H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
Το λονδρέζικο agency Pablo London επέλεξε η Play-Doh για να αναθέσει τον global creative λογαριασμό της μετά από spec. Η Pablo London αναδείχθηκε νικήτρια του διαγωνισμού έναντι δύο άλλων agencies, σε μια διαδικασία pitch η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο, χωρίς διαμεσολάβηση, και θα ξεκινήσει άμεσα να εργάζεται στο πλαίσιο του λογαριασμού, ιδιοκτησίας
Στο πλαίσιο του 2024 School Report του agency, η Play-Doh είχε ήδη καταγραφεί πέρυσι ως νίκη του, ωστόσο, μια χρονοβόρα νομική διαδικασία άναψε στον λογαριασμό το «πράσινο φως» μόλις χθες, 30 Απριλίου. Στον διαγωνισμό δεν έλαβε μέρος κανείς ανάδοχος. Σημειώνεται ότι τον λογαριασμό της Hasbro, το 2021, είχε αναλάβει, σύμφωνα με το Campaign School Reports, η Atomic London, όμως δεν εργάστηκε για τον λογαριασμό της Play-Doh.
Η Hannah Penn, joint Managing Director της Pablo London, δήλωσε σχετικά: «Είναι λίγα τα brands που εκπέμπουν μεγαλύτερο μαγνητισμό από την Play-Doh. Είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με μια τόσο σημαντική ομάδα πελατών σε ένα τόσο σημαντικό κεφάλαιο για το ταξίδι του brand».
(Πηγή: Campaign)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Empower Forward από τη Stoiximan και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Πρωτομαγιά: Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις- Πώς κινούνται τα μέσα
- Ηράκλειο: Πέθανε η 44χρονη που είχε πάθει ανακοπή μπροστά στο παιδί της (upd)
- Κ. Χατζηδάκης: Προχωρούμε με αποφασιστικότητα – Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές
- Alpha Bank: Συνεργασία με την Partners Group στις υπηρεσίες Wealth Management
- Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνει 900 εκατ. ευρώ για εθελουσία
- Γιατί ο Μπάιντεν «σβήνει» φοιτητικά δάνεια ύψους 6,1 δισ. δολαρίων – Οι 300.000 ωφελούμενοι
- Estee Lauder: Αύξηση πωλήσεων κατά το γ' τρίμηνο και αναβάθμιση του outlook
- Εργατική Πρωτομαγιά: Σε εξέλιξη οι πορείες στο κέντρο της Αθήνας – Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
- Πρωτομαγιά: Στο Σκοπευτήριο Καισαριανής ο Ανδρουλάκης-Το μήνυμά του
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Μασούτης: Πασχαλινή προωθητική ενέργεια στον Alpha σε ζωντανή μετάδοση
- Η Event Plus στήριξε το Make-A-Wish
- H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
- Η Μπέττυ Τσακαρέστου στο ΔΣ του EDCOM
- Η Havas Media απέκτησε την πιστοποίηση Taboola Pro
- Πρωτιά του Mega και τον Απρίλιο
- Νέα συνεργασία της Soul Creative Agency με τον Δήμο Αθηναίων
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
- Μασούτης: Πασχαλινή προωθητική ενέργεια στον Alpha σε ζωντανή μετάδοση
- Νέα συνεργασία της Soul Creative Agency με τον Δήμο Αθηναίων
- Η Μπέττυ Τσακαρέστου στο ΔΣ του EDCOM
- Η Havas Media απέκτησε την πιστοποίηση Taboola Pro
- Η Event Plus στήριξε το Make-A-Wish
- Πρωτιά του Mega και τον Απρίλιο
- 2.3 Airline Marketing Workshop, ΔΑΑ: Αερομεταφορές | η τέχνη της στρατηγικής και η επόμενη σωστή κίνηση!
- Γιαούρτι και Επιδόρπια Γιαουρτιού: Η μεταμόρφωση ενός παραδοσιακού προϊόντος με «όχημα» την καινοτομία
- Marketing Achievement Awards 2024: Έξυπνες στρατηγικές και storytelling για ισχυρές σχέσεις brands-καταναλωτών!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Schroders ενισχύει τις πωλήσεις στην Ελλάδα
- Ηράκλειο: Πέθανε η 44χρονη που είχε πάθει ανακοπή μπροστά στο παιδί της (upd)
- ΗΠΑ: Τα νέα μισθολόγια στον ιδιωτικό τομέα αυξήθηκαν με ταχύτερο ρυθμό από τον αναμενόμενο τον Απρίλιο
- Νέα συνεργασία της Alpha Bank με την Partners Group στις υπηρεσίες wealth managemen
- Schroders: Ενισχύει τις πωλήσεις στην Ελλάδα – Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
- Γερμανία: Μαζικές πορείες για την Πρωτομαγιά με φόντο τη Γάζα
- Mastercard: Ισχυρότερη του αναμενομένου κερδοφορία στο α' τρίμηνο, με "όχημα" τις υψηλές καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ
- Μαζικές πορείες για την Πρωτομαγιά με φόντο τη Γάζα
- Έως 130 ευρώ το πασχαλινό τραπέζι του 2024 – Αύξηση 19,3% σε ένα χρόνο