Προβάδισμα σε πραγματικές συνθήκες φαίνεται πως έχει το FSD της Tesla έναντι του συστήματος υποβοηθούμενης οδήγησης της Mercedes

Η δοκιμή τερματίστηκε στις 40+ παρεμβάσεις στο σύστημα της Mercedes, με τον Ίλον Μασκ να ισχυρίζεται ότι η πρόταση της εταιρίας του βρίσκεται χρόνια μπροστά.

Η Mercedes-Benz μπορεί να εξασφάλισε πιστοποίηση για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης 3ου επιπέδου Drive Pilot, ώστε να χρησιμοποιείται σε ορισμένους δρόμους των ΗΠΑ,

όμως η καθημερινή υπηρεσία υποβοηθούμενης οδήγησης Driver Assistance φάνηκε να υστερεί αρκετά, έναντι της πρότασης της Tesla, του FSD.

Το Consumer Reports, σε πρόσφατη συγκριτική δοκιμή, έδωσε στο Driver Assistance της Mercedes-Benz υψηλότερη βαθμολογία, έναντι του (εποπτευόμενου) Full Self-Driving συστήματος  της Tesla. Ακριβώς όπως σε άλλη συγκριτική δοκιμή συστημάτων υποβοηθούμενης οδήγησης, ήταν η Lexus που επικράτησε, τα πλεονεκτήματα της πρότασης της Mercedes εντοπίζονταν κυρίως στις κατηγορίες που σχετίζονται με τη διατήρηση του οδηγού σε εγρήγορση ώστε να αντιδρά όποτε παραστεί ανάγκη, καθώς και στην ενημέρωσή του για το πότε είναι ασφαλής η χρησιμοποίηση του συστήματος.

Όπως προκύπτει από ένα νέο συγκριτικό βίντεο, όπου το Driver Assist της Mercedes αναμετριέται με το FSD της Tesla, όμως, αυτή η υπεροχή ενδεχομένως οφείλεται στο ότι το σύστημα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας απαιτεί πάρα πολλές παρεμβάσεις, σε σχέση με τη λύση που προτείνει η Tesla.

Στη σύγκριση που γίνεται, με παράλληλη προβολή των διαδρομών, το σύστημα της Mercedes υπέπεσε σε βασικά λάθη, επιχειρώντας να οδηγήσει το αυτοκίνητο εκτός δρόμου ή μπερδεύοντας εξόδους με λωρίδες κυκλοφορίας.

Αυτά, είναι λάθη που έκανε και το FSD προ καιρού, όμως πλέον, στην έκδοση v12 το σύστημα της Tesla δεν χρειάστηκε καμία παρέμβαση.

Αντίστοιχα, υπήρξαν 44 περιπτώσεις ότι ο οδηγός του Mercedes χρειάστηκε να πιάσει το τιμόνι ώστε να αποτρέψει διάφορες αστοχίες, επομένως το FSD υπερείχε σαφώς.

Όπως φαίνεται, ο Ίλον Μασκ ήταν ανάμεσα σε εκείνους που παρακολούθησαν το βίντεο και μάλιστα ισχυρίστηκε ότι, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, η Tesla διατηρεί προβάδισμα τουλάχιστον πέντε χρόνων σε σχέση με όλους τους άλλους, παρότι η Mercedes χρησιμοποιεί LiDAR και επιπλέον αισθητήρες, ενώ η Tesla βασίζεται αποκλειστικά στο σύστημα Vision, που χρησιμοποιεί μόνο κάμερες και όχι ραντάρ.

Ολόκληρο το βίντεο μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ:

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Keywords
Τυχαία Θέματα