Σε 30 καταστήματα Cosmote η νέα ψηφιακή εμπειρία της εταιρείας
16:09 9/5/2024
- Πηγή: Marketing Week
Μια νέα ψηφιακή εμπειρία προσφέρει στους πελάτες της η Cosmote, συνεχίζοντας το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου.
Συνολικά 30 καταστήματα έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα 12 το 2023, σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία,
Παρέχουν µία ευρεία γκάµα προηγμένων προϊόντων τεχνολογίας, διαθέτουν θεματικές ζώνες και νέες σχεδιαστικές γραμμές, περισσότερα live demos και ψηφιακές οθόνες, βιωματικές γωνιές, όπως Smart Home, Fiber gaming zone, Fiber/5G stage και Cosmote TV, καθώς και Smart Life Coaches και Business Experts. Τα καταστήματα Cosmote ακολουθούν τις περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές και τις προτεραιότητες βιώσιμης ανάπτυξης του ομίλου ΟΤΕ.
Keywords
cosmote, νέα, ψηφιακη, ελλαδα, θεσσαλονικη, κρητη, live, smart, home, fiber, zone, stage, life, business, experts, οτε, γωνιες, οθονες, smart, αιτωλοακαρνανια, αττικη, ζωνες, ημαθια, θεσσαλια, πιερια, business, experts, fiber, home, life, stage, υλικα, zone
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Meat News #126
- Στ. Κασσελάκης: Το βρόμικο παιχνίδι ξεκίνησε με την έναρξη της προεκλογικής περιόδου
- Emirates: Open Day πρόσληψης νέων μελών για πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
- AstraZeneca: Το εμβόλιο αποσύρθηκε και τώρα ξεκινούν οι αγωγές ύψους πολλών εκατομμυρίων
- Οι stars του UEFA Euro 2024 στα Lidl
- Skroutz: «SOS» για ψεύτικες σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- ManpowerGroup: 5 χρήσιμες συμβουλές για να ξεχωρίσετε ως επαγγελματίας
- Final-8: Τριήμερη γιορτή στη Βουλιαγμένη με φαβορί τον Ολυμπιακό
- Θεσσαλονίκη: Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές στα ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ (video)
- Η προστασία του περιβάλλοντος πυρήνας δράσης για τον όμιλο Σαρακάκη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Οι stars του UEFA Euro 2024 στα Lidl
- Marketing Arena Advanced από τη Netstudio
- Ξεκίνησε ο 1ος κύκλος δράσεων του προγράμματος «Παίξε Καθαρά» από το Dixan
- «Το Βήμα» γιορτάζει την «Ημέρα της Ευρώπης»
- Η GDesign Studio στο rebranding του brand Flokos
- Στη We Are Pi το global brand transformation της Virgin Active
- Συνεργασία Disney Advertising και Walmart Connect
- Παράταση υποβολής για τις υποτροφίες της Helleniq Energy
- Αύξηση 9,57% στον ρ/φ διαφημιστικό χρόνο το πρώτο τετράμηνο του 2024
- Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Σε 30 καταστήματα Cosmote η νέα ψηφιακή εμπειρία της εταιρείας
- Οι stars του UEFA Euro 2024 στα Lidl
- Παράταση υποβολής για τις υποτροφίες της Helleniq Energy
- Ξεκίνησε ο 1ος κύκλος δράσεων του προγράμματος «Παίξε Καθαρά» από το Dixan
- Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει ξανά τον σύλλογο «Αγάπη για Ζωή»
- Η Meta παρουσιάζει νέα εργαλεία για διαφημιζόμενους
- Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι
- Νέα διαδραστικά TV ad formats λανσάρει η Amazon
- Στη We Are Pi το global brand transformation της Virgin Active
- Συνεργασία Disney Advertising και Walmart Connect
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- ΕΟΤ: Δράσεις προβολής Εύβοιας και Σκιάθου σε Ισπανία και Βέλγιο
- Business Insider: Τι κρύβεται πίσω από τη στεγαστική κρίση του Ευρωπαϊκού Νότου
- Στην Ουγγαρία ο Κινέζος πρόεδρος για να συζητήσει για τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις επενδύσεις
- Skroutz: Διαστάσεις χιονοστοιβάδας οι παραπλανητικές σελίδες με τις «μαϊμού» προσφορές
- Στην COSMOTE TV έως το 2027 τα UEFA Champions League, UEFA Europa League και UEFA Conference League (vid)
- Τρ. Πειραιώς: Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης για τη χρηματοδότηση στην εστίαση
- Performance Shipping: Έβαλε παραγγελία για τη ναυπήγηση ενός δεξαμενόπλοιου έναντι $54,1 εκατομμυρίων
- Rakuten Viber: Επιστρέφει στη Formula E μέσω της συνεργασίας με την Ομάδα ERT Formula E
- Πέθανε ο καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
- Emirates: Διοργανώνει Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα