Hades II | Πρώτες εντυπώσεις

Η αγαπη πολλών από τους συντάκτες του GameOver για το Hades είναι δεδομένη. Η πιο πρόσφατη δημιουργία της υπερταλαντούχας Supergiant Games αποτέλεσε την κορωνίδα της στο είδος των roguelite, στο οποίο και ειδικεύεται, με κόσμο και κοσμάκι να γράφει τριψηφιο αριθμό ωρών στα ψηφιακά υπόγεια του (κάτω) κόσμου του παιχνιδιού.

Συνεπώς, όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία για την early access

συμμετοχή μας στο technical test του Hades II, της πολυαναμενόμενης συνέχειας του πρώτου τίτλου, την αρπάξαμε από τα μαλλιά και επιστρέψαμε πρόθυμα και ανυπόμονα στον πανέμορφο κόσμο της Αρχαίας Ελλάδας.

Στο Hades II, ο Ζαγρεύς, ο γιος του Άδη, αποχαιρετά τον πρωταγωνιστικό ρόλο και τον παραχωρεί στη νεότερη αδερφή του, Μηλινόη, πριγκίπισσα του φεγγαριού και μαθητευόμενη της μάγισσας Εκάτης, η οποία καλείται να παλέψει για να απελευθερώσει όλο τον Δωδεκαθεϊστικό κόσμο (Πάνω και Κάτω), που βρίσκεται υπό τον ζυγό του τιτάνα Κρόνου, σώζοντας τη μητέρα, τον αδεlφό τον πατέρα και όλη την υπόλοιπη θεϊκή οικογένειά της.

Με μια πρώτη ματιά, είναι ξεκάθαρο πως η ομάδα έχει εμβαθύνει την έρευνά της στο αρχικό πεδίο έμπνευσής της, εισάγοντας νέους χαρακτήρες και NPCs από την ιστορία και τη μυθολογία της Αρχαίας Ελλάδας ευρέως γνωστούς όπως ο Οδυσσέας, η Νέμεσις και η Εστία, αλλά και μερικούς ακόμα σχετικά πιο “ψαγμένους”, όπως ο Μόρος, ο Όνειρος και η Σελήνη. Βεβαίως, την επιστροφή τους κάνουν και οι περισσότεροι από τις αρχαίες θεότητες που αγαπήσαμε, όπως ο Δίας, η Δήμητρα, ο Απόλλωνας κ.α. Όλοι επανασχεδιασμένοι υπό το κλασικό, χαρακτηριστικό, αισθητικό πρίσμα της Supergiant Games.

Στο τμήμα του gameplay, από το μικρό κομμάτι που καταφέραμε να δούμε, η συνταγή φαίνεται να δουλεύει ακόμα εξαιρετικά. Όσοι έχουν γνωρίσει το πρώτο παιχνίδι, θα είναι γνώριμοι με τη δομή του Hades II. Μια αλληλουχία τυχαίως παραγόμενων κλειστών δωματίων, γεμάτα από mobs, επί των οποίων η επικράτησή μας, ανταμείβει με κάποιο skill για τον χαρακτήρα μας, το οποίο και κρατάμε μέχρι το τέλος του run.

Τα διαφορετικά attributes που κερδίζουμε συνεχίζουν να είναι κατηγοριοποιημένα βάσει του Θεού που τα χαρίζει, και συνεπώς βάσει του είδους του damage που προξενούν στους αντιπάλους. Η βασική αλλαγή / προσθήκη που η Supergiant φαίνεται να λανσάρει στη συνέχεια της σειράς είναι η εισαγωγή μιας επιπλέον μπάρας κάτω από τους πόντους ζωής, αυτή της Μαγείας.

Από την πρώτη γεύση που πήραμε, φαίνεται ότι η Μαγεία χρησιμοποιείται κατά βάση ως πολλαπλασιαστής των βασικών επιθέσεων της Μηλινόης. Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, οι βασικές επιθέσεις είναι 3 (μια melee, μια ΑοE και μια ranged). Με τη χρήση της Μαγείας, όμως, οι επιθέσεις αυτές μπορούν να ενισχυθούν ώστε να προξενήσουν περισσότερο damage – με το αντίστοιχο κόστος στους διαθέσιμους πόντους βέβαια. Είναι ένας μηχανισμός, ο οποίος αν και συνηθίζεται εύκολα, μένει να φανεί αν και κατά πόσο επιδραστικός θα είναι εν τέλει στην κύρια ροή του παιχνιδιού.

Κάτι ακόμα που φαίνεται να αλλάζει ελαφρώς στο Hades II | Πρώτεςείναι η λογική των επιπέδων. Δεν μιλάμε για κάτι ριζικό. Η βασικη φιλοσοφία στον σχεδιασμό των δωματίων παραμένει ως είχε, απλά σε ορισμένες περιπτώσεις τα levels μοιάζουν κάπως πιο μικρά, εως και κλειστοφοβικά σε συνάρτηση με τον αριθμο των εχθρών που αυτά πλαισιώνουν.

Αν το παραπάνω αποδειχθεί κάτι περισσότερο από τυχαία σχεδιαστική συγκυρία, τότε η έμφαση στην ταχύτητα και την αποφυγή που χαρακτήριζε το gameplay του προκατόχου του, θα εκλείψει ως στοιχείο στο Hades 2. Επίσης, μια μικρή αδυναμία που φαίνεται να συνεχίζει να ταλαιπωρεί τη σειρά είναι η σχετικά φτωχή ποικιλία σε εχθρούς.

Ανακοινώθηκε το Kingdom Come: Deliverance 2 on April 19, 2024

Μια “επική συνέχεια” για τους λάτρεις του Medieval RPG….

Hades II | Πρώτες|Hades II | Πρώτες εντυπώσεις on April 19, 2024

Δοκιμάσαμε την “technical test” έκδοση του τίτλου από την Supergiant Games….

Children of the Sun | Review on April 17, 2024

Θα μπορούσε να είναι το αγαπημένο παιχνίδι του Agent 47….

Ακόμα, η ομάδα φαίνεται να δίνει παραπάνω έμφαση στο looting και στο merch, εισάγωντας παραπάνω in-game shops, αλλά και παραπάνω από ένα διαφορετικά currencies για μονιμές αναβαθμίσεις κ.ο.κ. Αλλά στο συγκεκριμένο θέμα σίγουρα το τοπίο θα ξεκαθαρίσει στην κανονική κυκλοφορία του τίτλου. Ωστοσο, η πληθώρα από νέες προσθήκες και έννοιες στο Hades II, ευτυχώς δεν φαίνεται να μπερδεύει τον παίκτη και αυτό γιατί η Supergiant Games φρόντισε να τις συνοδεύσει με ένα στυλιζαρισμένο και εύπεπτο UI, αναλυτικό και επεξηγηματικό αλλά συνάμα καθόλου κουραστικό.

Κάθε είδους επιλογή αναβάθμισης που θα συναντήσει η Μηλινόη, θα αναφέρει ποιου είδους επίθεση θα επηρεάσει, ποιο attribute θα μεταβάλει κ.ο.κ. Στοιχείο ιδιαιτέρως χρήσιμο, ειδικά για κάποιον που έρχεται πρώτη φορά σε επαφή με τέτοιου είδος τίτλο. Να σημειώσουμε επίσης ότι το Hades IIέρχεται πλήρως μεταφρασμένο στην ελληνική γλώσσα, εξέλιξη μη αναμενομένη αλλά άκρως θετική.

Τέλος, μια ευχάριστη αλλαγή φαίνεται να προκύπτει και στον προσανατολισμό της ομάδας στο θέμα του σεναρίου, με τις νέες πληροφορίες σχετικά με τον κόσμο και την πλοκή της ιστορίας να έρχονται μέσα από διαλόγους και cutscenes μετά από κάθε run. Ευπρόσδεκτη αλλαγή, καθώς το lore που έχει δημιουργήσει η Supergiant δημιουργεί ενδιαφέρουσες προϋποθέσεις.

Εν κατακλείδι, στις 6 ώρες παιχνιδιού που συμπληρώσαμε, αυτό που είδαμε ξύνοντας την επιφάνεια του Hades ΙΙ είναι άκρως ελκυστικό και ανεβάζει τις προσδοκίες στα ύψη. Η ομάδα ανάπτυξης του τίτλου ξέρει τι έχει στα χέρια της, εμπνέει εμπιστοσύνη, γνωρίζει πόσο καλά λειτουργεί η φόρμουλά της και οι αλλαγές και οι προσθήκες που φαίνεται να δοκιμάζει πάνω της μάλλον μεγαλύτερη προσμονή δημιουργούν παρά ανησυχία. Οψόμεθα…

Το Hades II αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2024 για PS5, PC, Switch και Xbox Series. To preview μας βασίστηκε στην έκδοση “technical test” (για PC) που λάβαμε από τη Supergiant Games.

The post Hades II | Πρώτες εντυπώσεις first appeared on GameOver.

The post Hades II | Πρώτες εντυπώσεις appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα