Culturenow
Ρηνιώ Κυριαζή: Ο Λούσιας αποκαλύπτει όσα δεν καταλαβαίνουμε, με την ιερή του αφέλεια, την ανοιχτή ψυχή τουΔημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Κώστας Παπακωνσταντίνου: Με τους «Κάλπηδες» επιστρέφουμε ως ομάδα «Πτωχαλαζόνες» στο είδος θεάτρου με το οποίο ξεκινήσαμε
- Πηνελόπη Φλουρή: Προσπαθώ να φανταστώ τον Φραντς Κάφκα όταν γράφει επί 9 μέρες το γράμμα στον πατέρα του
- Μαρία Δαμασιώτη: Αυτή τη σαιξπηρική ιστορία θέλω να την αφηγηθώ
- Μπέττυ Νικολέση: Στο έργο ακούμε αυτούς που πάντα βρίσκονται στη λάθος πλευρά της ιστορίας
- «Οι ληστές» του Φρήντριχ Σίλλερ στο ΚΘΒΕ
iNews στο Facebook
Κώστας Παπακωνσταντίνου: Με τους «Κάλπηδες» επιστρέφουμε ως ομάδα «Πτωχαλαζόνες» στο είδος θεάτρου με το οποίο ξεκινήσαμε
10/05/24 16:03Πηνελόπη Φλουρή: Προσπαθώ να φανταστώ τον Φραντς Κάφκα όταν γράφει επί 9 μέρες το γράμμα στον πατέρα του
10/05/24 14:23Μπέττυ Νικολέση: Στο έργο ακούμε αυτούς που πάντα βρίσκονται στη λάθος πλευρά της ιστορίας
08/05/24 13:47Martin Scharnhorst: Στο «Κυνήγι Αρουραίων» δύο αρχετυπικοί χαρακτήρες έχουν βγει ραντεβού καταμεσής μιας χωματερής
03/05/24 14:57Δέσποινα Καλπενίδου: Με τον «Μικρό Πρίγκιπα» οραμά μας ήταν να αποδώσουμε σκηνικά το αριστούργημα του Εξυπερύ
29/04/24 16:33Allan Harris: Φέρνω μια παράσταση γεμάτη αφηγήσεις και μαγικές μουσικές ενορχηστρώσεις
25/04/24 12:53Αντώνης Κυριακάκης: Η ανάγκη μου να ερευνήσω την Μικρασιατική Εκστρατεία έχει τις ρίζες της στο σήμερα
24/04/24 12:39Ειδήσεις Culturenow
- Φένια Προβελεγγίου: Ο «Γλάρος» πραγματεύεται ζητήματα που υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν
- Μάριος Κρητικόπουλος, Πάνος Αποστολόπουλος: «Η Μουγγή Καμπάνα» είναι μία αλληγορία του σύγχρονου κόσμου και της ανθρώπινης ύπαρξης
- Μιχάλης Βιρβιδάκης: Γαμώτο μου, όλα σαν ντεζαβού είναι!
- Βάσια Ζορμπαλή: Αρχίσαμε να αναπτύσσουμε το μπ(λ)αλούν στη βάση ενός διαρκώς διαταρασσόμενου συντονισμού
- Crystal Thomas: Προσδοκώ να αναπτύξω μια στενή σχέση με το κοινό του Half Note Jazz Club
- Σπύρος Γραμμένος: Για την Τέχνη ξέρω σίγουρα πως δημιουργεί στιγμές
- «Ο Γάμος» του Μάριου Ποντίκα: Ένα έργο – σταθμός του Νεοελληνικού Θεάτρου
- Σαμσών Ρακάς: Το «Θεόφιλος Sold» είναι ένα θεατρικό statement
- Δημήτρης Σουκαράς: Το ρεσιτάλ για τρεις κιθάρες είναι κάτι που σκέφτοµαι και συνθέτω στο µυαλό µου εδώ και πολύ καιρό
- Αγγελική Τουμπανάκη: Τα Vocalism sessions είναι ένα μουσικό κάλεσμα – παιχνίδι
- Αλέκος Βρέτος: Ο οικείος ήχος της Μεσογείου με συνάρπαζε πάντα
- Νάνσυ Σιδέρη: Ποιος μπορεί να πει ότι δεν υπήρξε ο Χακ Φιν ή η Τζέην Έυρ ή ο Χίθκλιφ;
- Ο Αλέξανδρος Κτιστάκης με «Τα Μαύρα» του στο Κύτταρο
- Έφη Ρευματά: Το έργο του Φασμπίντερ «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ» είναι μια ιστορία εξουσίας και βίας
- Ελένη Παργινού: Τη φράση του έργου «ροπή προς το κακό» επιλέξαμε να την βάλουμε στο κέντρο της δραματουργικής μας προσέγγισης
- ΚΘΒΕ: «Μαρίκα με είπανε – Μαρίκα με βγάλανε» – Έρχεται στη Μονή Λαζαριστών
- Φώτης Σιώτας: Με την μπάντα παίζουμε σχεδόν τρία χρόνια και έχουμε φτιάξει μια γλώσσα δική μας
- Magic de Spell: Ο καλλιτέχνης πρέπει να είναι ο καθρέφτης της αλήθειας του έργου του
- Νάνα Παπαδάκη: Ένα ακρωνύμιο για την «Τιμάνδρα» του Θοδωρή Καλλιφατίδη
- Μάρκος Χαϊδεμένος: Σταδιακά εδραιώνεται μέσα μου η αισθητική μου ταυτότητα
- Λένα Διβάνη: Όλες οι γυναίκες εκπαιδεύονται να στροβιλίζονται γύρω από τους άντρες της ζωής τους
- Σταύρος Λιλικάκης: Η Μαρία Λαϊνά ήταν μια κυρία, ένα παιδί έτοιμο για παιχνίδι και δημιουργία
- Αναστασία Κουμίδου: «Mengele», ονομάζει ο Τριαρίδης το έργο
- Θάλεια Συκιώτη & Μάγδα Τασούλα: Το «Γαϊτανάκι του Πόθου» διακρίνεται για την ειλικρινή απεικόνιση των ανθρώπινων σχέσεων
- Αλκίνοος Δωρής: Ένα μικρό κείμενο για το «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας»