ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ 'ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ' ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Ολοένα χαμηλότερους ρυθμούς επέκτασης εμφανίζει ο τζίρος των εκπτωτικών καταστημάτων discount στην ελληνική αγορά, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται η δραστηριοποίηση και νέας αλυσίδας του είδους.
Όπως εκτιμά η Symphony IRI οι πωλήσεις του κλάδου discount στην Ελλάδα το 2009 αυξήθηκαν 2,4% και μόλις 0,1% το 2010, ενώ το τελευταίο τετράμηνο πέρυσι μειώθηκαν από -0,1% έως -2,2%.
Διαβάστε περισσότερα »
Keywords
Τυχαία Θέματα