμο προς πώληση από το εργοστάσιο. Ο εν λόγω γύρος ολοκληρώθηκε σε 7:44.881, ξεπερνώντας
Το Civic Type R φέρεται να απαλλάχθηκε από κάμποσα περιττά βάρη, με κυριότερη διαφοροποίηση την αφαίρεση του κλιματισμού που είναι αρκετά κιλά. Επίσης, είχαν αφαιρεθεί η εταζέρα, οι αισθητήρες στάθμευσης, ο εσωτερικός καθρέφτης που σκουραίνει αυτόματα, τα φώτα στην πλαφονιέρα, ενώ οι ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέφτες αντικαταστάθηκαν με χειροκίνητους μη θερμαινόμενους. Όλα αυτά συνέβαλαν σε κάποιο ελάφρωμα που κανείς δε γνωρίζει πόσο είναι, εκτός φυσικά από τους Ιάπωνες. Η Honda υπεραμύνθηκε της προσπάθειάς της δηλώνοντας ότι θα προσφέρεται κάποια αντίστοιχη έκδοση στις ευρωπαϊκές αγορές (εκτός Ηνωμένου Βασιλείου) με την ονομασία Type R S.
Ακόμα όμως μεγαλύτερη σημασία στο γυρολόγιο φαίνεται να έκαναν τα ελαστικά, τα οποία επίσης δε διατίθενται στο εργοστασιακό εξοπλισμό. Σύμφωνα με πληροφορίες του TheDrive, το Civic φορούσε Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect, ελαστικά που προορίζονται για χρήση στην πίστα, ενώ το στοκ ελαστικό του Type R είναι το πιο πολιτικό Pilot Sport 4S. Ενώ δεν είναι εργοστασιακός εξοπλισμός, η Honda πάλι υπεραμύνεται της χρήσης τους, λέγοντας ότι έχουν εξελιχθεί από κοινού με τη Michelin για το συγκεκριμένο μοντέλο κι ότι οι πελάτες μπορούν να τα προμηθευτούν κι από τη Honda, πέρα προφανώς από τη Michelin.
Δε μας έφτανε το γεγονός ότι τα ρεκόρ γύρου στην Πράσινη Κόλαση είναι ήδη αρκετά μπερδεμένα. Τα πάντα, από τις καιρικές συνθήκες έως τις συνθέσεις ελαστικών, συνθέτουν ένα μείγμα ανομοιογενών παραγόντων που μπορούν να αλλοιώσουν το αποτέλεσμα. Φαίνεται ότι θα έχουμε πάλι φαγωμάρες, σαν αυτές της Porsche με τη Nissan προ δύο δεκαετιών. Ναι, τότε που το Skyline GT-R αυθαδίαζε και προκαλούσε τις 911.
The post Κάλπικο το ρεκόρ του Civic στο Ring; Το Type R ήταν ελαφρωμένο! appeared first on CarTalk.gr.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Κάλπικο το ρεκόρ του Civic στο Ring; Το Type R ήταν ελαφρωμένο!
- Το Waze app έρχεται στα Volvo
- Καινούρια έκδοση Expedition για το Norden 901 του 2023 (+video)
- WRC – Ράλι Κροατίας: Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του πρώτου σκέλους
- Στο σφυρί το Mazda RX-7 του Vin Diesel από το πρώτο Fast & Furious
- Επίσημο: Cupra Tavascan
- Ράλλυ Κροατίας: Ποινή και πτώση στην κατάταξη για τον Ogier
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις CarTalk.gr
- Τελευταία Νέα CarTalk.gr
- Κάλπικο το ρεκόρ του Civic στο Ring; Το Type R ήταν ελαφρωμένο!
- Renault Trafic Van: ιδανικός συνδυασμός δουλειάς κι απόλαυσης
- Kia: νέο ρεκόρ πωλήσεων το 1ο τρίμηνο του 2023 στην Ευρώπη
- Η Nissan Formula E Team στοχεύει ψηλά στο E-Prix του Βερολίνου
- Volvo: test drive ηλεκτρικών για υπουργούς Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Η Alfa Romeo ταράζει και πάλι την Ιταλία με το βρυχηθμό της F1
- Elon Musk: θυσιάζουμε κέρδη για να κυριαρχήσουμε στην αγορά
- Volvo EX90 Excellence: πολυτέλεια στο έπακρο, σουηδική Maybach
- Mustang Super Cobra Jet: ηλεκτρικό dragsterάδικο 1.800 ίππων
- Η BYD παρουσιάζει plug-in hybrid με 200 χιλιόμετρα αυτονομίας
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Επίσημο: Cupra Tavascan
- Στο σφυρί το Mazda RX-7 του Vin Diesel από το πρώτο Fast & Furious
- Ράλλυ Κροατίας: Ποινή και πτώση στην κατάταξη για τον Ogier
- WRC – Ράλι Κροατίας: Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του πρώτου σκέλους
- Η BMW Μ3 Competition στο τεστ αποφυγής ταράνδου
- Η Tesla αύξησε τις τιμές των Model S και X μετά τη σημαντική πτώση της μετοχής της
- Η Rivian “ανοίγει” το δίκτυο φορτιστών της και σε τρίτες μάρκες
- Πόσο γρήγορη είναι η Chevrolet Corvette Z06 στη πίστα του Hockenheim;
- Καινούρια έκδοση Expedition για το Norden 901 του 2023 (+video)
- Τρίκαλα: Nέα οχήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης