Η πρώτη υβριδική Porsche 911 «πυροβόλησε» στο Νίρμπουργκρινγκ

Η Porsche ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της φάσης εξέλιξης της πρώτης υβριδικής 911 και το έκανε προκαλώντας ντόρο με τα επιτεύγματά της.

Πως όχι άλλωστε αφού η πρώτη υβριδική εκδοχή του 61 ετών, εμβληματικού μοντέλου της Porsche, διέλυσε το ρεκόρ του προκατόχου της στη θρυλική «Πράσινη Κόλαση» - το Nordschleife.

Αυτό είναι το απόλυτο πεδίο δοκιμών κι εκεί, ο πρεσβευτής της γερμανικής μάρκας, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε γύρο σε χρόνο 7:16.934! Πράγμα που σημαίνει

πως ήταν κατά 8.7 δευτερόλεπτα κάτω από τον προκάτοχο της υβριδικής 911.

Το πρωτότυπο που χρησιμοποιήθηκε φορούσε standard ελαστικά δρόμου και το αεροδυναμικό πακέτο με τη σταθερή πίσω αεροτομή, που προσφέρει αυξημένα επίπεδα κάθετης δύναμης στις γρήγορες καμπές και είναι άλλωστε στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Ο Bergmeister δήλωσε σχετικά: «Η νέα 911 είναι πολύ πιο γρήγορη στην πίστα. Έχει καλύτερη πρόσφυση, περισσότερη ισχύ και η πιο άμεση απόκριση στην απόδοση του υβριδικού συστήματος αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα».

Το παραπάνω επίτευγμα ήταν το κερασάκι στην τούρτα, ατελείωτων δοκιμών που έγιναν σε κάθε άκρη του πλανήτη, σε κάθε λογής συνθήκες. Δοκιμές που άγγιζαν τα 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα!

Ο αντιπρόεδρος εξέλιξης των 911 και 718, Frank Moser, είπε: «Η καινοτόμος υβριδική τεχνολογία κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική. Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη, τη δοκιμάσαμε σε όλες τις πιθανές συνθήκες, σε κάθε άκρη του κόσμου. Από παγωνιά μέχρι αφόρητη ζέστη, με το τελικό στάδιο των δοκιμών εξέλιξης να πραγματοποιείται στο Ντουμπάι».

Ο Moser δεν είπε περισσότερα. Δεν μοιράστηκε αριθμούς και τεχνικά χαρακτηριστικά. Για όλα αυτά, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 28 του μήνα, για την επίσημη παρουσίαση του υβριδικού μοντέλου της Porsche.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα