Δημοφιλέστερες Ειδήσεις
- Καμπάνια «Together all the way» από την Avis Greece
- Η Μυρίνη Μαυροειδή μας συστήνει το Lyxnari Bijoux και μας μυεί στον κόσμο του χειροποίητων κοσμημάτων
- Νέα digital επικοινωνία της Amila από τη Ristart
- Globe One Digital και Kaizen Gaming συμπληρώνουν 10 χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας
- Δέκα χρόνια συνεργασίας Globe One Digital και Kaizen Gaming
iNews στο Facebook
Η Μυρίνη Μαυροειδή μας συστήνει το Lyxnari Bijoux και μας μυεί στον κόσμο του χειροποίητων κοσμημάτων
19/05/24 18:40Να προσαρμοστεί στο πλαίσιο της νέας νομοθεσίας περί ψηφιακών αγορών καλεί το Booking.com η Ευρωπαϊκή Ένωση
16/05/24 15:17Ειδήσεις Ads
- Νέα συνεργασία για Blend.app και Mediacube
- Κομισιόν: Gatekeeper η Booking- Έρευνα αγοράς για το Χ
- Ψηφιακές αγορές: Η Κομισιόν ορίζει την Booking ως «πυλωρό» και κινεί έρευνα αγοράς σχετικά με το Χ
- Περί social media ad spend
- Η Κομισιόν όρισε την Booking ως gatekeeper, βάσει DMA
- Τα podcast ads θα πρέπει να προσδιορίζονται με μεγαλύτερη σαφήνεια
- Το Advanced Digital Marketing Strategy Course της Knowcrunch επιστρέφει ανανεωμένο
- Κομισιόν: Πυλωρός η Booking αλλά όχι οι X Ads και TikTok Ads
- Το YouTube πειραματίζεται με την εμφάνιση διαφημίσεων κατά τη διάρκεια παύσης ενός βίντεο
- Γιατί έρχονται στην Κύπρο οι Google, Amazon, SalesForce & Binance?
- Το Shoply αναδεικνύεται Premium Google CSS Partner
- Ποια παίρνει τη θέση της Καραφυλλίδου στη Vogue, νέο σήριαλ με την Nielsen, το μικρό «ροκέ» στη σκακιέρα του Μαξίμου, ποιοι δημοσιογράφοι ετοιμάζονται για Βρυξέλλες και οι μεγάλες αλλαγές στην κορυφή του ΑΝΤ1
- Από το drele.com η 1η e-commerce CTV διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα
- Νέα διαδραστικά TV ad formats λανσάρει η Amazon
- Νέα B2B καμπάνια λάνσαρε το Spotify
- To YouTube φέρνει διαφημίσεις ακόμη κι όταν «παγώνετε» ένα video!
- «Εδώ, για σένα», η νέα εκστρατεία εικόνας της EKO Kύπρου από την TBWA\Entelia
- Η Google μπλόκαρε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν προσωπικά δεδομένα
- Google: Απέκλεισε πάνω από 5,5 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας
- TikTok Marketing: Content και community επικοινωνούν την επιτυχία στην πλατφόρμα
- The TPP Transparency Page
- Our Transparency Page
- Το Roblox ανοίγεται σε διαφημίσεις
- H Ristart δημιουργεί digital καμπάνια για το εμπορικό πάρκο Flamingo
- H Omnicliq στο 3% των Google Premier Partners 2024
- H DOPE «ξεκλειδώνει» τη νέα καμπάνια της Kaizen Gaming
- Google: Απέκλεισε πάνω από 5,5 δισ. διαφημίσεις το 2023
- Το Google AdSense δίνει στους εκδότες νέα επιλογή για εμφάνιση Auto ads
- MWC 2024: Η Huawei υπογράφει Μνημόνιο Συμφωνίας με την AVOW και την Turismo Andalucía
- Google: Μπλόκαρε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν όρους και πολιτικές
- Ogilvy, Social Media Trends 2024: Μετάβαση από το Social 2.0 στο Social 3.0