Νέα B2B καμπάνια λάνσαρε το Spotify

Αν η ψυχική κατάσταση ενός ατόμου είναι βασικός δείκτης για την προθυμία του να ασχοληθεί με διαφημιστικά μηνύματα, το Spotify λέει ότι έχει προβάδισμα έναντι άλλων μορφών ψηφιακής διαφήμισης. Αυτό επικοινωνεί με τη νέα του B2B καμπάνια η οποία δημιουργήθηκε από την FCB New York, επικοινωνώντας το μήνυμα του «The Spotify Effect».

Σύμφωνα με data

από το Spotify, αποδεικνύεται πως οι άνθρωποι είναι κατά 15% πιο ευτυχισμένοι και πιο χαλαροί μετά το streaming audio στο Spotify, συγκριτικά με το scrolling στα social media. Αυτή η ιδέα ζωντανεύει στις digital out-of-home ads που χρησιμοποιούν τίτλους τραγουδιών για να υποδηλώσουν ότι οι άνθρωποι αισθάνονται πραγματικά κάτι κατά το listening, γεγονός που κάνει τη διαφήμιση να λειτουργεί καλύτερα.

Το Spotify δε, αναφέρει ότι οι marketers βλέπουν 5 φορές μεγαλύτερη αύξηση στο ad recall στο Spotify, σε σύγκριση με άλλες ψηφιακές πλατφόρμες. Η νέα καμπάνια εμφανίζεται στις γειτονιές και τα γραφεία των media agencies, καθώς και στο μετρό της Νέας Υόρκης.

(Πηγή: AdAge)

Keywords
Τυχαία Θέματα