ΤΈΛΟΣ ΣΤΑ ΜΕΙΩΜΈΝΑ ΕΙΣΙΤΉΡΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ ...ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ... ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...

Οι σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας διατηρούν κοινωνικό χαρακτήρα, όπως και οι αστικές συγκοινωνίες, τουλάχιστον αναφορικά με την τιμή των εισιτηρίων. Το κράτος ορίζει το ύψος του κομίστρου, το οποίο διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνεται στα λειτουργικά έξοδα του Οργανισμού. Η διαφορά που παρατηρείται όμως στον ΟΣΕ, σε σχέση με τις αστικές συγκοινωνίες,
είναι ότι ο ΟΣΕ δεν λαμβάνει κρατικές επιδοτήσεις παρά το γεγονός ότι το κράτος είναι αυτό που καθορίζει την τιμολογιακή του πολιτική. Συγκοινωνιολόγοι έχουν εκτιμήσει ότι μεγάλο μέρος του συσσωρευμένου χρέους του Οργανισμού (περίπου 10 δισ. ευρώ) πηγάζει από την υποχρέωση του ΟΣΕ να κρατάει χαμηλά τις τιμές των εισιτηρίων, χωρίς όμως να λαμβάνει αντισταθμιστική καταβολή από το Δημόσιο. Μοναδική παροχή του Δημοσίου, για την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο ΟΣΕ, είναι οι εγγυήσεις για δάνεια με αποτέλεσμα το χαρτοφυλάκιο του Οργανισμού να αποτελείται από 40 δάνεια, συνολικού ύψους 8,5 δισ. ευρώ. Μάλιστα,
Keywords
Αναζητήσεις
εισητηρια οσε μειωμενα για αυτες τις μερες
Τυχαία Θέματα