“Πολύ ελαφρύ” το 2022 για το Xbox

Ο CEO του Microsoft Gaming, Phil Spencer, παραδέχτηκε ότι το 2022 δεν κυκλοφόρησαν αρκετοί τίτλοι για το οικοσύστημα Xbox της Microsoft. Σε σχετική συνέντευξη στο IGN, ο Spencer ερωτηθείς εάν το Xbox

δέχεται πίεση για να δημιουργήσει μια θετική δυναμική το 2023, μετά από μια χρονιά με όχι και τόσο μεγάλες first-party κυκλοφορίες απάντησε το εξής:

“Η δέσμευσή μας προς τους fans μας είναι ότι πρέπει να έχουμε μια σταθερή κυκλοφορία σπουδαίων παιχνιδιών που να μπορούν να παίξουν στην πλατφόρμα μας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό είναι κάτι που δεν καταφέραμε να πετύχουμε το 2022. Αυτό είναι κάτι για το οποίο η ευθύνη βρίσκεται αποκλειστικά σε μένα, δεδομένου ότι είμαι ο επικεφαλής αυτού του τομέα. Η δέσμευση που έχουμε απέναντι στους πελάτες μας, σχετικά με τη συνεχή ροή σπουδαίων παιχνιδιών, είναι κάτι που λαμβάνω σοβαρά υπόψη. Ως εκ τούτου είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μπούμε σε ροή στο 2023″.

Ο Spencer συνέχισε παραδεχόμενος ότι υπήρχε κάποια «κούραση στην κοινότητα [του Xbox]» που περίμενε να αποδώσει καρπούς ο προγραμματισμός της εταιρείας, αλλά επεσήμανε τις πρόσφατες εκδόσεις όπως τα Pentiment και Hi-Fi Rush, καθώς και τους επερχόμενους τίτλους Redfall, Forza Motorsport και Starfield.

The post “Πολύ ελαφρύ” το 2022 για το Xbox appeared first on GameOver.

Keywords
Τυχαία Θέματα