Η αφοσίωση της LG στην καινοτομία ενισχύεται μέσω του “Studio341”

Καλλιεργώντας μια εταιρική κουλτούρα που όχι μόνο ενθαρρύνει τις προκλήσεις αλλά και αγκαλιάζει κάθε προσπάθεια ως εφαλτήριο για την επιτυχία, η LG στοχεύει να ενσωματώσει τις αρχές που βρίσκονται στο επίκεντρο της ηγετικής φιλοσοφίας του CEO William Cho από την αρχή της θητείας του. Ο CEO Cho προασπίζεται σταθερά τη νοοτροπία του “Brave Optimist”, εμπνέοντας όλους να αναλαμβάνουν με τόλμη τις προκλήσεις και να καινοτομούν.

Βασική

υλοποίηση αυτή της αντίληψης είναι το “STUDIO341”, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε η LG πέρυσι. Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για να εντοπίζει και να καλλιεργεί εσωτερικά εγχειρήματα που ενσωματώνουν το πνεύμα της πρόκλησης και της καινοτομίας, μια νοοτροπία που έχει συμβάλει καθοριστικά στην προώθηση της LG από το ξεκίνημά της ως Goldstar το 1958 ως και σήμερα. Το “341” στο “STUDIO341” χρησιμεύει ως μια σημαντική υπενθύμιση για τους “γενναίους αισιόδοξους” της LG να παραμείνουν πιστοί στις ρίζες της εταιρείας, συμβολίζοντας την αρχική διεύθυνση της Goldstar στο Busan της Κορέας.

Η πρωτοβουλία υποδέχθηκε οποιονδήποτε διαθέτει μια δημιουργική ιδέα που θα μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα. Η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή, καθώς υποβλήθηκαν πάνω από 100 αιτήσεις.

Το προηγούμενο έτος, η LG επέλεξε αρχικά δεκατρείς ιδέες  οι οποίες περιορίστηκαν στην συνέχεια σε έξι. Η διαδικασία αυτή περιλάμβανε την αξιολόγηση των ιδεών με βάση τις δυνατότητές τους να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες. Τα κριτήρια επιλογής ήταν η επιχειρηματική αξία, η δυνατότητα υλοποίησης, ο δυναμικός αντίκτυπος και οι ικανότητες της ομάδας.

Μέχρι τον Μάρτιο του 2024, οι έξι καλύτερες ομάδες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις στην “STUDIO341 Demo Day” στη Σεούλ, μπροστά σε στελέχη της LG και πιθανούς επενδυτές.

Μετά από ενδελεχή μελέτη, παρουσιάστηκαν οι πέντε κορυφαίες ομάδες: “MASKIT”, μια κινητή υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων και εισόδου για παραστατικές τέχνες που καταργεί την ανάγκη για ουρά, “FreshGo”, μια πρωτότυπη λύση μεταφοράς ψυκτικής αλυσίδας που χρησιμοποιεί τεχνολογία μεμονωμένης ψύξης, “Cucumber”, μια πλατφόρμα που επικεντρώνεται σε τοπικές υπηρεσίες παραλαβής τροφίμων, “Found Objet”, μια ψηφιακή πλατφόρμα συναλλαγών για ανακυκλωμένα πλαστικά υλικά, και “X-UP”, μια λύση για τη συντήρηση γηπέδων γκολφ με τη χρήση ρομπότ και τεχνολογίας χαρτογράφησης θερμότητας.

Παράλληλα, η LG συνεργάστηκε με την Bluepoint, έναν κορεατικό φορέα επιτάχυνσης startup επιχειρήσεων, για να αξιοποιήσει την ικανότητά της να αξιολογεί αντικειμενικά τις ικανότητες των ομάδων και να παρέχει αποτελεσματικότερη υποστήριξη. Αυτή η προσέγγιση συνέβαλε στον εξορθολογισμό της όλης διαδικασίας σε ένα έτος. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας,  LG και την Bluepoint θα επενδύσουν ως και 400 εκατομμυρίων KRW σε κάθε ομάδα.

Επιπλέον, η LG εντείνει τη συνεργασία της με παγκόσμιες startups, όπως αποδεικνύεται από τη συνεργασία της με την Amwell, μια αμερικανική εταιρεία τηλεϊατρικής. Η εταιρεία στοχεύει επίσης να αξιολογήσει τη βιωσιμότητα των υπηρεσιών στην πρόληψη, τη διάγνωση, τη μετεγχειρητική διαχείριση και την αποκατάσταση, μεταξύ άλλων.

Η LG NOVA, το Κέντρο Καινοτομίας της LG για τη Βόρεια Αμερική, ξεκίνησε την ” Mission For the Future ” από την παρουσία της Eureka Park Showcase στο CES 2024 στο Las Vegas. Αξιοποίησε επίσης την επιρροή της για να παρουσιάσει startup επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης, όπως οι XR Health, Mindset Medical και C.Light Technologies.

Μείνετε συντονισμένοι στο LG Newsroom για να δείτε πώς αλλιώς η εταιρεία φέρνει επανάσταση στην εμπειρία του πελάτη για όλους.

Keywords
Τυχαία Θέματα