Epaphy: «Σε τροχιά ανάπτυξης το promotional marketing στην Ελλάδα»

Στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open TV φιλοξενήθηκαν οι Μαρία Παπαδόγγονα, Sales Director και Αθανάσιος Καραλάτσιος, CEO and Co-founder της Epaphy, με αφορμή τις τρεις διακρίσεις που έλαβε η εταιρεία στα Promotional Marketing Awards 2023 της Boussias Events.

«Τα τρία διαφορετικά βραβεία που λάβαμε, είναι ουσιαστικά η επιβράβευση του πολύ σκληρού κόπου και της δουλειάς που έχουμε δώσει όλα αυτά τα χρόνια», τόνισε η Μ. Παπαδόγγονα, αναφέροντας τις

τεχνολογίες που μπορεί να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες για την below the line προώθησή τους (π.χ., οθόνες led σε supermarkets ή ολογράμματα).

Επιπλέον, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας μίλησε ο Α. Καραλάτσιος, σημειώνοντας πως είναι πολυδιάστατες, ανάλογα το τι ζητάει ο κάθε πελάτης κι αναφέρθηκε στους λόγους βράβευσης για τα Coca-Cola ExperientialMusic Corners. «Δημιουργήσαμε ένα νέο concept σε μία πολύ μεγάλη αλυσίδα εστίασης όπου προβάλλαμε τα προϊόντα που μας ανέθεσαν, μέσα από μία διάδραση που είχε να κάνει με εικόνα, ήχο και γεύση».

Τέλος, τόνισε την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς στον εν λόγω κλάδο. «Χρησιμοποιούμε πολύ περισσότερα πράγματα από ό,τι χρησιμοποιούν στο εξωτερικό. Έχουμε άπειρα παραδείγματα πολυεθνικών εταιρειών που θέλουν να λανσάρουμε τα ίδια πράγματα στις υπόλοιπες εταιρείες τους στο εξωτερικό», σημειώνοντας πως αυτή τη στιγμή η εταιρεία εξυπηρετεί και σε Ιρλανδία, Γερμανία, Αυστρία, Κροατία, Ισπανία, Κύπρο και, πρόσφατα, Νιγηρία. Δείτε το βίντεο.



Keywords
Τυχαία Θέματα