Στην εξοικονόμηση 125 εκατ. λιρών στοχεύει το WPP

Στην εξοικονόμηση εξόδων ύψους 125 εκατ. λιρών στοχεύει το WPP, μέσω της ενοποίησης του δικτύου του, προχωρώντας, παράλληλα, σε επενδύσεις 250 εκατ. λιρών ετησίως στην τεχνολογία και το ΑΙ. Στην αναδιάρθρωση του ομίλου, ο οποίος απασχολεί περίπου 115.000 άτομα, είναι πιθανό να περιλαμβάνονται κάποιες απώλειες θέσεων εργασίας.

Αυτό, όπως ανέφερε, θα του επιτρέψει να επιτύχει εξοικονόμηση των 125 εκατ. λιρών το

2025, εκ των οποίων περίπου το μισό θα πραγματοποιηθεί φέτος. Ο όμιλος στοχεύει σε περαιτέρω ακαθάριστες εξοικονομήσεις ύψους 175 εκατ. λιρών από «ευκαιρίες αποδοτικότητας τόσο στο back office όσο και το commercial delivery».

Όπως ανακοινώθηκε χθες, το μεγαλύτερο μέρος της εξοικονόμησης θα προέλθει από την αποτελεσματικότητα που θα επιτευχθεί από τη συγχώνευση της VMLY&R και της Wunderman Thompson στη VML και την απλούστευση του Group M. Ανακοίνωσε, επίσης, ότι θα ενοποιήσει τα advertising, marketing και PR agencies κάτω από έξι δίκτυα – AKQA, Ogilvy, VML, Hogarth, Group M και Burson, τα οποία αντιπροσωπεύουν συνολικά περίπου το 90% των εσόδων του WPP.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα