Η Άλφα Χωρίς σε νέα digital καμπάνια
Πέρυσι η μπίρα Άλφα Χωρίς, μέσα από την επικοινωνίας της, για πρώτη φορά έστειλε το μήνυμα ότι οι πιο δυνατές σχέσεις είναι αυτές που είναι πάντα δίπλα μας, κάθε στιγμή, χωρίς περιορισμούς. Φέτος, το πάει ένα βήμα παρακάτω, αναδεικνύοντας 3 περιστάσεις που «μπορούμε να απολαύσουμε μαζί με τους ανθρώπους μας τη γεμάτη γεύση και τα χαρακτηριστικά της αρώματα μιας μπίρας χωρίς την επίδραση του αλκοόλ».
Τρεις διαφορετικές ιστορίες εμπνευσμένες από καθημερινές περιστάσεις, παρουσιάζουν πως η Άλφα Χωρίς γίνεται η ιδανική επιλογή για να ζήσουμε ανέμελα κάθε στιγμή,
Υπό τους ήχους του τραγουδιού «Κι έμεινα εδώ» σε στίχους και μουσική του Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλου και ερμηνεία του Μπάμπη Στόκα, τα 3 digital video της «Άλφα Χωρίς» αποδεικνύουν ότι «Χωρίς τους ανθρώπους μας δεν γίνεται, Άλφα Χωρίς αλκοόλ γίνεται». Τα 3 digital videos δημιούργησε και επιμελήθηκε η Soho Square Athens, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Takes 2 και σκηνοθεσία ο Γιώργος Κανελλόπουλος.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ανοιχτές Πόρτες 2024
- Η Κεντρική Μακεδονία στην 3η Συνάντηση του Έργου CITISYSTEM: Προώθηση της Κυκλικής Βιοοικονομίας
- Στ. Κασσελάκης: Να δουν οι άνθρωποι ποιος διαχειρίζεται την υγεία τους
- Τι φέρνει η αναπροσαρμογή συντάξιμων αποδοχών βάσει του δείκτη μισθών
- ΥΠΕΘΟ: Νέο σύστημα ελέγχων και κυρώσεων για τα ανασφάλιστα οχήματα
- PROLIANT: Ο πρώτος ρυθμιστής ανάπτυξης με έγκριση σε καλαμπόκι για αύξηση παραγωγής
- Πώς μπορεί να εξαγοραστεί διακατεχόμενο ακίνητο Δημοσίου
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Ο Ζελένσκι λέει ότι η Ουκρανία ήταν έτοιμη για τη ρωσική επίθεση στο Χάρκοβο
- PREMIA: Ενίσχυση εσόδων (+9%) και λειτουργικής κερδοφορίας (+21%) στο α’ τρίμηνο του 2024
- Παραδίδεται, πλήρως αναβαθμισμένος, στην κυκλοφορία ο κλάδος προς Θεσσαλονίκη της σήραγγας Κατερίνης (photos)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Στο χαρτοφυλάκιο της Beverage World η Magnífica de Faria
- Καμπάνια «Τα φαινόμενα» από τις Τράπεζα Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστική
- Η Άλφα Χωρίς σε νέα digital καμπάνια
- Ενέργειες του TikTok για αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε με AI
- Στις 4 Ιουνίου το 2ο Συνέδριο Effective Dialogue Conference
- Ως το 2027 η συνεργασία Cosmote TV και UEFA
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Άλφα Χωρίς σε νέα digital καμπάνια
- Στο χαρτοφυλάκιο της Beverage World η Magnífica de Faria
- Καμπάνια «Τα φαινόμενα» από τις Τράπεζα Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστική
- Ενέργειες του TikTok για αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε με AI
- Στις 4 Ιουνίου το 2ο Συνέδριο Effective Dialogue Conference
- Ως το 2027 η συνεργασία Cosmote TV και UEFA
- Ε.Ε.: Νέα δεδομένα για την πολιτική διαφήμιση
- Meteorites Creative Space | Εκδόσεις Ψυχογιός | Καμπάνια
- TMRW | Green Cola | Καμπάνια
- MullenLowe Athens | Planteese | Τηλεόραση
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Μητσοτάκης: Επέκταση του προγράμματος «Φώφη Γεννηματά»
- ΙΝΣΕΤΕ: Οι Ευρωπαίοι επιλέγουν Ελλάδα και σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα
- Ο Ερρίκος Μοάτσος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ERGO Ασφαλιστικής
- Αν. Γκολφινόπουλος: Ο «πλατωνιστής» ζωγράφος στο Ερρίκος Ντυνάν
- ΥΠΕΘΟ: Νέο σύστημα ελέγχων και κυρώσεων για τα ανασφάλιστα οχήματα
- Νέος σεισμός 4,1 Ρίχτερ στην Κεφαλονιά
- Κ. Μητσοτάκης από Χίο: Μονόδρομος και στρατηγική επιλογή η συνεχής επένδυση στις Ένοπλες Δυνάμεις
- Νέα κόντρα Μελόνι-ΜΚΟ στο μεταναστευτικό
- Eurovision: Ρεκόρ δεκαετίας στην τηλεθέαση έκανε το «Ζάρι»
- Τρεις συλλήψεις για ενδοοικογενειακή βία σε Αχαΐα και Αμφιλοχία