To TikTok προετοιμάζεται για τις Ευρωεκλογές
Περισσότεροι από 134 εκατ. άνθρωποι σε όλη την Ευρώπη (27 χώρες ΕΕ) έρχονται στο TikTok κάθε μήνα, πολλοί από τους οποίους θα ψηφίσουν στις προσεχείς ευρωπαϊκές εκλογές. Τον επόμενο μήνα, το TikTok θα λανσάρει ένα τοπικό εκλογικό κέντρο εντός της εφαρμογής για καθένα από τα 27 επιμέρους κράτη μέλη της ΕΕ, προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να διαχωρίσουν τα γεγονότα από τη φαντασία.
Σε συνεργασία με τις τοπικές εκλογικές επιτροπές και τις οργανώσεις της κοινωνίας
Επιπλέον, θα δημιουργήσει έναν ειδικό χώρο «Ελέγχου Αποστολής» στο γραφείο του στο Δουβλίνο πριν από τις εκλογές. Η εταιρεία επισημαίνει ότι το έργο της για να διατηρήσει το TikTok ασφαλές δεν έχει τέλος και θα επενδύσει πάνω από δύο δισ. δολάρια παγκοσμίως φέτος για να ενισχύσει τις προσπάθειές της.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Σε λειτουργία η εφαρμογή για υποβολή βεβαιώσεων αποδοχών 2023
- Η Volvo παρουσιάζει το πρώτο της αποκλειστικά ηλεκτρικόφορτηγό – σχεδιασμένο για καθαρότερες και ασφαλέστερες αστικές μεταφορές
- Απεργία Κτηνιάτρων 21 Φεβρουαρίου 2024: Τι Πρέπει να Γνωρίζετε
- Στο ΕΣΠΑ η ανάπτυξη καινοτομιών στον τομέα των μπαταριών λιθίου για τον κλάδο της αποθήκευσης ενέργειας
- Motor Oil: Ο κ. Μιχαήλ Στειακάκης νέος γενικός διευθυντής Παραγωγής και Εμπορίας Καυσίμων
- Η Karabinis Medical bronze χορηγός στο 1ο AI Hackathon – Στήριξη της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Καινοτομίας
- Γερμανία και Ουκρανία υπέγραψαν σύμφωνο ασφάλειας 10ετούς διάρκειας - Τι προβλέπει
- Η OpenAI μεταφέρει τη μάχη της Gen AI στο… Hollywood
- “Έπεσαν” οι υπογραφές για το Φράγμα Πλατύ στο Ρέθυμνο
- Ισραήλ: Δύο νεκροί από πυροβολισμούς σε σταθμό λεωφορείων – Εξετάζεται το σενάριο «τρομοκρατικής επίθεσης»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Enaon: Η νέα ταυτότητα των ελληνικών εταιρειών του ομίλου Italgas
- Η Άννα Ορφανουδάκη Development Producer & Sales στο Mad
- Η Sheepfish με CGI communication για την παρουσίαση του Ελ Γκρέκο Briqi
- Από τη Solid Havas η νέα καμπάνια Becel ProActiv
- New business για τη Wizard
- To TikTok προετοιμάζεται για τις Ευρωεκλογές
- Παρουσίαση έρευνας για την εμπειρία των εργαζομένων από την Κrataion Consulting
- Ολοκληρώθηκε το sold-out Advanced Digital Marketing Strategy Course της Knowcrunch
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- To TikTok προετοιμάζεται για τις Ευρωεκλογές
- New business για τη Wizard
- Enaon: Η νέα ταυτότητα των ελληνικών εταιρειών του ομίλου Italgas
- Από τη Solid Havas η νέα καμπάνια Becel ProActiv
- Η Άννα Ορφανουδάκη Development Producer & Sales στο Mad
- Ολοκληρώθηκε το sold-out Advanced Digital Marketing Strategy Course της Knowcrunch
- Η Sheepfish με CGI communication για την παρουσίαση του Ελ Γκρέκο Briqi
- Παρουσίαση έρευνας για την εμπειρία των εργαζομένων από την Κrataion Consulting
- Maximize Conversions: Νέα λειτουργία ΑΙ της Taboola για αυτοματοποιημένο optimization που μπορεί να φέρει περισσότερα από διπλάσια conversions
- D.E.I. στα χαρτιά;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Θα απαγορευθούν τα τρακτέρ στις αγροτικές πορείες;
- Ναβάλνι, ο εχθρός που δηλητηριάστηκε, φυλακίστηκε και πέθανε υπό τον Πούτιν
- ΗΠΑ: Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών η αύξηση στις τιμές παραγωγού
- ΕΤΕπ: Νέες συμφωνίες ύψους €2,5 δισ. στο χαρτοφυλάκιο
- Χατζηδάκης: Σημαντική η συμβολή της ΕΤΕπ – H επενδυτική βαθμίδα βοηθά να δανειζόμαστε φθηνότερα
- Coinbase: Aνακοίνωσε τα πρώτα κέρδη τριμήνου από το 2021
- Παπαθανάσης: Έργο της Sunlight για αποθήκευση ενέργειας εντάσσεται στο ΕΣΠΑ
- Το νέο meme coin που θα ξεπεράσει Dogecoin και Shiba Inu