Fashion AI: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι της μόδας

07:31 8/2/2024 - Πηγή: Emea.gr

Καθημερινά, άνθρωποι από όλους τους κλάδους, δημοσιογράφοι, ειδικοί, ερευνητές, εταιρείες, οργανισμοί αλλά και απλοί άνθρωποι, έχουμε αφιερώσει εργατοώρες να γράφουμε και να μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη που έχει γίνει πια καραμέλα στα χείλη όλων. Βέβαια τα τεχνολογικά τεκταινόμενα δεν μας αφήνουν να βαρεθούμε αφού σχεδόν καθημερινά όλο και κάτι καινούργιο προκύπτει και αναζωπυρώνει το ενδιαφέρον μας για αυτή. 

Αποτελεί πλέον κοινό θέμα συζήτησης σαν να μιλάμε για πολιτική, οικονομία ή άλλα θέματα της καθημερινότητας αφού δεν είναι αφορά πλέον μόνο τεχνολογικούς κολοσσούς, εταιρείες και

οργανισμούς αλλά όλους μας, βρίσκεται κυριολεκτικά παντού. Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στη χρήστη της στην εκπαίδευση, στη δημοσιογραφία – αν και είχε ακόμα πολλά να μάθει – σε συσκευές και έξυπνα gadgets, πράγματα που όλοι έχουμε και δεν τα σκεφτόμαστε δεύτερη φορά πριν τα χρησιμοποιήσουμε. 

Ένας σχετικά νέος τομέας στον οποίο διεισδύει η τεχνητή νοημοσύνη είναι η μόδα. Τα τελευταία χρόνια, τα fashion brands έχουν αγκαλιάσει την τεχνολογία AI για να βελτιώσουν τις συλλογές τους, να εξορθολογίσουν τις λειτουργίες και να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες τους. Η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στη μόδα, με εμπορικά σήματα που έχουν αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη ανοίγουν τη συζήτηση για τη μελλοντική επιρροή της στη βιομηχανία και το 2024.

Το AI επιτρέπει στις μάρκες μόδας να προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις με βάση τις ατομικές προτιμήσεις, τον τύπο σώματος και το στυλ. Αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης ενισχύει την ικανοποίηση και το ταξίδι αγορών των πελατών, ενισχύοντας την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα. Συνδυάζοντας δεδομένα χρήστη, σχόλια στυλίστα και αλγόριθμους μηχανικής μάθησης,  μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια τις ατομικές προτιμήσεις στυλ και να προσφέρει προσαρμοσμένες επιλογές ρούχων. Προσέγγιση που φέρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανακαλύπτουν και ψωνίζουν.

Αξιοποιώντας αλγόριθμους, chatbot που υποστηρίζονται από AI και προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία η μάρκα μπορεί να αναλύσει τα μοτίβα πωλήσεων, τη ζήτηση των πελατών και τις τάσεις της αγοράς για να προβλέψει με ακρίβεια τη μελλοντική ζήτηση. Αυτό επιτρέπει  να ελαχιστοποιήσει τα προβλήματα υπερφόρτωσης ή αποθήκευσης, με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόδοση και μειωμένα απόβλητα. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει σε βιώσιμες πρακτικές μόδας βελτιστοποιώντας τις διαδικασίες παραγωγής, μειώνοντας τα απόβλητα υλικών και προωθώντας πρωτοβουλίες κυκλικής οικονομίας. Αναλύοντας δεδομένα και εντοπίζοντας τομείς βελτίωσης, η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τις επωνυμίες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους βιωσιμότητας

Η τεχνολογία IoT δίνει επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθούν την αλυσίδα εφοδιασμού τους, το απόθεμα και να συλλέγουν δεδομένα για τη συμπεριφορά των πελατών σε πραγματικό χρόνο. Με το AR και το VR οι πελάτες μπορούν να δοκιμάσουν εικονικά ρούχα, να δουν πώς ταιριάζουν τα έπιπλα στα σπίτια τους, ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για λόγους μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Η NTZNS αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, καθώς είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα μόδας που περιλαμβάνει πολλαπλές μάρκες και συνδέει τους δημιουργούς τρισδιάστατης ψηφιακής μόδας απευθείας με το κοινό τους, δηλαδή συλλέκτες ψηφιακής μόδας, influencers, δημιουργούς περιεχομένου. Σχεδιάζει και πουλάει ψηφιακά ενδύματα σε λάτρεις της ψηφιακής μόδας μέσα και έξω από το metaverse και δημιουργεί εικονικές επιδείξεις μόδας. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί κανείς να διαλέξει μέσα από μια τεράστια συλλογή εντυπωσιακών ενδυμάτων αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο avatar του. Απώτερος σκοπός είναι η εξάλειψη της υπερπαραγωγής και η οικοδόμηση μιας πραγματικά βιώσιμης διαδικασίας μόδας, με 80% λιγότερα έξοδα σχεδιασμού και πώλησης.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία της και στη βιομηχανία της μόδας, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες λειτουργούν και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. Μέσω εξατομικευμένων εμπειριών, αποτελεσματικής διαχείρισης αποθεμάτων και βιώσιμων πρακτικών, η τεχνητή νοημοσύνη έχει αποδείξει ότι μπορεί να αποτελέσει το μέλλον και αυτού του κλάδου. Θα συνεχίσει να διαμορφώνει τη βιομηχανία της μόδας και το 2024, προσφέροντας εμπειρίες δοκιμής με εργαλεία εικονικής πραγματικότητας, δημιουργώντας καινοτόμα σχέδια και οδηγώντας βιώσιμες πρακτικές μόδας. Το 2023 η γενετική AI (GenAI ) εκτοξεύτηκε και τη νέα χρονιά οι παίκτες της μόδας θα πρέπει να κοιτάξουν πέρα από την αυτοματοποίηση και να διερευνήσουν τις δυνατότητες της GenAI ώστε να ενισχύσει το έργο των δημιουργών.

Keywords
Αναζητήσεις
fashion-ai-i-techniti-noimosyni-einai-tis-modas.htm
Τυχαία Θέματα