Στο προσκηνιο τα μετρα ασφαλειας στο concordia

16:19 23/1/2012 - Πηγή: Fimotro
Μετά το ναυάγιο του Costa Concordia, ο τουριστικός τομέας της κρουαζιέρας αναμένεται να δεχτεί πιέσεις για να αντιμετωπίσει ένα ζήτημα ασφαλείας που έχει τεθεί από την εποχή του Τιτανικού, σχεδόν πριν...
από 100 χρόνια: πώς να επιβιβάζονται γρήγορα σε σωστικές λέμβους χιλιάδες επιβάτες κατά την εκκένωση γιγάντιων κρουαζιερόπλοιων.

Η ιδιοκτήτρια εταιρία του Concordia, Carnival Corp, παραδέχτηκε ότι το ναυτικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή σε 13 ανθρώπους, ενώ 24 από τους 4.200 επιβάτες και
πλήρωμα αγνοούνται, «έφερε στο προσκήνιο τα μέτρα ασφαλείας και τις διαδικασίες αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών». Εκπρόσωπος της Carnival δεν απάντησε αν η αναθεώρηση των μέτρων ασφαλείας από την εταιρία θα περιλαμβάνει και το ζήτημα των σωστικών λεμβών.

«Οι κανονισμοί στηρίζονται στην ικανότητα χειρισμού σωστικών λεμβών, απουσία εκπαιδευμένων μελών του πληρώματος, από επιβάτες χωρίς ειδική εκπαίδευση, που τελούν υπό το κράτος του τρόμου", είπε ο Τζον Ντάλμπι, πρώην πλοίαρχος δεξαμενόπλοιου, ο οποίος σήμερα διοικεί μια ναυτιλιακή ασφαλιστική εταιρία, την Marine Risk Management.

«Ο σκοπός των κανονισμών μετά τον Τιτανικό ήταν να αποφευχθεί αυτό που συνέβη τότε και συνέβη και πάλι τώρα με το Costa -δηλαδή η δυσκολία, αν όχι η αδυναμία, να ριφθούν οι σωστικές λέμβοι από την "υπερυψωμένη πλευρά"», είπε ο Τζον Ντάλμπι, πρώην πλοίαρχος δεξαμενόπλοιου, αναφερόμενος στην πλευρά του πλοίου που σηκώθηκε στον αέρα όταν αυτό έγειρε από την άλλη.

Μετά το ναυάγιο του Τιτανικού, οι ναυτικοί κανονισμοί καθιστούν πλέον υποχρεωτικό για όλα τα πλοία να έχουν κατώτατη χωρητικότητα σωστικών λέμβων και σωστικών σχεδιών 125%, 50% σε κάθε πλευρά του πλοίου, συν ένα 25% διαθέσιμο επιπλέον.
Keywords
Τυχαία Θέματα