FIFA 13 στο Wii U: Τι θα δούμε

Τα θετικά και τα αρνητικά του παιχνιδιού στο Wii U!

Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την κυκλοφορία του FIFA 13 και πλέον έχουμε μια πλήρη εικόνα για το παιχνίδι. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, οι fans της Nintendo αναμένουν την έκδοση του παιχνιδιού στο Wii U. Ο Matt Prior, παραγωγός της έκδοσης αυτής, μίλησε στο Eurogamer για τα θετικά και τα αρνητικά που θα φέρει το παιχνίδι στην

νέα κονσόλα της Nintendo.

Τα αρνητικά
Ξεκινώντας την δήλωσή του με τα αρνητικά, αποκάλυψε πως δεν έχει εισαχθεί το σύστημα First Touch καθώς και το skill system του FIFA Street, λειτουργίες που απολαμβάνουν κανονικά οι παίκτες των εκδόσεων για PS3 και Xbox 360. Μερικές από τις βελτιώσεις που έφερε το παιχνίδι σε σχέση με τον προκάτοχό του δεν βρίσκονται στην έκδοση του Wii U, καθώς ο χρόνος δεν ήταν με το μέρος της ομάδας του Prior. “Έχουμε την έκδοση ένα, έχουν την έκδοση δύο”, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, θέλοντας να αναφερθεί στην διαφορά του τίτλου στο Wii U με τα άλλα format.

Τον μεγαλύτερο χρόνο η ομάδα του Prior τον σπατάλησε στην προσπάθεια να τρέξει το παιχνίδι στην κονσόλα, ενώ ίσα ίσα που κατάφερε να προσθέσει και νέες λειτουργίες που αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες του Wii U και τις οποίες θα δούμε παρακάτω. Το πιο δύσκολο ήταν η αλλαγή όλου του κώδικα του παιχνιδιού για να είναι συμβατός με το Wii U, κάτι που στοίχισε στην ομάδα περισσότερο από τον μισό χρόνο που διέθετε. Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς πως ο Prior και η ομάδα του θα είχαν μια σχετικά εύκολη δουλειά, αφού θα μπορούσαν να πατήσουν πάνω στα σχέδια των εκδόσεων PS3 και Xbox 360 για να φέρουν ένα ανάλογο αποτέλεσμα, όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Μια τέτοια κίνηση για την ώρα δεν είναι τεχνολογικά εφικτή, αφού θα πρέπει να τεθούν και οι σωστές βάσεις όπου θα πατήσουν άλλοι προγραμματιστές για τα επόμενα projects τους. “Όσον αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, αν ήταν να δημιουργήσουμε ένα FIFA 14 για το Xbox 360 δεν θα είχαμε ιδιαίτερα δύσκολο έργο, καθώς γνωρίζουμε την κονσόλα και θα είχαμε πολύ χρόνο για να δουλέψουμε πάνω της. Αυτή την φορά όλος ο χρόνος χάθηκε στην προσπάθεια να χτίσουμε τα θεμέλεια σε μια νέα κονσόλα”, αναφέρει ο Prior.

Στην έκδοση του FIFA 13 για το Wii U δεν θα δούμε επίσης το FIFA Ultimate Team, καθώς είναι μια περίπλοκη λειτουργία η οποία έκανε πέντε ολόκληρα χρόνια να εμφανιστεί στο PS3 και στο Xbox 360, οπότε είναι σχεδόν αδύνατο να υποστηριχθεί από τον online τομέα ενός νέου συστήματος στην “γέννησή” του.

Τα θετικά
Αυτά ήταν τα άσχημα νέα. Φυσικά όμως δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα θετικά από ένα project το οποίο χρησιμοποιεί όλες τις λειτουργίες του Wii U. Οπτικά το παιχνίδι τρέχει άψογα στα 60 frames το δευτερόλεπτο, όπως δηλαδή και οι εκδόσεις PS3 και Xbox 360, ενώ εξασφαλίζει μια νέα εμπειρία με την χρήση του GamePad. Αξίζει να αναφερθούμε σε έναν νέο μηχανισμό, όπου “τραντάζοντας” το GamePad το παιχνίδι παγώνει και εμφανίζεται μια first-person κάμερα στην οποία μπορείτε να στοχεύσετε που θέλετε να σουτάρετε

Keywords
Τυχαία Θέματα