Ενδιαφέροντα στατιστικά για το Game Pass φέρνει η GDC 2022

Στο event της Microsoft, στα πλαίσια της GDC 2022, που είχαμε δηλώσεις από τον Phil Spencer για το Game Pass μίλησε και η Sarah Bond, του τμήματος του Xbox, δίνοντάς μας κάποια θετικά στατιστικά σχετικά με τη συνδρομητική υπηρεσία του Xbox:

Οι συνδρομητές του προγράμματος φαίνεται να παίζουν 40% περισσότερα παιχνίδια σε σχέση με
αυτούς που δεν είναι εγγεγραμμένοι σε αυτό.Επίσης παίζουν 30% παραπάνω διαφορετικές κατηγορίες παιχνιδιών απ’ ό,τι πριν.Τα παιχνίδια που είναι σε αυτό βλέπουν, κατά μέσο όρο, 8,3 παραπάνω παίκτες σε αυτά, σε σχέση με το πόσοι τα έπαιζαν πριν μπουν στο πρόγραμμα. Στο γράφημα που μας έδωσαν φαίνεται ότι κάποιοι από τους τίτλους παρουσιάζουν αύξηση μέχρι και 28 επί, σε σχέση με πριν.Τα καινούργια παιχνίδια που μπαίνουν από την πρώτη μέρα βλέπουν 3,5 επί παραπάνω παίκτες σε σχέση με αυτά που δεν είναι εκεί από την αρχή.Για τους indie τίτλους αυτό το ποσοστό ανεβαίνει στο 15 επί παραπάνω παίκτες.3,5 επί είναι η αύξηση στους παίκτες στα παιχνίδια που μπαίνουν στο πρόγραμμα σε σχέση με αυτά που μπαίνουν στο Steam.Οι συζητήσεις που έχουν να κάνουν με ένα τίτλο βλέπουν αύξηση της τάξης του 3 επί, όταν μπαίνουν στο πρόγραμμα.Οι συνδρομητές έχουν 4 επί παραπάνω πιθανότητες να κάνουν stream κάποιον τίτλο από το Game Pass σε σχέση με τους τίτλους που δεν είναι εκεί.Οι συνδρομητές ξοδεύουν 50% παραπάνω χρήματα σε αγορές σε σχέση με τους άλλους.Οι πωλήσεις μέσα στον ίδιο τον τίτλο, μέσω microtransactions κτλ, ανεβαίνουν στο 2,8 επί όταν αυτός είναι στο πρόγραμμα. Από αυτές, το 50% είναι από καινούργιους παίκτες του τίτλου και το 67% είναι από συνδρομητές του προγράμματος.Το πρόγραμμα “Ultimate Perks” του Game Pass φαίνεται ότι δίνει παραπάνω αξία σε κάθε τίτλο που παρέχει κάτι μέσω αυτού.Τέλος, οι indie developers που είναι στο πρόγραμμα βλέπουν αύξηση τριπλού ψηφίου (στην κλίμακα “επί τοις εκατό”) στον αριθμό παικτών όταν κάποιος τίτλος τους μπαίνει στο πρόγραμμα. 

Τέλος, να αναφέρουμε ότι όλα αυτά φαίνονται πολύ ελπιδοφόρα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft αλλά ας μην ξεχνάμε ότι η GDC είναι μία έκθεση που στοχεύει στη δημιουργία συμφωνιών επιχειρηματικής φύσης. Επίσης, ότι ο ίδιος ο πρόεδρος του τμήματος του Xbox έχει πει, στο ίδιο event, ότι η εταιρεία δεν στοχεύει μόνο σε αυτό το μοντέλο επιχειρηματικότητας. Για τον ίδιο, η Βιομηχανία και το τμήμα του μπορούν να είναι ευέλικτα σε αυτά που ζητάει ο κάθε developer και publisher αλλά και οι παίκτες.

The post Ενδιαφέροντα στατιστικά για το Game Pass φέρνει η GDC 2022 appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα