Τι κοινό έχουν η Amazon, το ΑΙ και ένα… γεράκι;

Με ευρεία θεματολογία, από την τεχνητή νοημοσύνη και την ψηφιακή τεχνολογία, μέχρι το ξεκλείδωμα του πελάτη μέσω της ενσυναίσθησης και του χτισίματος εμπειριών, στο 19ο Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών θα παρουσιαστούν όλα τα megatrends που διαμορφώνουν το Customer Service.

Στο speakers lineup του συνεδρίου περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι Blake Morgan, Customer Experience Futurist & Bestselling Author, αρθρογράφος στο Forbes (live from L.A.), Matias Undurraga Breitling, Enterprise Technologist στην Amazon

Web Services (AWS), Tanya Van Gastel, AI & Tech trends specialist, άρθρα της φιλοξενούνται σε Forbes, Wall Street Journal, BBC και China Daily, Alex Searle, Ιδρυτής της Humble Mind, storytelling & communications specialist με συνεργασίες σε όλον τον κόσμο, καθ. Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Πάνος Δημάκης, Συγγραφέας – Μεταφραστής, Συγγραφέας του μυθιστορήματος «Δεκαεπτά κλωστές», γνωστός και ως «Γεράκι» από το τηλεοπτικό παιχνίδι «The Chase», Σταύρος Καπερώνης, Επίκουρος Καθηγητής τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, UX/CX designer expert κ.ά. Το συνέδριο διοργανώνεται από την Boussias και το ΕΙΕΠ στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, στις 6 Ιουνίου.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://www.customerserviceconference.gr/.

Keywords
Τυχαία Θέματα