Ουφ, το επόμενο Mazda MX-5 θα παραμείνει όπως το ξέρουμε

Miata, με αυτό μεγαλώσαμε. Φαντάζεστε να ακούγαμε ότι η επόμενη γενιά θα είναι ηλεκτρική; Όπως ακούμε σε τόσες και τόσες περιπτώσεις, τη νέα Cayman για παράδειγμα. Ευτυχώς, ο Joachim Kunz, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων και μηχανικής στη Mazda Europe, μίλησε στο Autocar για το μέλλον του MX-5: «Είναι

το σύμβολο της μάρκας μας και πάντα αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη προσοχή. Αυτή τη στιγμή, φαίνεται ότι θα έχουμε αυτό το μοντέλο για πάντα, με αυτό το μέγεθος και την ίδια προσέγγιση και κινητήρα εσωτερικής καύσης. Φυσικά, κάποια μέρα θα πρέπει να το ηλεκτρίσουμε, αλλά θέλουμε να το αργήσουμε όσο γίνεται». Πρόσθεσε ότι το MX-5 είναι «το μωρό των κεντρικών γραφείων» στην Ιαπωνία, παραδεχόμενος ότι το ευρωπαϊκό τμήμα δεν έχει εμπλακεί τόσο στην εξέλιξή του, όσο σε άλλα πιο εμπορικά μοντέλα.

Τα σχόλια από τον κ. Kunz υπονοούν ότι η Mazda έχει την πρόθεση να μείνει πιστή στον χαρακτήρα του roadster που επικεντρώνεται στον οδηγό. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία πιθανότατα θα διατηρήσει τα χαρακτηριστικά στοιχεία του Miata, συμπεριλαμβανομένων των μαζεμένων εξωτερικών διαστάσεων, του χαμηλού βάρους, της διάταξης με κίνηση στους πίσω τροχούς και του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Mazda έχει επί του παρόντος μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα που προορίζεται για μικρότερες κατηγορίες και μελλοντικά EV, καθώς και μια πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς για μεγαλύτερα και πιο premium μοντέλα όπως το νέο CX60. Το MX-5 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ορισμένα εξαρτήματα από το τελευταίο, ενώ θα επωφεληθεί από την τελευταία τεχνολογία κινητήρα. Όπως υπονοείται από προηγούμενες αναφορές, ένας βενζινοκινητήρας Skyactiv-X σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα θα ταίριαζε πολύ στο νέο MX-5.

Η υβριδικότητα θα μπορούσε να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά απόδοσης (βελτιώνοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές) και τα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά του roadster, ενώ η μικρή μπαταρία ενός ήπιου υβριδικού συστήματος θα του επέτρεπε να παραμείνει ελαφρύ. Ενώ ο βενζινοκινητήρας ακούγεται εύλογος για μια ακόμη γενιά, το μεθεπόμενο βήμα θα περιλαμβάνει πιθανότατα ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, εκτός εάν η Mazda βρει τρόπο να χρησιμοποιεί συνθετικά καύσιμα στα οχήματα παραγωγής της.

Ο Joachim Kunz επιβεβαίωσε τον μεγαλύτερο κύκλο ζωής του MX-5 σε σύγκριση με άλλα μοντέλα της εταιρίας, αλλά δεν πιστεύει ότι είναι πρόβλημα, λέγοντας ότι «το να έχουμε μια γενιά για δέκα χρόνια δεν είναι πρόβλημα για εμάς». Δεδομένου ότι η τρέχουσα τέταρτη γενιά MX-5 (ND) έκανε το ντεμπούτο της το 2014, ο κύκλος ζωής της δεκαετίας θα μπορούσε να υποδηλώνει την παρουσίαση της πέμπτης γενιάς το 2024.

The post Ουφ, το επόμενο Mazda MX-5 θα παραμείνει όπως το ξέρουμε appeared first on CarTalk.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα