Eurovision 2024: ΕΡΤικό «Βατερλό» η παρουσίαση/σχολιασμός του διαγωνισμού

Ένα πράγμα είχε να οργανώσει η κρατική τηλεόραση για την τελική φάση του 68ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision.

Δυνητικά είχε χρονικό περιθώριο ενός έτους ώστε να είναι όλα όπως πρέπει για τις τρεις ζωντανές μεταδόσεις- των δύο ημιτελικών και του τελικού.

Στην επιλογή των προσώπων για την περιγραφή- σχολιασμό των τριών μεταδόσεων η ΕΡΤ έλαβε ντούζ πουάν. Θανάσης Αλευράς και Ζερόμ Καλούτα ως καλλιτέχνες δεν έχουν να αποδείξουν κάτι. Ο Αλευράς – ας θυμηθούμε-

είχε τιμηθεί με το βραβείο Δημήτρης Χορν για την ερμηνεία του στο θεατρικό «Ήρωες» της Ελένης Γκασούκα το 2008. Ο Καλούτα έχει τη δική του διαδρομή, με πολυετή «θητεία»  στην ομάδα Σπείρα Σπείρα του Σταμάτη Κραουνάκη.

Δεν θα μάθουμε ποτέ τι βαθμολογία θα έδινε η ΕΡΤ αν έπρεπε να αξιολογήσει την επιλογή της ύστερα – έστω– από τον τελικό της Eurovision.

Δόθηκε η εντύπωση πως οι  παρουσιαστές αντιμετώπισαν αυτό που τους ανατέθηκε χαλαρά. Ναι, δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία. Αλλά η ΕΡΤική… ζαριά με Αλευρά-Καλούτα  αντί για εξάρες έφερε ασσόδυο. Η παρουσίαση και ο σχολιασμός αντιμετωπίστηκαν σαν «ευκολάκι». Αυθορμητισμός και αυτοσχεδιασμός σε τέτοια τηλεοπτικά γεγονότα που εντάσσονται στα μείζονος σημασίας, προϋποθέτουν διάβασμα-μελέτη- καλή προετοιμασία, για να ευδοκιμήσουν. Κάτι τέτοιο δεν φάνηκε να είχε γίνει. Για παράδειγμα η «χαρτογράφηση» του τελικού της Eurovision, βήμα-βήμα σημείο, ήταν δημοσίως προσβάσιμη.

Επομένως οποιοσδήποτε μπορούσε να γνωρίζει από νωρίτερα πως στην  έναρξη του θα απηύθυνε χαιρετισμό η πριγκίπισσας Βικτόρια της Σουηδίας, η  οποία μάλιστα ήταν στις κερκίδες του Μάλμε Αρένα το βράδυ του περασμένου Σαββάτου.

View this post on Instagram

A post shared by Eurovision Song Contest (@eurovision)

Εντούτοις οι δύο παρουσιαστές της ΕΡΤ πιάστηκαν αδιάβαστοι όταν την «εντόπισε» στις εξέδρες η τηλεοπτική κάμερα.

Ο Ζερόμ Καλούτα αναρωτήθηκε: «Την ξέρεις αυτή που έδειξε;», «Ποια;» αναρωτήθηκε ο Θανάσης Αλευράς. «Αυτή που έδειξε τώρα στο κοινό, την ξέρεις;», επέμεινε ο Ζερόμ Καλούτα. «Όχι Ζερόμ! Γιατί να την ξέρω;» απάντησε ο Θανάσης Αλευράς και η μεταξύ τους στιχομυθία έκλεισε χαριτωμένα με τον Ζερόμ Καλούτα να λέει «Εντάξει ρε παιδί μου ρωτάω γιατί έμεινε λίγο η κάμερα παραπάνω. Μήπως την ξέρεις».

Στα φάουλ, μεταξύ άλλων, κι εκείνο του Καλούτα με το Σαν Μαρίνο ο οποίο νόμιζε πως ήταν νησιωτική χώρα! Ζήτησε συγγνώμη μέσω Χ, αλλά η γκάφα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.

Ποιος ειπα το Σαν Μαρινο νησιωτική χωρα και σκεφτομουν τη Μαλτα??
-ΕΓΩ , O JEROME!
Την πηρα την ευθύνη μου…Λαθος εγινε και ζητω συγνώμη απ'ολους τους κατοίκους του Σαν Μαρίνο που ζουν στο X…Γυρναω Ελλαδα οπου πιανει το κινητό μου…εκει θα τα λυσουμε ολα.#Eurovision2024

— jerome kaluta (@jeromethesource) May 12, 2024

Μουδιασμένοι φάνηκαν -έχοντας ίσως λάβει οδηγίες- οι παρουσιαστές/σχολιαστές της ΕΡΤ όταν οι αποδοκιμασίες που προκάλεσε η εμφάνιση της ισραηλινής συμμετοχής τόσο κατά τον δεύτερο ημιτελικό, όσο και στον τελικό «πέρασαν» από τα μικρόφωνα και από το τεχνητά έντονο χειροκρότημα των διοργανωτών και έφθασε στους τηλεθεατές.

Τα προσχήματα έσωσε κάποια στιγμή ο Καλούτα όταν διστακτικά έκανε λόγο για «γιούχα» και προσπέρασε… Το γιουρβοζιονικό «πανηγυράκι» είχε μετατραπεί σε μίνι ΕΡΤικό «Βατερλό».

Διαβάστε επίσης:

Τηλεθέαση: Ποσοστά ρεκόρ για τη Eurovision – Ξεπέρασε το 80%

Eurovision 2024: Πόσα 12αρια πήρε η νικήτρια Ελβετία στο televoting – Ποιος ο πραγματικός νικητής των τηλεθεατών

Eurovision 2024: Πώς ψήφισε η Ελλάδα – Διαφορετική βαθμολογία από επιτροπή και κοινό

Keywords
Τυχαία Θέματα
Eurovision 2024, ΕΡΤικό Βατερλό,Eurovision 2024, ertiko vaterlo