H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της

Το λονδρέζικο agency Pablo London επέλεξε η Play-Doh για να αναθέσει τον global creative λογαριασμό της μετά από spec. Η Pablo London αναδείχθηκε νικήτρια του διαγωνισμού έναντι δύο άλλων agencies, σε μια διαδικασία pitch η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, χωρίς διαμεσολάβηση, και θα ξεκινήσει άμεσα να εργάζεται στο πλαίσιο του λογαριασμού, ιδιοκτησίας

Hasbro.

Στο πλαίσιο του 2024 School Report του agency, η Play-Doh είχε ήδη καταγραφεί πέρυσι ως νίκη του, ωστόσο, μια χρονοβόρα νομική διαδικασία άναψε στον λογαριασμό το «πράσινο φως» μόλις χθες, 30 Απριλίου. Στον διαγωνισμό δεν έλαβε μέρος κανείς ανάδοχος. Σημειώνεται ότι τον λογαριασμό της Hasbro, το 2021, είχε αναλάβει, σύμφωνα με το Campaign School Reports, η Atomic London, όμως δεν εργάστηκε για τον λογαριασμό της Play-Doh.

Η Hannah Penn, joint Managing Director της Pablo London, δήλωσε σχετικά: «Είναι λίγα τα brands που εκπέμπουν μεγαλύτερο μαγνητισμό από την Play-Doh. Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με μια τόσο σημαντική ομάδα πελατών σε ένα τόσο σημαντικό κεφάλαιο για το ταξίδι του brand».

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα