Η νέα ρώσικη μοτοσυκλέτα που συνόδεψε τον Πούτιν -Ποιος την κατασκευάζει

Στην πρόσφατη ορκωμοσία του Πούτιν, το παγκόσμιο κοινό είδε, εκτός από τη νέα λιμουζίνα του Ρώσου προέδρου και τις νέες ρώσικες μοτοσυκλέτες που αποτελούσαν μέρος της συνοδείας του.

Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ορκίστηκε για πέμπτη σερί θητεία πρόεδρος της Ρωσίας και η ημέρα της ορκωμοσίας του ήταν μάλλον ιδανική για να δει το παγκόσμιο κοινό και τα εγχώρια επιτεύγματα στους τέσσερεις και δύο τροχούς.

Τα φώτα της δημοσιότητας τράβηξε αναμφίβολα η νέα λιμουζίνα

του Ρώσου προέδρου Senat, όσο και η Aurus Motors όσο και συνοδεία των εννέα μοτοσυκλετών που έκαναν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους, προέρχονται από την ίδια εταιρεία και ονομάζονται Merlon.

Οι Merlon είναι αμιγώς ηλεκτρικές μοτοσυκλέτα και παίρνουν το όνομά τους από τα «δόντια» που αποτελούν το πάνω μέρος του τοίχου στις οχυρώσεις ενός κάστρου και έχουν παρουσία και στο Κρεμλίνο, λέξη που μεταφράζεται επίσης ως φρούριο. Έτσι η Aurus συνεχίζει την παράδοση να δίνει ονόματα στα οχήματα που παράγει, τα οποία σχετίζονται με το Κρεμλίνο της Μόσχας.

Η Aurus Merlon δεν είναι συμβατική αλλά αμιγώς ηλεκτρική και σχεδιάστηκε για να αποτελεί μέρος της συνοδείας του Ρώσου προέδρου, αλλά και όλων των υψηλά ιστάμενων αξιωματούχων της κυβέρνησης, όπως και των ξένων ομολόγων τους που επισκέπτονται τη χώρα.

Για τον παραπάνω λόγο η ρώσικη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δημιουργήθηκε με συγκεκριμένες, αυστηρές προδιαγραφές που πρέπει να έχει ένα όχημα συνοδείας και αναφορικά με τις επιδόσεις του.

Οι Ρώσοι αποφάσισαν επίσης να τη διαθέσουν προς πώληση και στο κοινό σύμφωνα και με δηλώσεις του υπουργού Βιομηχανίας και Εμπορίου της Ρώσικης Ομοσπονδίας Denis Manturov.

Η δυνατότητα προπαραγγελίεας είναι ήδη διαθέσιμη, η παραγωγή θα ξεκινήσει προς τα τέλη της χρονιάς ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2025.

Η σχεδίαση και εξέλιξη της Merlon ξεκίνησε το 2019 από το ρώσικο κρατικό επιστημονικό κέντρο NAMI, το οποίο εξέλιξε και τη λιμουζίνα του Ρώσου προέδρου, ενώ για αρκετά από τα ηλεκτρονικά της συστήματα υπήρξε συνεργασία και με ειδικούς από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι δοκιμές ξεκίνησαν το 2022 όταν και η Merlon παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο για πρώτη φορά στο κοινό στη ρώσικη βιομηχανική έκθεση Innoprom.

Ανάμεσα στις προδιαγραφές που έπρεπε να πληροί η μοτοσυκλέτα ήταν να έχει επιβλητικό σχεδιασμό, να μπορεί να συνδεθεί και με καλάθι και να μπορεί να λειτουργεί απρόσκοπτα και να οδηγείται σε θερμοκρασίες έως και -25 βαθμούς Κελσίου (έως 40 βαθμούς στο άλλο άκρο).

Παράλληλα, η ρώσικη μοτοσυκλέτα θα έπρεπε να έχει μεγάλη αυτονομία και να μπορεί να οδηγείται με ασφάλεια και σε επιφάνειες με μειωμένο συντελεστή πρόσφυσης.

Σύμφωνα και με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν γίνει γνωστά η Aurus Merlon έχει βάρος που φτάνει τα 370 κιλά, λόγω της μεγάλης μπαταρίας που φέρει, ενώ η απόδοση του ηλεκτρικού της κινητήρα φτάνει στους 190 ίππους και τα 350 Nm ροπής.

Το ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ φαίνεται ότι προσφέρει καλές επιδόσεις στη Merlon με την Aurus να ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα βρίσκεται στα 225 χλμ./ώρα. Παράλληλα η αυτονομία βρίσκεται στα 200 χιλιόμετρα με την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας να βρίσκεται στα 21 kWh.

Ένα πράγμα που φαίνεται να ξεχωρίζει τη Merlon από άλλες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι το υγρόψυκτο ηλεκτρικό κύκλωμα της μπαταρίας και του ηλεκτρικού μοτέρ, κάτι που σύμφωνα με τους Ρώσους της επιτρέπει να διατηρεί ταχύτητα της τάξης των 200 χλμ./ώρα για παρατεταμένο χρόνικό διάστημα.

Το μεγαλύτερο μέρος των συστημάτων, των εξαρτημάτων και των περιφερειακών της ρώσικης μοτοσυκλέτας κατασκευάζεται εγχώρια από το NAMI ή από άλλους ρώσους κατασκευαστές, όπως και η μπαταρία που αποτελεί επίσης εξέλιξη του κρατικού επιστημονικού κέντρου.

Στον εξοπλισμό της Merlon περιλαμβάνεται επίσης ABS και Traction Control, όπως επίσης όπισθεν και φυσικά θερμαινόμενη σέλα και γκριπ αλλά και οθόνη αφής ως πίνακας πληροφοριών.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα