Shinji Mikami: “Δεν θέλουμε να νομίζετε ότι φτιάχνουμε μόνο horror παιχνίδια”

Ο γνωστός σε όλους μας Shinji Mikami, πατέρας των Resident Evil και ιδρυτής του στούντιο Tango Gameworks, έδωσε μία εκτενή συνέντευξη στο ιαπωνικό site famitsu.com. Εκεί μίλησε λίγο πιο αναλυτικά για τα μελλοντικά σχέδια του στούντιό του.

“Ευελπιστώ να μπορέσουμε να αλλάξουμε την εικόνα του στούντιο μας”, είπε, “αυτή τη στιγμή όλοι νομίζουν ότι είμαστε ένα στούντιο που φτιάχνει

αποκλειστικά survival horror τίτλους. Κάτι τέτοιο είναι πολύ καλό, φυσικά, αλλά θέλουμε να αποκτήσουμε και τη φήμη ενός στούντιο που μπορεί να δημιουργήσει μεγάλη γκάμα από παιχνίδια. Έχουμε στα σχέδιά μας να δώσουμε όλο και περισσότερους τίτλους στο μέλλον, μετά το Ghostwire: Tokyo, γι’ αυτό θέλουμε την υποστήριξή σας”.

“Ο John Johanas, σκηνοθέτης των DLCs του The Evil Within και ολόκληρου του The Evil Within 2, δουλεύει αυτή τη στιγμή σε κάτι καινούργιο που δεν είναι καθόλου horror, να είστε έτοιμοι γι’ αυτό”, συνεχίζει, “κάποιοι fans μας πιστεύουν ότι το Ghostwire: Tokyo είναι ένα λίγο διαφορετικό horror παιχνίδι. Μην κάνετε όμως αυτό το λάθος, ο τίτλος είναι καθαρά ένα arcade action-adventure παιχνίδι”.

Ο δημιουργός, με αφορμή τις απαντήσεις του για τα μελλοντικά σχέδια του, ρωτήθηκε και για το μέλλον των υπαλλήλων και των developers του στούντιο του.

“Αν και είμαστε γνωστοί ως ένα στούντιο που φτιάχνει παιχνίδια, θα θέλαμε να έχουμε και την εικόνα ενός “σχολείου” για καινούργιους developers, όπου το προσωπικό μας θα μπορεί να μάθει πώς να φτιάχνει μεγάλους τίτλους”, συμπληρώνει, “θα θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα μέρος όπου θα μπορείς να αναπτυχθείς κι εσύ ο ίδιος σαν δημιουργός και developer παιχνιδιών.”

Κλείνει με το, “Για να πω την αλήθεια κάτι τέτοιο είναι αρκετά δύσκολο αν είσαι σε μία μεγάλη ομάδα που ασχολείται με κάποιον AAA τίτλο, πιστεύω ότι σε μικρές ομάδες (“μίας ντουζίνας”, είπε χαρακτηριστικά) μπορείς να μάθεις περισσότερα και ύστερα να μεταπηδήσεις σε ένα μεγάλο project. Αυτό ήταν κάτι δύσκολο για εμάς. Τώρα όμως, με τις συνδρομητικές υπηρεσίες, πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο και να δημιουργούμε projects με μικρότερη κλίμακα σαν τίτλους.”

Από τη συνέντευξη ο Mikami έδωσε την πληροφορία ότι ο στόχος του στούντιο είναι να μας παρέχει έναν μεγάλο AAA τίτλο (“masterpiece”, ήταν η λέξη που χρησιμοποιήσε) κάθε δέκα χρόνια και αρκετούς μικρότερους τίτλους σε μικρότερα χρονικά διαστήματα.

Το τελευταίο παιχνίδι της Tango Gameworks είναι το Ghostwire: Tokyo που κυκλοφορεί για PlayStation 5 και PC. Το review μας για τον τίτλο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.

The post Shinji Mikami: “Δεν θέλουμε να νομίζετε ότι φτιάχνουμε μόνο horror παιχνίδια” appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα