doo.net, Υπόσχεται να οργανώσει τα έγγραφα μας μια για πάντα

Μια πολύ ενδιαφέρουσα νέα cloud υπηρεσία έκανε σήμερα την εμφάνιση της. Πρόκειται για ένα σύστημα οργάνωσης και διαχείρισης όλων των εγγράφων που έχετε στον υπολογιστή σας, το email, το κινητό ή οπουδήποτε αλλού. Λέτε;

Όπως πολύ εύστοχα αναφέρει το βίντεο-διαφήμιση που έχει στήσει η start-up εταιρεία

πίσω από το doo.net, ένα έγγραφο ή ένα email δημιουργεί συνήθως μια σειρά από απαντήσεις και νέα έγγραφα. Στο τέλος επικρατεί χάος και πρακτικά είναι αδύνατο να γνωρίζουμε με ακρίβεια πόσα και τι έγγραφα έχουμε σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μας.

Το doo.net υπόσχεται να μας λύσει τα χέρια, δημιουργώντας μια ενιαία πλατφόρμα για όλα τα δημοφιλή λειτουργικά συστήματα. Η εφαρμογή ανακαλύπτει όλα μας τα έγγραφα σε κάθε συνδεδεμένη συσκευή (και στο Dropbox), τα κατηγοριοποιεί ανάλογα με το περιεχόμενου τους αυτόματα (!) και τα αποθηκεύει σε έναν δικό της cloud χώρο.

Στην θεωρία ακούγεται ως πολύ φιλόδοξη και ενδιαφέρουσα ιδέα και μένει να δούμε στην πράξη πόσο βολική είναι η χρήση του doo. Αν είστε κάτοχος Mac, μπορείτε από σήμερα να κατεβάσετε την beta έκδοση της υπηρεσίας από εδώ, ενώ οι υπόλοιποι θα πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο.

Keywords
Τυχαία Θέματα