TMRW | Green Cola | Καμπάνια

Η ΙΔΕΑ ΗTMRW Agency «υπογράφει» τη νέα 360° καμπάνια της Green Cola, η οποία έρχεται να επικοινωνήσει λόγους για να δοκιμάσει κάποιος τη Green Cola. Λόγοι καθημερινοί, χιουμοριστικοί μα πάνω από όλα αληθινοί που βασίζονται σε ένα insight: «όποιος δοκιμάσει Green Cola είναι σίγουρο ότι θα ενθουσιαστεί με τη γεύση της».

Αυτό το insight έρχεται να ενισχύσει και το tagline της: «Δοκίμασες; Κόλλησες!». Tα δύο ΤVCs φέρουν τη σκηνοθετική «υπογραφή» του Daniel Bolda σε παραγωγή της White Room.

Δύο ταινίες διαφορετικές μεταξύ τους που «μιλούν» τη γλώσσα της νέας γενιάς και με χιούμορ και ιδιαίτερη αισθητική δείχνουν ότι μία δοκιμή είναι αρκετή για να πείσει τους πάντες για την υπέροχη γεύση της Green Cola. Η 360° καμπάνια περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας σε τηλεόραση, outdoor και social media.

Keywords
Τυχαία Θέματα