Εισπρακτικές εταιρίες

Τις πρακτικές των εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων ή αλλιώς των εισπρακτικών εταιρειών εξετάζει η νέα έρευνα του Αθήνα 9.84, με αφορμή σωρεία καταγγελιών. Οι πολίτες που κάθε χρόνο καταφεύγουν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή καταγγέλλοντας τις συγκεκριμένες εταιρείες ξεπερνούν τους 400. Το θεσμικό πλαίσιο άλλαξε πριν λίγες μέρες και οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να προσαρμοστούν στα νέα

δεδομένα εως τον Απρίλιο.  

Την έρευνα, η οποία παρουσιάζεται καθημερινά στην εκπομπή «Αθήνα σήμερα» με την Νόνη Καραγιάννη 10.00 με 12.00, επιμελήθηκαν οι: Καλλιόπη Ασλανίδου, Δέσποινα Μπαρδάκου, Στέλλα Παπαμιχαήλ,  Ελευθερία Κουμάντου, Νάντια Σκεπετάρη, Έλενα Καρανάτση

Στον Αθήνα 9.84 μίλησε μία καταναλώτρια, η οποία δεν χρωστάει, όμως μία συγκεκριμένη εταιρία έχει αναλάβει το καθήκον να της υπενθυμίζει κάθε μήνα τις πληρωμές της.

«Αντιμετωπίζω πρόβλημα εδώ και πάρα πολύ καιρό από την ημέρα που υποτίθεται ότι έχει ξεκινήσει η οικονομική κρίση. Με ενοχλούν βραδινές ώρες μετά τις δέκα το βράδυ. Είναι εισπρακτικές εταιρείες που δεν έχουν καμία σχέση με την εταιρεία που έχει τα προϊόντα που αγόρασα και καμία επαφή με τον πελάτη. Εγώ προσωπικά έχω κάνει κάποια αγορά από γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών όπου κάθε 23 του μήνα εμφανίζομαι και πληρώνω τη δόση μου κανονικά όπως κάνει όλος ο κόσμος. Στάλθηκε στα χέρια μου μία επιστολή στις 17 Ιανουαρίου από την credit com της εμπορικής τράπεζας που μου έλεγε ότι στις 23 του μήνα χρωστάω τη δόση μου. Δεν καταλαβαίνω πως είναι δυνατόν ενώ είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου μέχρι τώρα αυτοί οι άνθρωποι να έχουν προαίσθημα ότι δεν θα γίνει το ίδιο και αυτή τη φορά. Εκτός από αυτό το χειρότερο είναι ότι ενοχλούν τον κόσμο μετά τις επτά το απόγευμα και παίρνουν τηλέφωνο στο σπίτι και στο κινητό τηλέφωνο αν και στα κινητά δεν έχουν δικαίωμα να ενοχλούν. Στο σπίτι ναι το νούμερο τους το δίνουν οι τράπεζες, στα κινητά όμως δεν επιτρέπεται να σε ζαλίζουν. Δεχόμαστε ψυχολογικό πόλεμο. Εγώ τους αντιμετωπίζω με βρίσιμο γιατί δεν χρωστάω. Υπάρχουν και πολλοί συνάδελφοί μου οι οποίοι κρατούν καλού κακού τις αποδείξεις από όλες τις αγορές τους και αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Δεν μπορούν να μας ενοχλούν από τη στιγμή που δεν χρωστάμε ή τη στιγμή που έχει καθυστερήσει μία δόση. Εδώ έχει καεί όλη η Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να παίρνουν οι εισπρακτικές εταιρείες συνέχεια. Εγώ και οι συνάδελφοί μου έχουμε ξεκινήσει εξώδικα και αγωγές. Να το κάνουν και οι υπόλοιποι που ενοχλούνται. Δεν έχουν κανένα δικαίωμα οι εισπρακτικές να ενοχλούν τα κινητά μας. Να μας πουν οι εισπρακτικές εταιρείες από που παίρνουν τα νούμερα των κινητών μας τηλεφώνων».
Για τη δική του περιπέτεια και τον τρόπο που του φέρονται οι εκπρόσωποι των συγκεκριμένων εταιριών μίλησε και ένας συνταξιούχος.

«Παίρνουνε 2 ή 3 μέρες νωρίτερα κάποιες φορές ή κάποιες φορές αν έχει υπερβεί μόνο μια μέρα η οφειλή και δεν την έχω τακτοποιήσει. Παίρνουν ώρες ακατάλληλες και όταν τους πεις το λόγο τουλάχιστον που δεν πήγες να εξοφλ
Keywords
Τυχαία Θέματα