League of Legends: Το παιχνίδι “φαινόμενο”

Όλη η αλήθεια με την γλώσσα των αριθμών.

Είναι κοινό μυστικό ότι το League of Legends, το δημοφιλές Strategy (η MOBA όπως είναι η επικρατέστερη ορολογία του) της Riot Games, έχει κερδίσει την προτίμηση εκατομμυρίων παικτών ανά την υφήλιο. Το League of Legends ακολουθεί το

free-to-play μοντέλο, αν και υπάρχουν κάποιες μικροπληρωμές. Πρόσφατα ήρθαν στην δημοσιότητα ορισμένα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την δημοτικότητα αυτής της δημιουργίας. Χωρίς να μακρηγορούμε περαιτέρω σας παρουσιάζουμε τα κυριότερα από αυτά.

To World of Warcraft, το δημοφιλέστερο MMORPG, έχει 12 εκατομμύρια ενεργούς συνδρομητές σε μηναία βάση, ενώ το League of Legends έχει 35 εκατομμύρια! Στο Call of Duty: Modern Warfare 3 το ημερήσιο ρεκόρ σε συμμέτοχες χρηστών που έχουν παίξει online είναι 3.3 εκατομμύρια, όταν στο League of Legends είναι 12 εκατομμύρια. Το playtime της σειράς Halo, από το 2004 ως και σήμερα, είναι 2 δισεκατομμύρια ώρες, ενώ στο League of Legends φτάνει το ένα δισεκατομμύριο ώρες τον μήνα! H Facebook Page του Κορεάτη pop star PSY για το Gangnam Style εχει 1.4 εκατομμύρια likes στο Facebook, ενώ η σελίδα του League of Legends στο FB έχει αντίστοιχα 4.1 εκατομμύρια likes.

Watch YouTube video

Οι αριθμοί αυτοί προκαλούν πραγματικά θαυμασμό και χωρίς ίχνος υπερβολής μπορούμε να πούμε ότι αυτή την στιγμή το League of Legends είναι το δημοφιλέστερο video game του πλανήτη. Αξίζει ν' αναφέρουμε πάντως πως η δημιουργία της Riot Games είναι βασισμένη στο δημοφιλές mode του Warcraft 3, "Defense of the Ancients" ή DOTA, το οποίο είχε επίσης σημειώσει τεράστια επιτυχία στο παρελθόν. Στην προκειμένη περίπτωση πάντως ο μαθητής ξεπέρασε τον δάσκαλο. Ίσως όταν κυκλοφορήσει το DOTA 2 οι ισορροπίες ν' αλλάξουν, αλλά ως τότε το League of Legends μπορεί να επαναπαυτεί άφοβα στις...δάφνες του.

Για να διαβάσετε το review του League of Legends από το GameWorld, κάντε κλικ εδώ.

Keywords
Τυχαία Θέματα