H Ferrari 12Cilindri είναι η διάδοχος της 812 Superfast

11:21 3/5/2024 - Πηγή: Caroto
To νέο εμβληματικό GT της Ferrari, η 12Cilindri, είναι το πιο ισχυρό μη εξηλεκτρισμένο μοντέλο που έχει βγάλει ποτέ στην παραγωγή η ιταλική φίρμα.

Με τα αποκαλυπτήρια της στο παρασκήνιο του Grand Prix του Μαϊάμι για τον εορτασμό της 70ης επετείου της Ferrari στις ΗΠΑ, η 12Cilindri είναι έτοιμη να αντικαταστήσει τη 812 Superfast.

Από το όνομά της

και μόνο μαρτυρά φαίνεται ότι κινείται από τον κλασικό, ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της Ferrari σε μια ριζικά αναβαθμισμένη εκδοχή.

Η σχεδίαση της 12Cilindri αναδεικνύει έναν αέρα νοσταλγίας για τα Gran Turismo των δεκαετιών του ’50 και του ’60 (όπως η Ferrari 365 GTB/4 του 1968), με ένα μακρύ καπό και μια μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών.

Η μάσκα της αναφέρεται στην ιστορία της Ferrari, με αναφορές στην 365 GTB και άλλα θρυλικά μοντέλα της εποχής, ενώ μας παραπέμπει εν μέρει και στην Purosangue.

Στο εσωτερικό, η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογία, με τρεις οθόνες που περιλαμβάνουν έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 15,6 ιντσών, ένα σύστημα infotainment 10,25 ιντσών και μια επιπλέον οθόνη 8,8 ιντσών για τον συνοδηγό.

Το τιμόνι, όπως και στις άλλες Ferrari, φιλοξενεί μια σειρά από χειριστήρια μαζί με το παραδοσιακό manettino, ενώ μια σειρά φυσικών διακοπτών έχει προστεθεί στην κεντρική κονσόλα στο χαρακτηριστικό στυλ της Ferrari.

Το κουπέ διαθέτει στάνταρ μια πανοραμική γυάλινη οροφή, ενώ η οροφή της Spider μπορεί να αναδιπλωθεί σε μόλις 14 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως και 45 χλμ./ώρα, όταν ο χώρος αποσκευών είναι μικρότερος κατά 100 λίτρα.

Μικρές αυξήσεις στο βάρος για τους μεγαλύτερους τροχούς, το καπό και το ενεργητικό πίσω πακέτο, καθιστούν την 12Cilindri περίπου 35 κιλά πιο βαριά από την 812 Superfast (στα 1.560 κιλά, 1.620 κιλά για την Spider).

Μία σημαντική δομική αλλαγή για την 12Cilindri είναι η μείωση του μεταξονίου κατά 20 χλστ., στα 2.700 χλστ. με βελτιωμένη στρεπτική δυσκαμψία κατά 15%.

Κάτω από το καπό, ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων έχει αναβαθμιστεί, ενσωματώνοντας τεχνολογία από τη Φόρμουλα 1 και μειώνοντας το βάρος με χρήση αλουμινίου και τιτανίου.

Σε σύγκριση με τον κινητήρα της 812 Superfast, τα έμβολα έχουν ελαφρύνει κατά 2%, ο εκκεντροφόρος κατά 3% και οι μπιέλες κατά 40%. Κάτι το εντυπωσιακό είναι ότι ο κόφτης έχει ανέβει από τις 8.900 σ.α.λ. της 812 Superfast στις 9.500 σ.α.λ.

Αυτός ο κινητήρας παρέχει εντυπωσιακή ισχύ 830 ίππων και 678 Nm ροπής, επιτρέποντας στην κουπέ ένα εντυπωσιακό 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα. Η Spider ζυγίζει ελαφρώς περισσότερο (1.620 κιλά) και επιτυγχάνει το 0-100 σε 2,95 δευτερόλεπτα.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις, το brake-by-wire σύστημα πέδησης, η τεχνολογία Side Slip Control της Ferrari και η τετραδιεύθυνση προσφέρουν κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως και τα ελαστικά 275/35 μπροστά και 315/35 πίσω σε συνδυασμό με ζάντες 21 ιντσών.

Στην Ιταλία η νέα Ferrari 12 Cilindri κοστίζει από 395.000 ευρώ στην κουπέ έκδοση και από 435.000 ευρώ στην Spider, κατακτώντας έναν θρόνο στον κόσμο των αυτοκινήτων με την αίγλη και την απόδοση της.

ProEXR File Description=Attributes=applied_color_corrections (int): 0cameraAperture (float): 36cameraFNumber (float): 8cameraFarClip (float): 1e+30cameraFarRange (float): 1e+18cameraFocalLength (float): 35cameraFov (float): 54.1283cameraNearClip (float): 0cameraNearRange (float): 0cameraProjection (int): 0cameraTargetDistance (float): 537.518cameraTransform (m44f): [{0.985996, -0.166184, -0.0139548, 647.102}, {0, 0.0836778, -0.996493, 271.527}, {0.166769, 0.982538, 0.082506, 273.129}, {0, 0, 0, 1}]channels (chlist)compression (compression): Zipcryptomatte/881c23b/conversion (string): "uint32_to_float32"cryptomatte/881c23b/hash (string): "MurmurHash3_32"cryptomatte/881c23b/manifest (string): "{"F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Exterior_Textured05:EXT_allumino_telaio_e_ossauture_worned_blend_mat":"91be44db","F167_Spider_ASM01_Ref01:Wheels_Susp_Textired01:Grey_Glossy_Aluminium_mat1":"ee202e5b","F167_Coupe_Texture0102:EXT_serigrafia_nera_mat":"158dcf89","F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Interior_Textured04:INT_alluminio_cromato_rosso_satinato_mat":"5e8a9f74","Env01_V4B_0202:NADA":"86773e8c","F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Exterior_Textured05:EXT_vetro_cristalli_mat":"904a3ff7","Env01_V4B_0202:SoilBrown":"1f328964","F167_Spider_ASM01_Ref01:Wheels_Susp_Textired01:EXT_dark_inox_mat":"4517c8ba","Env01_V4B_0202:Trunk_mtl":"1e4f4dc1","F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Interior_Textured04:INT_badge_cavallino_volante":"818bbdf8","F167_Coupe_Texture0102:EXT_Black_Plastic_Matte":"bffb7e14","F167_Coupe_Texture0102:cerchi_Aluminium_mat":"f32ca3e0","F167_Coupe_Texture0102:INT_Satteleite_PlasticMat":"e16dfa7f","F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Exterior_Textured05:EXT_alluminio_nero_griglie_mat":"4fa25790","F167_Coupe_Texture0102:Int_StitchBlk":"2844c03e","F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Exterior_Textured05:Ext_NoseBagdge":"3b4c95f6","F167_Coupe_Texture0102:ExhaustBright":"b735a8ec","F167_Spider_ASM01_Ref01:F167_Spider_Interior_Textured04:INT_led
New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-1

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-16

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-19

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-12

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-23

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-18

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-22

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-20

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-28

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-30

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-27

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-33

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-32

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-25

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-26

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-6

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-11

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-14

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-40

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-39

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-3

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-36

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-38

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-5

New_Ferrari_V12_e12Cilindri-2025-41

FERRARI 12CILINDRI – TECHNICAL SPECIFICATIONS

POWERTRAIN
Type V12 – 65° – Dry sump
Overall displacement 6496 cm3
Bore and stroke 94 mm x 78 mm
Max. power output* 830 cv @ 9250 rpm
Max. torque 678 Nm @ 7250 rpm
Max. revs 9500 rpm
Compression ratio 13.5:1
Specific power output 128 cv/l

WEIGHTS AND DIMENSIONS
Length 4733 mm
Width 2176 mm
Height 1292 mm
Wheelbase 2700 mm
Front track 1686 mm
Rear track 1645 mm
Dry weight** 1560 kg
Dry weight-power ratio 1.88 kg/cv
Weight distribution 48.4% front / 51.6% rear
Fuel tank capacity 92 litres
Boot size 270 litres

TYRES AND WHEELS
Front 275/35 R21 J10.0
Rear 315/35 R21 J11.5

BRAKES
Front 398 x 223 x 38 mm
Rear 360 x 233 x 32 mm

TRANSMISSION AND GEARBOX
8-speed DCT

ELECTRONIC CONTROLS
SSC 8.0: TC, eDiff, SCM, PCV 3.0, FDE 2.0, EPS, ABS Evo in all Manettino positions, 6D sensor, performance ABS/ABD

PERFORMANCE
Max. speed > 340 km/h
0-100 km/h 2.9 s
0-200 km/h

Keywords
Τυχαία Θέματα