O Shuhei Yoshida μιλάει για τον τρόπο λειτουργίας του PS Plus

Στα πλαίσια του GI Live: London, ο επικεφαλής του τμήματος των Indies για το PlayStation, Shuhei Yoshida, αποσαφήνισε την πολιτική που σκοπεύει να ακολουθήσει η ιαπωνική εταιρεία όσον αφορά τις προσθήκες των νέων κυκλοφοριών στην υπηρεσία PS Plus.

Ο Yoshida, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο GI Live:

London, τόνισε: «Το νέο PS Plus έχει τρία επίπεδα και ουσιαστικά είναι σαν το παλιό PS Plus, εξακολουθούμε να κυκλοφορούμε δύο ή τρία νέα παιχνίδια κάθε μήνα. Το νέο επίπεδο, το Extra, έχει έναν κατάλογο με εκατοντάδες παιχνίδια για να παίξουν οι χρήστες. Για το Extra, η προσέγγισή που ακολουθούμε είναι πως μας αρέσει να βοηθάμε τους εκδότες των τίτλων με τη διαχείριση του κύκλου ζωής των παιχνιδιών τους. Διαχειριζόμουν παλαιότερα first party τίτλους, οπότε ξέρω πως είναι όπως στις ταινίες. Μια ταινία βγαίνει πρώτα στον κινηματογράφο και μετά κυκλοφορεί για προβολή με πληρωμή, ή μέσω μιας συνδρομητικής υπηρεσίας ή στη δωρεάν τηλεόραση, με κάθε επιλογή να δημιουργεί νέα έσοδα και να προσεγγίζει ένα ευρύτερο κοινό.

Με τον ίδιο τρόπο, πιστεύουμε στην premium κυκλοφορία ενός τίτλου κατά την πρώτη περίοδο που βγαίνει και μετά από ίσως έξι μήνες, τρεις μήνες ή τρία χρόνια, όταν οι πωλήσεις του παιχνιδιού μειωθούν, η συμπερίληψη σε αυτήν την υπηρεσία, το PS Plus Extra, μπορεί να βοηθήσει στην εισαγωγή αυτών των παιχνιδιών σε νέο, ευρύτερο κοινό. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να έχουν “χάσει” αυτά τα παιχνίδια όταν κυκλοφόρησαν και το να προστεθούν στο PS Plus να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να παίξουν τον τίτλο και να δημιουργήσουν μια εκ νέου συζήτηση για αυτόν (word-of-mouth) ή αν κυκλοφορεί κάποιο DLC ή μια συνέχεια της αρχικής ιστορίας, μπορεί να βοηθήσει να αυξηθεί το ενδιαφέρον μέσω ενός ευρύτερου κοινού σχετικά με το εκάστοτε franchise. Επομένως, ενθαρρύνουμε τους εκδότες να κάνουν χρήση αυτών των υπηρεσιών για τη διαχείριση του κύκλου ζωής κάθε τίτλου».

Οι παραπάνω δηλώσεις μπορούν να θεωρηθούν ως προέκταση και συνέχεια των πρόσφατων δηλώσεων του Jim Ryan, του επικεφαλής του PlayStation, σύμφωνα με τον οποίο: «Οι first party τίτλοι μιας κονσόλας, θα μπορούσαν να “υποφέρουν” εάν εισέλθουν κατευθείαν σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία από την πρώτη μέρα κυκλοφορία τους».

Τέλος, η συζήτηση έκλεισε με τον Yoshida να προσθέτει πως η Sony δεν έχει καταλήξει πλήρως στο πώς σκοπεύει να διαχειριστεί την υπηρεσία της, και πως συνεχίζει να πειραματίζεται και να δοκιμάζει νέες ιδέες και προοπτικές, όπως έγινε με το Stray, το οποίο προστέθηκε στην υπηρεσία από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία τόσο για τους developers του τίτλου όσο και για την ίδια την υπηρεσία του PS Plus.  

The post O Shuhei Yoshida μιλάει για τον τρόπο λειτουργίας του PS Plus appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα