Ο Nick Heidfeld εξυμνεί την ανάρτηση KW V5 στην Carrera GT του

Η Porsche Carrera GT θεωρείται ένα από τα σπουδαιότερα supercars που κατασκευάστηκαν ποτέ. Ωστόσο, η KW πιστεύει ότι υπάρχει περιθώριο για βελτίωση,τουλάχιστον όσον αφορά την οδική συμπεριφορά. Η εταιρία προσφέρει μια νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση coilover με τρεις προεπιλογές κι ένα προαιρετικό υδραυλικό σύστημα ανύψωσης, που λέγεται ότι κάνουν ταυτόχρονα την Carrera GT άνετη στην καθημερινή οδήγηση και πιο αποτελεσματική στην πίστα.

Ενώ το supercar ήταν το απαύγασμα της μηχανολογικής αρτιότητας της Porsche

το 2003, η τεχνολογία των αναρτήσεων έχει προχωρήσει τα επόμενα 20 χρόνια. Τα αμορτισέρ της KW είναι ρυθμιζόμενα κατά τρεις συνιστώσες (συμπίεση χαμηλής ταχύτητας, συμπίεση υψηλής ταχύτητας και ανάκαμψη) κι η KW προσφέρει τρεις προεπιλεγμένες θέσεις, με την πρώτη να είναι πολύ κοντά στη χρυσή τομή της ΟΕΜ, η δεύτερη πιο προσανατολισμένη στην άνεση κι η τρίτη εστιασμένη στην πίστα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να μεταμορφώσετε την Carrera GT σας ώστε να είναι πιο ξεκούραστη στα καθημερινά χιλιόμετρα και πιο ακριβής και γρήγορη όταν βρίσκεστε σε μια στροφοδιαδρομή ή στην πίστα.

Ένας από τους ευχαριστημένους πελάτες της KW είναι κι ο πρώην πιλότος της F1, Nick Heidfeld, ο οποίος τοποθέτησε την ανάρτηση στην προσωπική του Porsche Carrera GT, το αγαπημένο του αυτοκίνητο. Αφού δοκίμασε τα νέα coilover, ο Heidfeld κατέληξε: «η αίσθηση και το DNA του πρωτότυπου δεν έχουν αλλάξει, αλλά η αίσθηση έχει γίνει ακόμα πιο άμεση». Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι ενώ τα προϊόντα KW είναι συνήθως βαμμένα σε κίτρινο χρώμα, τα coilovers για την Porsche του Heidfeld είναι μπλε και κόκκινα, ταιριάζουν με τις πλήμνες των τροχών σε κάθε πλευρά του οχήματος.

Για όσους βρίσκουν την GT τους ψηλή, η KW μπορεί να χαμηλώσει περαιτέρω το αυτοκίνητο κατά 10 χιλιοστά. Ωστόσο, ο Heidfeld πιστεύει ότι η Carrera GT είναι ήδη πολύ χαμηλή για τα συνηθισμένα σενάρια καθημερινής οδήγησης. Ως λύση σε αυτό το πρόβλημα, η KW προσφέρει ένα προαιρετικό υδραυλικό σύστημα ανύψωσης που μπορεί να ανυψώσει και τους δύο άξονες του supercar κατά 45 χιλιοστά κατά το δοκούν. Αν κι αυτό δεν μετατρέπει το γερμανικό υπεραυτοκίνητο σε crossover, του επιτρέπει να περνάει πάνω από σαμαράκια ή να ανεβοκατεβαίνει σε μπουκαπόρτες πλοίων χωρίς να ξύνει το κάτω μέρος του. Ευτυχώς, το κουμπί για την ενεργοποίηση του συστήματος είναι κρυμμένο μέσα στο τασάκι στο κεντρικό τούνελ, οπότε η σχεδίαση του εσωτερικού παραμένει αναλλοίωτη.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα, το κόστος του κιτ είναι 15.195 €. Δε γνωρίζουμε πόσοι ιδιοκτήτες Porsche Carrera GT θα επιλέξουν να βελτιώσουν ένα ήδη εξαιρετικό αυτοκίνητο. Άλλωστε, καθώς τα χρόνια περνούν κι η συλλεκτική αξία όσων από τις 1.270 μονάδες παραμένουν σε λειτουργία εκτοξεύεται, οι περισσότεροι θα προτιμήσουν ένα εργοστασιακό ανταλλακτικό (ακόμα κι υποδεέστερο) για να παραμείνουν όσο πιο κοντά γίνεται στην εργοστασιακή μορφή.

The post Ο Nick Heidfeld εξυμνεί την ανάρτηση KW V5 στην Carrera GT του appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα